Apua San Andreakseen!

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Apua San Andreakseen!

Viesti Boten 07 Maalis 2007 14:48

Joo, mulla ois ongelmia sen kaa, kun tilttaa heti kakkossaareen mennessä. Ja sen jälkeen poistaa automaattisesti savet, missä vika? Haluan vaikka 100% save game modin asennusohjeet. Voisi auttaa.
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti Feldhase 07 Maalis 2007 16:36

Lataa save game (jos sulla ei ole viellä). Sitten kun olet ladannut ja purkanut (jos on tarvetta), niin mene omat tiedostot kansioon > GTA San Andreas User Filesiin ja sinne sen saved gamesin pistät.

Eedit: Sori, kun unohtu linkki. Tuossa se on: http://thegtaplace.com/pafiledb.php?act ... gory&id=39
Viimeksi muokannut Feldhase päivämäärä 08 Maalis 2007 17:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Boten 08 Maalis 2007 17:20

rusakko kirjoitti:Lataa tuolta joku save game (jos sulla ei ole viellä). Sitten kun olet ladannut ja purkanut (jos on tarvetta), niin mene omat tiedostot kansioon > GTA San Andreas User Filesiin ja sinne sen saved gamesin pistät.

Anteeks, mut alottaa sit alusta!WTF
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti The cr 08 Maalis 2007 17:39

rusakko kirjoitti:Lataa tuolta joku save game (jos sulla ei ole viellä). Sitten kun olet ladannut ja purkanut (jos on tarvetta), niin mene omat tiedostot kansioon > GTA San Andreas User Filesiin ja sinne sen saved gamesin pistät.

Ei toimi mulla. Kun laitan sen modin sinne user filesiin, nii se tiltaa heti niitten mainosten jälkeen.
The cr

Viesti Boten 09 Maalis 2007 14:28

ALOTTAA ALUSTA PELIN, HALUUN KUNNON OHJEET!
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti Feldhase 09 Maalis 2007 16:34

Miten ihmeessä se on mahdollista. Koita vaikka asentaa peli uudelleen, muuten en osaa tässä vaiheessa auttaa.
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Boten 09 Maalis 2007 21:26

rusakko kirjoitti:Miten ihmeessä se on mahdollista. Koita vaikka asentaa peli uudelleen, muuten en osaa tässä vaiheessa auttaa.

Alottaa aina. On mahdollista. Onnistuuks sul?
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti Feldhase 10 Maalis 2007 12:01

Mulla ainakin onnistui noilla ohjeilla.
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Boten 10 Maalis 2007 15:25

rusakko kirjoitti:Mulla ainakin onnistui noilla ohjeilla.

Oliko sulla yhtään tallennusta?
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti Feldhase 10 Maalis 2007 23:02

Vanhaako tallennusta? Oli.
BTW: Onko sulla varmasti modeista puhdas SA?
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Boten 11 Maalis 2007 10:26

rusakko kirjoitti:Vanhaako tallennusta? Oli.
BTW: Onko sulla varmasti modeista puhdas SA?

No ei varmana ole :) Mul on Grove 4 life modi ja mun omatekemä.
FlatOut on elämäni.
Boten

Viesti Feldhase 11 Maalis 2007 14:40

Ennen kuin asennit noi modit, niin oliko silloin tällaista ongelmaa?
Edelleenkin suosittelen uudelleen asennusta, koska se vika saattaa olla jostain modista tullut.
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Boten 11 Maalis 2007 15:21

rusakko kirjoitti:Ennen kuin asennit noi modit, niin oliko silloin tällaista ongelmaa?
Edelleenkin suosittelen uudelleen asennusta, koska se vika saattaa olla jostain modista tullut.

Ei ollu modeja sillon ku ekan kerran test.
FlatOut on elämäni.
Boten

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu