Enneunet

Entinen sumppikuppila.

Enneunet

Viesti The cr 16 Maalis 2007 22:02

Enneunet ovat unia joissa voi nähdä tulevaa tapahtumaa tai mitä tulee tapahtumaa jossain vaiheessa. Oletteko joskus kokeneet enne-unen kerro siitä täällä.

Itselläni: Näin unta että isovaarini kuoli. Sitten minulle kerrottiin että minun isovaarini kuoli.
Elikkä oletteko kokeneet enneunia?
The cr

Viesti Hi-Na 16 Maalis 2007 22:10

No... Olen kai joskus nähnyt enneunen en sanoisi että se on niinkään enneuni mutta ainakaan en muista muita... Joskus vuonna 2000 näin unta että olin perheeni kanssa lentokoneessa menossa jonnekkin ja kapteeni kuulutti että kone tulee törmäämään rakennukseen. Ja sitten vuonna 2001 11. syyskuuta kaikki tietää mitä tapahtui...

Ja sitten on niitä kaikkia että tulen saamaan kokeesta sen ja sen numeron, mutta niillä ei nyt ole paljon mitään merkitystä koska puoletkaan niistä ei mennyt oikeaan.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hi-Na

Viesti Ferçen 16 Maalis 2007 22:13

On niitä joskus tullut nähtyä. En ehkä noin "suoraan", mutta on jääny mieleen tämmönen:

Näin erään kaverini unessani, ja hänellä oli kurkku (tai nielu, se suusta näkyvä osa) metallista tehty, silleen robottimaisesti. Juu älkää kysykö, uppo-outoahan se on. Mutta kuitenkin, seuraavana aamuna mulla oli ihan mieletön kurkkukipu. Ehkä sattumaa.

Mun kaverin (toisen) äiti on joskus nähnyt joidenkin julkkisten kuolemia unissaan ennen kuin ne tapahtuvat. Outoja sattumuksia.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti Sovereign 16 Maalis 2007 22:17

Näitähän tulee nähtyä melkein jokatoinen yö. No jännin mitä näin oli kai tälläi: Joku pitkähiuksinen poika (Myöhemmin tunnistin itsekseni) roikkui tangossa kiinni ottaen vauhtia hyppyyn mutta putosi naama edellä hiekkaan ja hän piteli rannettaan ja sitten heräsin. Näin kävi minulle sitten viikko kaks myöhemmin sen unen jälkeen ja murtu ranne siinä tilanteessa.
Käyttäjän avatar
Sovereign

Viesti Puniikki_elääkkeellä 16 Maalis 2007 22:22

Tulevaanhan ei voi nähdä edes unissaan, korkeintaan, joskus voi käydä sattumaa, että tosiaan tapahtuu mitä unissa näkee.

Näin erään kaverini unessani, ja hänellä oli kurkku (tai nielu, se suusta näkyvä osa) metallista tehty, silleen robottimaisesti. Juu älkää kysykö, uppo-outoahan se on. Mutta kuitenkin, seuraavana aamuna mulla oli ihan mieletön kurkkukipu
Tämähän johtuu hyvin siitä, että kurkkusti tuli kipeäksi nukkuessasi ja välittyi täten uniisi.

Itse en ole enne unia pahemmin nähnyt, en ainakaan muista nähneeni.
Self-commited suicide
It seems to be the choice of mind
Maybe I'm weak but I can't stand the pain that I cause
Now I know that I am one step closer
To the end of this meaningless life

emptiness dy fi
Käyttäjän avatar
Puniikki_elääkkeellä

Viesti Usopp 16 Maalis 2007 22:28

Ikinä en ole enne-unia nähnyt, mutta niitä Deja Vu-näkyjä on tullut useasti. Eli jotain tapahtuu ja sillä hetkellä tunnet, että se olisi tapahtunut ennenkin.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Sieldaren 16 Maalis 2007 22:45

