Kannattaako ostaa tämä soitin?

Keskustelua musiikista.

Re: Kannattaako ostaa tämä sähkökitara?

Viesti Kreator 16 Huhti 2008 10:13

Ei kannata ostaa HB:tä, omani nyt sattu olee ihmeen kestävä eli oli hengissä sen nelisen vuotta, mutta pitihän sitä kokoajan viritellä. Ja eräs kitara expertti sano että oli kaula iha vääntyny (vaikka en siinä itse mitään huomannu, mutta olihan hemmolla jo 30-40 vuotta kokemusta skebojen parissa, niin pakkohan sitä on uskoa).
Ostappa sitte joku hyvä skeba, deani tai joku. Bentonii et sitte koskekkaa....
[piilotettu kuva]
Suomipalsta - Suomalainen yleisfoorumi. Liity sinne nyt, saatana.
Liittykää sinne vitun palstalle, odotellaan siellä =)
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti Lerva 18 Huhti 2008 20:11

No jos halpaa kitaraa etsit niin osta Fender Squier taikka Yamaha Pacifica...
Moi.
Käyttäjän avatar
Lerva

Viesti Kreator 18 Huhti 2008 21:25

Lerva kirjoitti:No jos halpaa kitaraa etsit niin osta Fender Squier taikka Yamaha Pacifica...

Squieria suosittelen, itelläni on Squier affinity ja kaverilla on squier showmaster. Kummatki hyviä ja halpoja kitaroita.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti marge14 25 Huhti 2008 23:58

hommeli kirjoitti:
Lerva kirjoitti:No jos halpaa kitaraa etsit niin osta Fender Squier taikka Yamaha Pacifica...

Squieria suosittelen, itelläni on Squier affinity ja kaverilla on squier showmaster. Kummatki hyviä ja halpoja kitaroita.

Kun paremmasta ei ole tietoakaan :D
Käyttäjän avatar
marge14

Re: Kannattaako ostaa tämä soitin?

Viesti CoB-Fani 26 Huhti 2008 21:19

Kato hintaa, ostatko ton hintasen tuotteen. Voi olla mikä vaan. Itte ajattelin ostaa ton: http://www.thomann.de/fi/harley_benton_hbl400bk_lh.htm oon vasuri :)
CoB-Fani

Viesti vissyvesi 27 Huhti 2008 02:19

Älä helvetissä osta harley bentonia!!!!
Ne on aivan perseestä mä lupaan :|
Käyttäjän avatar
vissyvesi

Viesti FlaSh 27 Huhti 2008 20:45

Kannattaako ostaa http://www.tama.com/new_product/winter_07/efx-sx-hyperdrive.asp noista jompikumpi lisäyksiä hommaan itse...
Käyttäjän avatar
FlaSh

Viesti Sjage 02 Touko 2008 16:26

*nimetön* kirjoitti:Älä helvetissä osta harley bentonia!!!!
Ne on aivan perseestä mä lupaan :|

Perustele? Itse omistan Bentonin basson, ja kyllä sillä ihan bändissä soitan :D. Eihän se mikään Gibson oo, mutta mun käteen se passaapi kun joku jonnekkin (En kehtaa sanoa, että mikä mihin :D)
When you know that you time is close at hand, maybe then you'll begint to understand, that life down there is just a strange illusiooonnnnnnn...
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti Demyx 02 Touko 2008 18:52

Jaksuttaja kirjoitti:Perustele? Itse omistan Bentonin basson, ja kyllä sillä ihan bändissä soitan :D. Eihän se mikään Gibson oo, mutta mun käteen se passaapi kun joku jonnekkin (En kehtaa sanoa, että mikä mihin :D)

Ootko päässyt soittaan jollain muulla bassolla? Huonouden huomaa vasta kun koittaa parempaa.
Mobopo kirjoitti:Edit: Hei mitä vittua mä kirjotin resulaation mut se pistää sen resulaatioks?? XD
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Sjage 03 Touko 2008 10:23

Demyx kirjoitti:
Jaksuttaja kirjoitti:Perustele? Itse omistan Bentonin basson, ja kyllä sillä ihan bändissä soitan :D. Eihän se mikään Gibson oo, mutta mun käteen se passaapi kun joku jonnekkin (En kehtaa sanoa, että mikä mihin :D)

Ootko päässyt soittaan jollain muulla bassolla? Huonouden huomaa vasta kun koittaa parempaa.

