Esitä pelitaitojasi

Tiedätkö jonkun hienon/hyödyllisen sivun? Kerro ihmeessä muillekin.

Viesti Hattifnatte 17 Maalis 2007 16:50

Aliens vs Predator 2 Human ja Predator läpi
[piilotettu kuva]
Hattifnatte

Viesti Tortilla 17 Maalis 2007 18:26

Tony Hawk's Underground 100% läpi.
Tortilla

Viesti sieni.us 17 Maalis 2007 19:27

Tätä ette ylitä!
The Getaway läpi 1h 47min ilman koodeja. PS2
42 All-Time Classics DS Stamp mode hardilla läpi 1h 19min
Commandos Behind Enemy Lines hardilla läpi 20 sekassa läpi (skip koodilla o.O) Leso leso
sieni.us

Viesti Idiota 17 Maalis 2007 21:24

verenro kirjoitti:Lopettakaa tuo: "läpi" "läpi" ihan vammasta. Pelit on tarkotettu vetää läpi saatana.

Älä vaahtoa. Läpi meneminen esim.kuolematta kertaakaan on jo aikamoinen saavutus.
PRKL jeespox
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti ;ASDASAW 18 Maalis 2007 15:18

DBZ: Budokai Tenkaichi 2:

Normal-Burterilla voitin SSJ4 Gokun ja SSJ4 Vegetan (molemmat oli customoitu).

Homma kuulostaa helpolta, mutta tässäpä statit:

SSJ4 Goku:
Genuine Power
Kiss of #18
Kiss of #18
Title [Tenkaichi]
Title [Tenkaichi]
Title [Tenkaichi]
Halo

SSJ4 Vegeta:
Genuine Power
Kiss of #18
Kiss of #18
Kiss of #18
Title [Tenkaichi]
Title [Tenkaichi]
Halo

Se tekee 160lvl+160lvl=320 lvl
(Joku päivä yritän Strongilla.)
Käyttäjän avatar
;ASDASAW

Viesti Ouker 18 Maalis 2007 15:52

Hankkinut CastleVania: Portrait of Ruinissa Old Axe Armor Moodin :wink: .
Pelannut Diablo 2 40 tuntia ja ollen vasta lvl 30 [Eli olen paska] :lol:
Saanut CS bannit niin sanotusta [Aimista] vaikka ammuin vain liikaa päähän.
Ouker Milani, legendary Hood assassin.
Bran Sodaru, the Green Fighter.
Leon Sodaru, legendary wielder of Ultima Blade.
Aroga Darak, the One who raises dead.
Snipah and Shootah Acora, the master twins of ranged.
Mark Richeiter, ''Money is weapon'' Guy
Hore Datteyo, Illusion fighter
Mora and Kife Heso, The Kniving brothers.
Käyttäjän avatar
Ouker

Viesti i_str_ownz_u 19 Maalis 2007 16:24

Ouker kirjoitti:Hankkinut CastleVania: Portrait of Ruinissa Old Axe Armor Moodin :wink: .

Kannattais liittyä johonkin kunnon klaaniin jotta saat mainetta pelissä ja porukat tietäisi että et haxaa. Itsekkin on tullut samasta parit bannit saatu mutt sitten liityin 7^eam:klaaniin joka on yksi maailman kovimmista ja ei tullut enää ilmotuksia kun kaikki tiesivät etten haxaa vaan: 1 shoot 1 kill no cheat its skill lol :oops: :lol:
[piilotettu kuva]

Auttaa saa!

Rahaa!!!Täältä saa rahaa!!!!
i_str_ownz_u

Viesti Raze 19 Maalis 2007 17:07

Tosta GTA SA jutusta, jos käyttää ennen jtn. loppupuolella olevaa tehtävää 500 koodia, niin sitä ei voi päästä läpi.
Käyttäjän avatar
Raze

Viesti Idiota 19 Maalis 2007 17:58

MasterNakki kirjoitti:Tosta GTA SA jutusta, jos käyttää ennen jtn. loppupuolella olevaa tehtävää 500 koodia, niin sitä ei voi päästä läpi.

*har-har* Käytin joskus ajat sitten PS2 Santussa 1837 koodia ennen lopputehtävää, ja peli menty läpi. (Ei 100%)
PRKL jeespox
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti Mulperi 19 Maalis 2007 18:19

Wolfgang8 kirjoitti:
MasterNakki kirjoitti:Tosta GTA SA jutusta, jos käyttää ennen jtn. loppupuolella olevaa tehtävää 500 koodia, niin sitä ei voi päästä läpi.

