San andreas modit

Re: San andreas modit

Viesti ProMan 28 Maalis 2009 21:43

Moro! Mites noit karttoi ja vaatteita saa San Andreakseen ängettyy?? :)
ProMan

Viesti Radiohead 29 Maalis 2009 17:31

Hyvä opas, mutta pitää kyllä olla melkonen kakara jossei osaa tallentaa noita autoja, siinähän on englanniksi selvät ohjeet.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Criss 01 Huhti 2009 19:36

Hyvä opas, tuskin kenenkään tarvii enään "mite mä laita modi sanii" :p
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Criss

Viesti laves90 11 Huhti 2009 18:54

Mul on sellane ongelma et ku asennan modin ja meen pelaamaan, spawnaan sen auton nii siihe tulee se GTAn normaali auto :? auttakaa kiitos!
Kyllä lähtee :D http://www.smouch.net/lol kannattaa!
laves90

Viesti eeGee 15 Touko 2009 14:39

Spawnaat?

Autothan tulee vastaan jos oikein ymmärsin... siis modaamalla tulee vain tavallisia SA autoja ( ? )
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
eeGee

Viesti laves90 02 Kesä 2009 23:22

Joo siisku oon modannu, meen peliin ja spawnaan ni tulee se norm auto.
Kyllä lähtee :D http://www.smouch.net/lol kannattaa!
laves90

Viesti Superdiscount 18 Kesä 2009 21:58

Killtor kirjoitti:Spawnaat?

San Andreakseen ja muihinkin GTA-peleihin on olemassa Car Spawner -trainereita, joiden avulla voit spawnata minkä tahansa ajokin eteesi pelissä.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti Juh0 22 Kesä 2009 22:16

Ei toimi .Saan ne asennettuu mut koko peli tilttaa sitten.Missä se vika on.
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Juh0

Viesti Juh0 23 Kesä 2009 09:35

Mulla ongelma o se että siinä 3 kuva kohdal lukee noide kolme jälkee aina (custom line not found.Using ''factory default'' line instead.) Joka ikises lukee noin missä vika
Edit: 3 kuvan kohdal*
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Juh0

Viesti |NorthStar| 23 Kesä 2009 12:37

laves90 kirjoitti:Mul on sellane ongelma et ku asennan modin ja meen pelaamaan, spawnaan sen auton nii siihe tulee se GTAn normaali auto :? auttakaa kiitos!

Modi ei toimi tai olet asentanut modin väärin.
A? B? C? Keitä he ovat??
Autaha->www.bux.to
GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! 1337 VIESTIÄ 30.5.09!!
Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Huoh.... :|
Käyttäjän avatar
|NorthStar|

Viesti Superdiscount 23 Kesä 2009 23:58

Juh0 kirjoitti:Mulla ongelma o se että siinä 3 kuva kohdal lukee noide kolme jälkee aina (custom line not found.Using ''factory default'' line instead.) Joka ikises lukee noin missä vika

Vika saattaa olla joko lataamissasi modeissa tai sitten niissä ei yksinkertaisesti ole omia handling-, color- ja ide-listoja ja SAMI käyttää siksi auton oletuslistoja. Näillä handlingeilla ja väreillä (IDE lineä harvoin täytyy vaihtaa) ei niin ole väliä, niitä voi nimittäin säätää jälkeenpäin manuaalisesti.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti Juh0 24 Kesä 2009 14:36

Superdiscount kirjoitti:
Juh0 kirjoitti:Mulla ongelma o se että siinä 3 kuva kohdal lukee noide kolme jälkee aina (custom line not found.Using ''factory default'' line instead.) Joka ikises lukee noin missä vika

Vika saattaa olla joko lataamissasi modeissa tai sitten niissä ei yksinkertaisesti ole omia handling-, color- ja ide-listoja ja SAMI käyttää siksi auton oletuslistoja. Näillä handlingeilla ja väreillä (IDE lineä harvoin täytyy vaihtaa) ei niin ole väliä, niitä voi nimittäin säätää jälkeenpäin manuaalisesti.

Nyt tiedetää ongelma,mite korjaan sen tai saan ne toimii
Juh0

Viesti Superdiscount 24 Kesä 2009 16:59

Juh0 kirjoitti:Nyt tiedetää ongelma,mite korjaan sen tai saan ne toimii

Ei tuossa nyt oikeastaan mitään korjattavaa ole. SAMI vain ilmoittaa käyttävänsä oletusasetuksia.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti isolohko 26 Kesä 2009 12:11

Kuinka monella on GTA:SA niin suomi mod? Jos sinulla ei ole niin pelit osiosta löytyy. Vaatii GTA:San Andreas
(kirjotin ton sen takia, ettei joku tiedä, ei tarvii tulla vineemään.)
Korppi on OIKEUS! Liity sinäkin kansalliseen korppipuolueeseen!
Suzuki PV -88
Kaks tahti ei haise vaan se tuoksuu:D
Käyttäjän avatar
isolohko

Viesti associated 26 Loka 2009 21:41

onko tuo winzip turvallinen asentaa ettei heti kone kaadu??! :)
associated

Palaa alueelle Pelioppaat