En nyt mitään merkittäviä,mutta aika usein.Esim kerran näin unta että kaverini oksentaa ja niinhän hän tekikin seuraavana päivänä koulussa 0.o
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Feldhase 16 Maalis 2007 23:29

Ei ole, kuin vaan yhden enne-unen kokenut ja se oli aika sattuma. Näin pienen pätkän unessani (joku sekunnin pituinen), missä olin kanootilla melomassa yhen tutun kanssa. Ehkä yli puolen vuoden päästä näin tämän tapahtuvan. Sillä tutulla oli sama paita, samat pelastusliivit ja se istui edessä niinkuin siinä enne-unessa. Oli myös samat maisemat. Olen jokseenkin aika varma ettei se ollut deja-vu, mutta se aika paljon haiskahtaa siltä.
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti J0nez 16 Maalis 2007 23:41

En ole koskaan nähnyt. Dejá vu on kyllä nähty, muttei sitä.
[HINK] Ja tiedoksi; enneuni kirjoitetaan yhteen :P [/HINK]
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Lombax 17 Maalis 2007 12:03

Nämä enneunet on selitetty sillä, että aivot yhdistävät tapahtumat vaikka ne eivät olisi olleet samanlaisia. Sitä unta ei muista niin hyvin niin hyvin ja kun näkee jotain samantapaista aivot yhdistävät sen siihen.
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti VJV 19 Maalis 2007 10:11

Mä en ole nähnyt. Mutta vanhaan aikaan, oli ihmisiä jotka näkivät sellaisia.
Kuten joku näki unta siitä että vuonna esim. 2001 sortuu iso rakennus.

En kyllä usko tuollaisiin. Ne on voitu keksiä että joku olisi nähnyt enne-unen.
A heart of stone, a smoking gun
I can give you life, I can take it away

A heart of stone, a smoking gun
I'm working it out
Why'd you feel so underrated?
Why'd you feel so negated?

Turning away from the light
Becoming adult
Turning into my soul
Käyttäjän avatar
VJV

Viesti R.I.P-kuollut 19 Maalis 2007 14:20

Enneunia en ole nähnyt, mutta Dejá vu ilmiöitä paljonkin.
R.I.P

€nter on jättänyt foorumin ja lähtee helvettiin täältä. Terve Menoa.
R.I.P-kuollut

Viesti Ouker 26 Touko 2007 16:01

Hmm, enneunia? En ole tainnut nähdä. Ehkä pari feikkiä.
Ouker Milani, legendary Hood assassin.
Bran Sodaru, the Green Fighter.
Leon Sodaru, legendary wielder of Ultima Blade.
Aroga Darak, the One who raises dead.
Snipah and Shootah Acora, the master twins of ranged.
Mark Richeiter, ''Money is weapon'' Guy
Hore Datteyo, Illusion fighter
Mora and Kife Heso, The Kniving brothers.
Käyttäjän avatar
Ouker

Viesti Shalafi 26 Touko 2007 19:55

Noh... Yksi uni oli, että minun kaapissa oli monia kissanpentuja.

Ja kahden päivän päästä meidän kissa sain 4 pentua.
Saattoi kyllä hyvin johtua siitä se uni, että halusin äkkiä uusia vipeltäjiä mökkiin.

E: Jos saan lisätä, niin äitini ei usko yleensä enneuniin, paitsi yhteen. Kun hänen Hanna-mummo näkyy unessa, joku sukulainen kuolee kuukauden sisällä.
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti sAmulii 26 Kesä 2007 19:50

Salibandy-ottelun tuloksen näin unessani. Harmi vain kun en älynnyt mennä veikkaamaan.
Travian - VIELÄ EHDIT MUKAAN 2-SERVERILLE ! REKISTERÖIDY TUOSTA LINKISTÄ NIIN SAAT SUOJELUA JA RESURSSEJA! (ref-linkki)

Jos ei ole kokemusta travianista aikasemmin, kokeile ihmeessä! Loistava peli!
Käyttäjän avatar
sAmulii

Palaa alueelle Vanha kahvihuone