Pelaatko pelikoneita?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Pelaatko pelikoneita?

Viesti Nosferatu 23 Maalis 2007 22:11

Pelaatko sinä pelikoneita ja kuinka paljon? Oletko koukussa? Vastaa tänne.

Itse pelaan joskus, mutta en ole koukussa ja enemmän pelaan laivalla ollessani. Ja kyllä sitä on voitettu enemmän kuin hävitty, mutta yleensä kun olen kaupassa ja on hiluja taskun pohjalla käytän ne koneisiin.

Pelaan hedälmäpelejä ja pokeria.

Yksi kaverini on koukussa pelikoneisiin ja hän pelaa melkein aina 2-3e niihin kun käy kaupassa. Eikä hän edes voita niistä melkein koskaan mitään.
Käyttäjän avatar
Nosferatu

Viesti Usopp 23 Maalis 2007 22:12

Oho, lukasin viestin nopeasti, enkä huomannut. :oops:
En pelaa.
Viimeksi muokannut Usopp päivämäärä 23 Maalis 2007 23:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti R.I.P-kuollut 23 Maalis 2007 22:13

Exuce kirjoitti:Pelaan vain tietokoneella. En pitkään aikaan ole pelannut oikeastaan pelikonsoleita.

Ööm... täällä puhutaan hedelmäpeleistä. Asiaan, pelaan lähes aina 2-5€ kun olen kaupassa/laivalla.
R.I.P

€nter on jättänyt foorumin ja lähtee helvettiin täältä. Terve Menoa.
R.I.P-kuollut

Viesti Seneca 23 Maalis 2007 22:14

En pelaile en. Ei kiinnosta. :p
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti sAmulii 23 Maalis 2007 22:15

Olen täysin koukussa. Menee n. 15e-20e viikossa, kun niin harvoin kuitenkin sinne kunnon kauppaan pääsen.
Travian - VIELÄ EHDIT MUKAAN 2-SERVERILLE ! REKISTERÖIDY TUOSTA LINKISTÄ NIIN SAAT SUOJELUA JA RESURSSEJA! (ref-linkki)

Jos ei ole kokemusta travianista aikasemmin, kokeile ihmeessä! Loistava peli!
Käyttäjän avatar
sAmulii

Viesti Titan 23 Maalis 2007 22:22

Harvoin pelailen. Ikäkään ei riitä vielä. Mutta ihan hauska niitä sillointällöin on pelailla, rahaahaan siinä menee mutta se on (melkeinpä) koko pelin viehätys.
Ugh, liikaa
Käyttäjän avatar
Titan

Viesti Apes 23 Maalis 2007 22:24

Rupean pelaamaan Ismona kun täytän 15. Nyt en pelaa kovin usein, koska ikääkään ei ole.
Käyttäjän avatar
Apes

Viesti Typo 23 Maalis 2007 22:29

Kyllähän sitä tulee välillä ylimääräiset kolikot heitettyä RAY:n koneisiin, mutta en sanoisi olevani riippuvainen.
[piilotettu kuva]
Recent Tracks:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Katepillar 23 Maalis 2007 22:32

Kyllä sitä tulee laitettuu kut akupan täti tuele ruikuttaa nii pitää lähtee :(
Revolution is coming...
Katepillar

Viesti Ozku99 23 Maalis 2007 22:47

kuka ny raha pelei pelais tuhlaamista!!!

(lol)
GUILD WARS TULEE JA TAPPAA!

ET ROCKS!

Ei Simpsoneita=Ei elämää :D:D:D
Ozku99

Re: Pelaatko pelikoneita?

Viesti Regalis 23 Maalis 2007 22:55

Nosferatu kirjoitti:Yksi kaverini on koukussa pelikoneisiin ja hän pelaa melkein aina 2-3e niihin kun käy kaupassa. Eikä hän edes voita niistä melkein koskaan mitään.

Ei tuo nyt vielä mitään, eräällä kaverillani voi olla vaikka 20 € rahaa, ja kun pelikoneelle päästään, tasan 0 €. Sama tyyppi hävisi laivalla ollessaan 50 € ensimmäisen illan aikana koneisiin.

Itse pistän melkein aina jonkun verran rahaa koneisiin kauppassa ollessani. Ikää ei ole kyllä vielä ihan 15, mutta ei se täällä Euran peräkylissä tunnu myyjiä paljon kiinnostavan. Pitäisi varmaan vähän vähentää pelaamista, tänäänkin meni melkein 5 €.
Käyttäjän avatar
Regalis

mä pelaan

Viesti pro cj 23 Maalis 2007 22:59

mä pelaan laivalla ja koneella mut kaupois jos on hiluja nii voihan pistää :)
JERE
pro cj

Viesti MadCrock! 23 Maalis 2007 23:01

Pelaan pelikoneita aina kun kassalla ei ole huoraa.
Mad Crocciaaaaaaaaaaah!
MadCrock!

Viesti soott 23 Maalis 2007 23:17

omfg, teillä mitään problemoo oo
kavri pelaa kaikki rahansa pelikoneisiin, ja jos voittaa niin pelaa kuitenki ne voitot tunnin päästä pois..
lainaa muilta että voi vain pelata.. ja laivalla meni 130 pelikoneisiin ja sitten olikin rahapussi tyhjää täynnä..
no eipä mulle kuulu
#habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku #habbohotsku
Käyttäjän avatar
soott

Viesti Sieldaren 23 Maalis 2007 23:20

En.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Palaa alueelle Yleinen keskustelu