1473 kirjoitti:Rammstein fan: Sen Tekno-renkutus-metallin nimi on Industrial.
Omasta mielestä Rammstein on tosi hyvä bändi ja saksankieli on jotenkin vaan hyvä noissa lauluissa ja olen ihan ilonen etten ymmärrä noita sanoja, kun katoin herzeleidin sivuilta mitä ne on englanniksi niin lähes kaikki kerto jostain erikoisista fetisseistä. Yhtään levyä ei ole kunnolla mutta vähemmän laillisia löytyy kaikki studio albumit ja lisäksi Völkerball. Rammsteinin parhaat biisit ovat mielestäni (ei missään järjestyksessä): Links 234, Feuer Frei, Benzin, Reise, Reise ja Amerika.
Joo kyl mä tiiän ne luokittelee sen omasta mielestään luokkaan Indrustial-Metal, joka tarkottaa teollista metallia. Toisin sanoen metallia johon on lisätty paljon koneellisia musiikin elementtejä kuten teknossa.
Joo mä luen saksaakin, niille jotka haluis tietää mitä niissä sanotaan niin ei kannata välttämättä haluta. Oon samaa mieltä 1473:n kanssa siitä että ne kertoo aika epämääräsistä jutuista http://herzeleid.com/en/lyrics Tuolta vaan sanoja kattelemahan jos jonkinnäköstä englanninkielen taitoa löytyy.
Stripped ja Feuer Frei on myös hyviä biisejä. Feuer Frei soi muuten xXx leffan alussa.