*har-har* Käytin joskus ajat sitten PS2 Santussa 1837 koodia ennen lopputehtävää, ja peli menty läpi. (Ei 100%)

Olen kuullut juttua, että 500 koodin jälkeen tehtävä, jossa se hullu räppäri hyppää katolta alas ei pelittäisi oikein.

Itellä ei kovin tule saavutuksia mieleen, kun en ole kovin montaa peliä viime aikana pelaillut, mutta tällä hetkellä MGS 3: Snake Eaterissa pelaan hard -tasolla läpi. Olen kohdassa, jossa Volgin pitää teloittaa ja siihen asti en ole vielä kuollut kertaakaan. No tavallaan olen, mutta myös tavallaan en.. Elekee kysykö ;) Snake vs. Monkeystä olen saanut monkey maskin eli vetänyt sen läpi.
Jepa Jepa.
Käyttäjän avatar
Mulperi

Viesti Raze 19 Maalis 2007 18:55

Mulperi kirjoitti:
Wolfgang8 kirjoitti:

Olen kuullut juttua, että 500 koodin jälkeen tehtävä, jossa se hullu räppäri hyppää katolta alas ei pelittäisi oikein.

Itellä ei kovin tule saavutuksia mieleen, kun en ole kovin montaa peliä viime aikana pelaillut, mutta tällä hetkellä MGS 3: Snake Eaterissa pelaan hard -tasolla läpi. Olen kohdassa, jossa Volgin pitää teloittaa ja siihen asti en ole vielä kuollut kertaakaan. No tavallaan olen, mutta myös tavallaan en.. Elekee kysykö ;) Snake vs. Monkeystä olen saanut monkey maskin eli vetänyt sen läpi.

Tästä katolta hyppäämisjutusta itsekkin puhuin.
Käyttäjän avatar
Raze

Viesti Hi-Na 19 Maalis 2007 20:30

Ei muuta kun Wii sportsin kaikkiin training kenttiin pronssi mitallit yhteen hopea....
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hi-Na

Viesti Ouker 20 Maalis 2007 13:36

i_str_ownz_u kirjoitti:
Ouker kirjoitti:Hankkinut CastleVania: Portrait of Ruinissa Old Axe Armor Moodin :wink: .

Kannattais liittyä johonkin kunnon klaaniin jotta saat mainetta pelissä ja porukat tietäisi että et haxaa. Itsekkin on tullut samasta parit bannit saatu mutt sitten liityin 7^eam:klaaniin joka on yksi maailman kovimmista ja ei tullut enää ilmotuksia kun kaikki tiesivät etten haxaa vaan: 1 shoot 1 kill no cheat its skill lol :oops: :lol:

Kyseessä oli vain pullatus maximus, mikä vasta paljoin ketuttaaki...
Ouker Milani, legendary Hood assassin.
Bran Sodaru, the Green Fighter.
Leon Sodaru, legendary wielder of Ultima Blade.
Aroga Darak, the One who raises dead.
Snipah and Shootah Acora, the master twins of ranged.
Mark Richeiter, ''Money is weapon'' Guy
Hore Datteyo, Illusion fighter
Mora and Kife Heso, The Kniving brothers.
Käyttäjän avatar
Ouker

Viesti Usopp 20 Maalis 2007 14:03

Pistäkää paremmaks:
GTA: San Andreas 10 minuutissa 100% läpi. Kaikki vaatteet ostettu, kaikki hevosenkengät kerätty ja muuta. Parasta siinä on, että latasin tallennuksen!

Nojoo, ei mulla mitään suuria juttuja peleissä ole tapahtunut. Ainut on, että SmackDown vs RAW 07:ssa kaikki ostettu, paitsi Steve Austin ja pari kalustetta, eikä sekään mikään hirmu juttu ole.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Re:

Viesti DJanne 24 Syys 2007 07:43

Laatikkomafia kirjoitti:...GT4 Nürburgring 24h ajettu!...

Sen kuule voi jättää koneen ajettavaksi, se ajaa sen 8:ssa tunnissa.

Itse olen kouluni paras pelaamaan GTA:ta, omistan jopa kaikki GTA:at, mukaan lukien GTA Advance.
Tuleva kone: Sapphire Radeon HD4870 512MB | Intel C2Q Q6600 | Abit IP35 Pro | SE16 500Gb | 2GB DDR2 800Mhz | Antec P190 | Logitech G5 & G15 | Acer AL2216WSD
http://img34.picoodle.com/img/img34/4/7 ... 0c378f.png Keskiviikkona tilattiin, nyt odotellaan, max. 2 viikkoa ;(
.oOo.
Käyttäjän avatar
DJanne

Palaa alueelle Linkit

Samankaltaisia viestiketjuja