Ouker kirjoitti:Hankkinut CastleVania: Portrait of Ruinissa Old Axe Armor Moodin.
Pelannut Diablo 2 40 tuntia ja ollen vasta lvl 30 [Eli olen paska]![]()
Saanut CS bannit niin sanotusta [Aimista] vaikka ammuin vain liikaa päähän.
Wolfgang8 kirjoitti:MasterNakki kirjoitti:Tosta GTA SA jutusta, jos käyttää ennen jtn. loppupuolella olevaa tehtävää 500 koodia, niin sitä ei voi päästä läpi.
*har-har* Käytin joskus ajat sitten PS2 Santussa 1837 koodia ennen lopputehtävää, ja peli menty läpi. (Ei 100%)
Mulperi kirjoitti:Wolfgang8 kirjoitti:MasterNakki kirjoitti:Tosta GTA SA jutusta, jos käyttää ennen jtn. loppupuolella olevaa tehtävää 500 koodia, niin sitä ei voi päästä läpi.
*har-har* Käytin joskus ajat sitten PS2 Santussa 1837 koodia ennen lopputehtävää, ja peli menty läpi. (Ei 100%)
Olen kuullut juttua, että 500 koodin jälkeen tehtävä, jossa se hullu räppäri hyppää katolta alas ei pelittäisi oikein.
Itellä ei kovin tule saavutuksia mieleen, kun en ole kovin montaa peliä viime aikana pelaillut, mutta tällä hetkellä MGS 3: Snake Eaterissa pelaan hard -tasolla läpi. Olen kohdassa, jossa Volgin pitää teloittaa ja siihen asti en ole vielä kuollut kertaakaan. No tavallaan olen, mutta myös tavallaan en.. Elekee kysyköSnake vs. Monkeystä olen saanut monkey maskin eli vetänyt sen läpi.
i_str_ownz_u kirjoitti:Ouker kirjoitti:Hankkinut CastleVania: Portrait of Ruinissa Old Axe Armor Moodin.
Pelannut Diablo 2 40 tuntia ja ollen vasta lvl 30 [Eli olen paska]![]()
Saanut CS bannit niin sanotusta [Aimista] vaikka ammuin vain liikaa päähän.
Kannattais liittyä johonkin kunnon klaaniin jotta saat mainetta pelissä ja porukat tietäisi että et haxaa. Itsekkin on tullut samasta parit bannit saatu mutt sitten liityin 7^eam:klaaniin joka on yksi maailman kovimmista ja ei tullut enää ilmotuksia kun kaikki tiesivät etten haxaa vaan: 1 shoot 1 kill no cheat its skill lol![]()
Laatikkomafia kirjoitti:...GT4 Nürburgring 24h ajettu!...