Enneunet

Entinen sumppikuppila.

Viesti Klooni 26 Kesä 2007 21:22

Olen nähnyt unta, kun pedofiili kaappasi lapsia valkoisella pakettiautolla...
Tämä juttu oli noussut jopa lehteen asti. (Siis ei se, että minä olin nähnyt unta siitä :))
Klooni

Viesti Matso 26 Kesä 2007 23:36

Pilaan teijän upeet keskustelut kertomalla, että enneunet on BULLSHITTIÄ.

Ja pahoittelen tätä viestiäni joka ei täytä kahvihuoneen vaatimuksia. Täytyi vain tulla kertomaan totuus ihmisille jotka ottavat tällaiset taikauskoiset jutut todesta.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Klooni 26 Kesä 2007 23:49

Matso kirjoitti:Pilaan teijän upeet keskustelut kertomalla, että enneunet on BULLSHITTIÄ.

Ja pahoittelen tätä viestiäni joka ei täytä kahvihuoneen vaatimuksia. Täytyi vain tulla kertomaan totuus ihmisille jotka ottavat tällaiset taikauskoiset jutut todesta.

Ihmisillä voi olla alibeita keille he ovat voineet kertoa unistaan ennen kuin se on tapahtunut. Kuinka selität asian sitten...
Klooni

Viesti Matso 26 Kesä 2007 23:55

Lecter kirjoitti:
Matso kirjoitti:Pilaan teijän upeet keskustelut kertomalla, että enneunet on BULLSHITTIÄ.

Ihmisillä voi olla alibeita keille he ovat voineet kertoa unistaan ennen kuin se on tapahtunut. Kuinka selität asian sitten...
Sattumaa. Enkä usko että kovin monessa tapauksessa on yhtään pätevää todistajaa. Unien yksityiskohdat unohtaa nopeasti, joten jos jotakin samantapaista tapahtuu myöhemmin, saattaa sitä sitten luulla että unessa tapahtuikin juuri niin.
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti osoku 30 Kesä 2007 15:06

Minä näen todella usein enneunia ja koen Deja vu kokemuksia.
En jaksa ruveta selostamaan.=[
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti DungeonMaster 01 Heinä 2007 14:48

Itsellä ei ole kokemuksia. Kysyin isältä onko sillä kokemusta moisesta ja se kertoi, että jotku minun iso vanhempien isovanhemmat tjsp. Oli menosa titanicille. Suunnitelmana oli mennä kärryillä satamaan ja sielä meriteittse satamaan josta titanic lähtee. Kuitenkin kaks päivää ennen lähtöä minun iso iso mummini tjsp. näki unen jossa he olivat menossa satamaan kärryillä. Matkalla tavarat tippuiva kokoajan kyydistä ja, kun oli matkattu pari metriä ne tippuivat taas. Tästä unesta johtuen iso iso mummini tjsp. ei enää halunnut lähteä. Tiedä sitten tuosta. :roll:
Onko musiikkimakuni hieman sekava- jos kuuntelen metallia ja reggaeta?
Käyttäjän avatar
DungeonMaster

Viesti Omenainen 01 Heinä 2007 15:02

Näen aika useinkin, näen aika useasti että mihin minun kaverini menee, mitä hän syö ja missä hän syö kun koulussa ollaan.

Ei nyt tule paljoa nuitakaan mieleen, mutta kyllähän niitäkin on paljon ja tulee varmasti olemaankin.
[piilotettu kuva] Thx mu1ku1la1 sigistä.
Käyttäjän avatar
Omenainen

Viesti Veli Joosef 02 Heinä 2007 04:20

Minulla on ollut montakin tällaista. Ihan pieniä asioita ja niitä taitaakin olla niin monta siksi, koska huomioin ne (jostain syystä) tarkasti.

Nyt ei nouse mieleeni kuin yksi; näin unta vessan katosta laskeutuvista hämähäkeistä ja seuraavana päivänä näin vessan seinällähämähäkin.

Kerran näin unta, jossa joku kysyi minulta, mikä on "camp-huumori". En osannut sitä oikein selittää, mutta seuraavana päivänä luin jostakin camp-huumorin selityksen (mistähän minulle tuollainen oli noussut uniin...?).

Sitten on ollut tällaisiakin "paranormaaleja tapahtumia", kun luen jostain tietystä aiheesta niin seuraavana päivänä jossakin käsitellään siihen liittyyviä asioita.

Mutta taitavat tällaiset asiat olla lähinnä vain oman mielikuvitukseni laukkaamista.
Käyttäjän avatar
Veli Joosef

Palaa alueelle Vanha kahvihuone