Sivupohjia?

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Sivupohjia?

Viesti Silence 27 Maalis 2007 15:48

Elikkäs,Olen rustannut tässä HTML-sivuja ja kysyn:
Mistä saisi hyviä sivupohjia?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Silence

Viesti Freelanceri 27 Maalis 2007 16:12

Esimerkiksi voisin heittää hemiplacen (http://www.hemiplace.com)

On niitä muitakin, kuten googlaamalla "ilmaisia sivupohjia lataa" löytyy jonkin verran.

Kannattaa itse lähtä kokeilemaan sivupohjien väsäämistä, kuten lataamalla jonkin sivupohjien tekoon tarkoitetun softan, esim. NVU.
[piilotettu kuva]
- Autopelien ystäville

Parhaat Webhotellipalvelut: Edullinenwebhotelli.com
Käyttäjän avatar
Freelanceri

Viesti Randomshit 27 Maalis 2007 19:08

Hmmh... Jos ilmaisiin sivupohjiin käännyt, niin on melko monta websivustoa, jotka tarjoavat niitä ilmaiseksi. Annan pari linkkiä sekä ulkomaille, että suomalaisille sivustoille, joilta voi ladata sivupohjia ilmaiseksi.

Ulkomaisia sivustoja:
Freelayouts
Layouts4Free
Zymic.com

Kotimaisia sivustoja:
GLWeb
HemiPlace
Hirosutra
Jezu.org

Eiköhän tuossa ole jo aika monta linkkiä. Voin tarvittaessa laittaa lisääkin. Google on myös kätevä työkalu ilmaisen ulkoasujen etsimiseen.
...
Randomshit

Viesti praKKA 28 Maalis 2007 08:44

Juuh, ja laitan nyt vielä vinkin, millä itse joskus kauan sitten ennen kuin osasin koodata sivut, hain noita sivupohjia, niin tässä:
free layouts
free templates
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Silence 28 Maalis 2007 20:30

Kiitos kaikille.Olen nyt laittanut sivupohjan sivuille ja puurtaminen jatkuu...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Silence

Re: Sivupohjia?

Viesti tmtomera 03 Heinä 2008 11:27

Täältä löytyy mahtavia sivupohjia todella edulliseen hintaan.
Olen itse laadannut muutaman ja olen saanut sitä mitä tilasin.
http://www.templates.fi
tmtomera

Viesti Matso 03 Heinä 2008 17:06

Ulkoasu on se asia mihin käyttäjä ekana kiinnittää huomion sivuille tultaessa ja jota joutuu kokoajan katsomaan. Mielummin omatekemä, vähän huonompi ulkoasu kun joku valmis pohja. Itse tein ekan oman sivupohjani paintilla ja notepadilla, katsoin oppaasta mallia miten sen pohjan voi koodata, pastesin vähän koodia notepadiin ja sain kuitenkin oman näköisen pohjan.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti praKKA 03 Heinä 2008 20:35

Itse ihan alussa tein täysnuubina kotisivujani WYSIWYG-editoreilla, kauheata jälkeähän Frontpagella tuli aikaan. Sitten kokeilin Freewebsiä, ei hyvä. Siitä siirryin valmispohjiin, kunnes luin jostain HTML-oppaan, ja sitä ja valmispohjia hyödyntäen tein ensimmäisen sivupohjan joka oli kyllä ihan nättikin :)

Eli siis paras tapa on oppia lukemalla OPPAITA ja TUTKIMALLA vain niitä valmispohjien koodeja ja niitä sitten sovellella.

E: Ja siis tietenkään koskaan ei voi kaikkea muistaa, minäkin joudun ahkerasti aina käyttämään W3C:n sivuja kun ei aina muista ihan kaikkea, mutta kun tiedät mistä etsiä, mitä etsiä, ja sen periaatteen ja mikä tekee mitäkin niin pääset todella pitkälle ja oppaiden ja esim. W3C:n sivujenkin käyttö on erittäin helppoa.
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti cap91 13 Heinä 2008 14:15

praKKA kirjoitti:Itse ihan alussa tein täysnuubina kotisivujani WYSIWYG-editoreilla, kauheata jälkeähän Frontpagella tuli aikaan. Sitten kokeilin Freewebsiä, ei hyvä. Siitä siirryin valmispohjiin, kunnes luin jostain HTML-oppaan, ja sitä ja valmispohjia hyödyntäen tein ensimmäisen sivupohjan joka oli kyllä ihan nättikin :)

Eli siis paras tapa on oppia lukemalla OPPAITA ja TUTKIMALLA vain niitä valmispohjien koodeja ja niitä sitten sovellella.

E: Ja siis tietenkään koskaan ei voi kaikkea muistaa, minäkin joudun ahkerasti aina käyttämään W3C:n sivuja kun ei aina muista ihan kaikkea, mutta kun tiedät mistä etsiä, mitä etsiä, ja sen periaatteen ja mikä tekee mitäkin niin pääset todella pitkälle ja oppaiden ja esim. W3C:n sivujenkin käyttö on erittäin helppoa.

Itsekin aloitin samalla tavalla. Olen kanssasi aivan samaa mieltä varsinkin tosta, että valmispohjien koodeja tutkimalla ja oppaita lukemalla oppii parhaiten ja ehkäpä myös nopeitten.
Täältä näyttäisi löytyvän ilmaisia avoimen lähdekoodin sivupohjia http://valonsite.urli.net/sivupohjat/sivupohjat-1.php
cap91

Viesti Hippi 14 Heinä 2008 01:55

http://www.glweb.org/files/index.php?n=luokka&id=4

Näitä ite käytin kun harrastin. Muistaakseni näissä oli kommentoitukin vähän, ettei oo niin vaikeaselkoisia.
[piilotettu kuva]
Voyage Century | BF Pirates | Tatsumaki
WIllend/Tai Shi(Royal Highness)/TSL 1000+/Leader of Finlandia @Columbus
Käyttäjän avatar
Hippi

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut