Kannattaako ostaa tämä soitin?

Keskustelua musiikista.

Viesti Leuka 26 Helmi 2007 20:21

Tämmönen on varmaan ihan kelpo keppi metallin soittoon. Säästät vaan vähäsen. Itse oon kokeillut tota samaa kitaraa, ihan hyvä se oli.
Käyttäjän avatar
Leuka

Viesti Alpha 26 Helmi 2007 23:42

Osta lelukitara, paina nappia niin tulee hienoa ääntä ja kympillä saa..
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
-Entinen Qatar
Käyttäjän avatar
Alpha

Viesti ässämies 27 Helmi 2007 16:17

katso sen hintaa ja päättele. Jos haluat kunnon sähkökitaran niin sen hintakin on yleensä melko korkea. Itse en menisi tuollaista ostamaan
Täältä tulee rohkeuden huippu.
Paskotte mustalaisen oven eteen ja soitatte ovikelloa. Oven avaajalle voitte sanoa rohkeasti että lapses on sulannut auringossa.
ässämies

Re: Kannattaako ostaa tämä sähkökitara?

Viesti JIRPPI 20 Joulu 2007 20:27

Kannattaa ostaa Jacksonin Randy Rhoads, ESP Alexi signature tai ESP kirk hammett signature.
Hintaa niissä on kyllä aika paljon mutta sen huomaa soittaessa (Yamahan paketit on myös hyviä)
JIRPPI

Re:

Viesti Studia 21 Joulu 2007 21:33

Der_Meister kirjoitti:Tämmönen on varmaan ihan kelpo keppi metallin soittoon. Säästät vaan vähäsen. Itse oon kokeillut tota samaa kitaraa, ihan hyvä se oli.

Tuo on hyvä kitara. Itse omistan kyseisen ja olen ollut tyytyväinen.
Suosittelen! Tuo kitara voitti myös kitarapaketti kilpailun.
[piilotettu kuva]
L2P kirjoitti:Niin, eikös pilasoittajat saa syytteen kotihäirinnän rikkomisesta?
Studia

Viesti Magic Eye 22 Joulu 2007 11:37

Suosittelen säästämään rahaa kunnon kitaraan. Ale kahdensadan et saa kunnon kitaraa.
Käyttäjän avatar
Magic Eye

Viesti TonttuTony 22 Joulu 2007 16:08

Tuota tuota tuokkeroista... Duracell kauanko sit oot soittanut jos et ole todellakaan aloittelija??
Sitä vaan että jos ei ole aloittelija niin ei myöskään osta 90€ romuja :?
Suosittelen oikeasti parempaa vehjettä jos kerran taitoa löytyy :)
Esim Muusikoiden netin torilta saattaisi löytyä hyviä käytettyjä, jos
kerran ei ole kovin paljoa rahaa :wink:

edit.. kitaristeja on liikaa , ala basistiksi :)
LIITY MEIHIN BRÖTHER!!
Käyttäjän avatar
TonttuTony

Viesti Magic Eye 23 Joulu 2007 12:30

Kijoitapa tämä sama kysymys Muusikoiden.netiin, siellä osaavat varmaan paremmin auttaa.
Käyttäjän avatar
Magic Eye

Viesti Pikkutude 23 Joulu 2007 13:11

Olin ennen ihan samassa tilanteessa. Katselin halpoja keppejä, jotka oli noin 275e. Sittenpähän menin musaliikkeeseen, testasin halpaa ja oletin sen olevan hyvä. Onneksi mummu antoi ratkaisevan määrän rahaa. Silloin suositteli erästä Kirk Hammett kitaraa. Eron huomas heti. Pelkät mikit tekit saundista selkeän ja metallimaisen. Halvempi malli oli selkeästi surkeampi mitä kirkki.

Nykyään omistan ESP LTD KH-202:sen ja enkä kadu ollenkaan päätöstäni. Muista, että parasta et saa alle 300 sadalla eurolla.

Pistänpä tästä ny muutaman linkin laaduiltaan melko hyviä hevikeppejä.
http://www.thomann.de/fi/ibanez_rg350dx_egitarre_wh.htm
http://www.thomann.de/fi/cort_evl_z6.htm
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_viper_500_bks.htm
http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_f400fm_stbk.htm
(\ (\
(^ _^)
(_(")(")
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
signature to help him gain world domination.

98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.kiitos.
Käyttäjän avatar
Pikkutude

Viesti huntter112 23 Joulu 2007 19:15

IHA paska! osta 300€ Jackson tai ESP LTD tai epiphone tai ibanez. olen sitä mieltä että HB on paska.
AMD Athlon 64 X2 4800+ 2 GB DDR2 553mhz Serial ATA 320GB ATI Radeon x1650pro 512mb
huntter112

Viesti Duracell 23 Joulu 2007 22:05

Joo minun puolesta tämän voi jo lukita kun sain jo kitaran aikoja sitten.
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti _unniz_ 24 Joulu 2007 00:09

Älä edes harkitse ostaa tuota lelukitaraa se on niin paska ku olla ja voi ( on itellä ollut hb)
no kumminki osta edes squieri tai joku muu jos halpaa peliä etsit
_unniz_

Viesti Magic Eye 24 Joulu 2007 09:40

_unniz_ kirjoitti:Älä edes harkitse ostaa tuota lelukitaraa se on niin paska ku olla ja voi ( on itellä ollut hb)
no kumminki osta edes squieri tai joku muu jos halpaa peliä etsit

Duracell kirjoitti:Joo minun puolesta tämän voi jo lukita kun sain jo kitaran aikoja sitten.

:roll:
Käyttäjän avatar
Magic Eye

Viesti Hemuli92 24 Joulu 2007 22:59

Ihan nyt vaan sanon näin yleisesti, että jos rahaa ei ole hirveesti. Esim sulla on 100€ ja on kova tarve päästä soittamaan, niin miks helvetissä te ehdotatte: "Älä osta tollasta lelupaskaa!! Osta sellanen Alexi Laiho Signature skitta!!11 Maksaa 700€!!11"
Hemuli92

Viesti Duracell 25 Joulu 2007 13:15

Hemuli92 kirjoitti:Ihan nyt vaan sanon näin yleisesti, että jos rahaa ei ole hirveesti. Esim sulla on 100€ ja on kova tarve päästä soittamaan, niin miks helvetissä te ehdotatte: "Älä osta tollasta lelupaskaa!! Osta sellanen Alexi Laiho Signature skitta!!11 Maksaa 700€!!11"

Tuossa oli nyt jo asiaa. Tosiaankaan kaikilla ei ole vara maksaa kitarasta kovinkaan paljoa.

Eiköhän tuo muutekin ole jo tässä vuoden aikana tulleista viesteistä selvinnyt, että Harley Benton on paska.
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Palaa alueelle Musiikki