Kyllä olen soittanut jotain muutakin bassoa. Tämä on taas niitä yleisiä harhaluuloja, ku jostain rokufoorumilta luette niitä juttuja että "Benton on iha paska". 90% Bentonin haukkujista ei oo kyl ite kokeillu ees koko soitinta. Haukkuvat vaa, koska muutki haukkuu, ja jos ite sitä puolustelis, niin joutus muiden haukuttavaksi. Näin se menee, ja minä oon tämän homman nähny :P
When you know that you time is close at hand, maybe then you'll begint to understand, that life down there is just a strange illusiooonnnnnnn...
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti Kreator 04 Touko 2008 17:06

Sjage kirjoitti:Kyllä olen soittanut jotain muutakin bassoa. Tämä on taas niitä yleisiä harhaluuloja, ku jostain rokufoorumilta luette niitä juttuja että "Benton on iha paska". 90% Bentonin haukkujista ei oo kyl ite kokeillu ees koko soitinta. Haukkuvat vaa, koska muutki haukkuu, ja jos ite sitä puolustelis, niin joutus muiden haukuttavaksi. Näin se menee, ja minä oon tämän homman nähny :P

Itelläni oli ainakin Bentonin kitara, ja kokemuksesta voin sanoa että täys paska.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Kreator

Viesti splatterthrash 04 Touko 2008 18:52

Olen tässä pitkään aikonu ostaa Chinese - pellin ja nyt surffailin thomannilla ja löysin tämmösen: http://www.thomann.de/fi/paiste_pst5_16_china.htm

Hinta on ainaki kohallaan, mut onkohan tuo sitte ihan hyvä?
god.
Käyttäjän avatar
splatterthrash

Viesti Sjage 04 Touko 2008 22:04

hommeli kirjoitti:
Sjage kirjoitti:Kyllä olen soittanut jotain muutakin bassoa. Tämä on taas niitä yleisiä harhaluuloja, ku jostain rokufoorumilta luette niitä juttuja että "Benton on iha paska". 90% Bentonin haukkujista ei oo kyl ite kokeillu ees koko soitinta. Haukkuvat vaa, koska muutki haukkuu, ja jos ite sitä puolustelis, niin joutus muiden haukuttavaksi. Näin se menee, ja minä oon tämän homman nähny :P

Itelläni oli ainakin Bentonin kitara, ja kokemuksesta voin sanoa että täys paska.

Sinä ootki yks niistä 10%:sta.
Käyttäjän avatar
Sjage

Viesti Hemuli92 17 Touko 2008 10:48

zsyzsy kirjoitti:Olen tässä pitkään aikonu ostaa Chinese - pellin ja nyt surffailin thomannilla ja löysin tämmösen: http://www.thomann.de/fi/paiste_pst5_16_china.htm

Hinta on ainaki kohallaan, mut onkohan tuo sitte ihan hyvä?

Hehee :D Ite oon aatellu ostaa ton saman, tai sit sen 14". Merkki on ainaki kohallaan ja hinta.. Sit ku saan lisää rahaa ni aattelin vähän päivittää tota settiä.
Hemuli92

Viesti 818 17 Touko 2008 22:37

Olen ajatellut ostaa tota Nokian N81 musiikkipuhelinta. Eniten musiikin kuunteluun ja ehkä parin videonkin katselemiseen, joten kenelläkää vink vink tai jotai neuvoo? :roll:
jonnewe/b/
Käyttäjän avatar
818

Palaa alueelle Musiikki