^Testin mukaan.
Ja omasta mielestäni en ole nörtti. :)
Istuja kirjoitti:Joo oon nörrti. Oon suurinpiirtein 25 tuntia vuorokaudessa koneella.
VessaHarja kirjoitti:Istuja kirjoitti:Joo oon nörrti. Oon suurinpiirtein 25 tuntia vuorokaudessa koneella.
Nörrti on varmaanki joku nörtin vastakohta kun et tiedä edes kuinka monta tuntia vuorokaudessa on. :S
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?
Volume kirjoitti:Nörttihän minä (ainaki kamut väittää), eli oon arkipäivinä 7-10h koneella ja viikonloppuisin 15-24h. 15h Tulee silloin ko on päänsärky tai jotain..

Heimdallr kirjoitti:Klick
En pidä itseäni nörttinä. Mutta määritelkää nörtti, niin sitten voin sanoa, olenko vai enko ole.
Wikipedia kirjoitti:Nörtti (englanniksi nerd) on arkikielessä tietotekniikasta innostunut henkilö, jolle tietokoneiden parissa puuhailu on lähes elämäntapa. Laajemmin nörttiydellä on viitattu opiskeluun tai johonkin suurta tietomäärää ja keskittymistä vaativaan harrastukseen. Pilkallisessa merkityksessä nörtti on arka, pelokas, omiin oloihinsa vetäytyvä, nynny. Nörtti-sanaan liittyvät amerikkalaisesta nuorisokulttuurista levinneet stereotypiat.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu