Killtor kirjoitti:Spawnaat?
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
laves90 kirjoitti:Mul on sellane ongelma et ku asennan modin ja meen pelaamaan, spawnaan sen auton nii siihe tulee se GTAn normaali autoauttakaa kiitos!
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.

Juh0 kirjoitti:Mulla ongelma o se että siinä 3 kuva kohdal lukee noide kolme jälkee aina (custom line not found.Using ''factory default'' line instead.) Joka ikises lukee noin missä vika
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
Superdiscount kirjoitti:Juh0 kirjoitti:Mulla ongelma o se että siinä 3 kuva kohdal lukee noide kolme jälkee aina (custom line not found.Using ''factory default'' line instead.) Joka ikises lukee noin missä vika
Vika saattaa olla joko lataamissasi modeissa tai sitten niissä ei yksinkertaisesti ole omia handling-, color- ja ide-listoja ja SAMI käyttää siksi auton oletuslistoja. Näillä handlingeilla ja väreillä (IDE lineä harvoin täytyy vaihtaa) ei niin ole väliä, niitä voi nimittäin säätää jälkeenpäin manuaalisesti.
Juh0 kirjoitti:Nyt tiedetää ongelma,mite korjaan sen tai saan ne toimii