_Resurrection_ kirjoitti:Juu on huomattu.
Itselläni ainakin 140 Kuvakokoelma, joista 132 On tissejä ja perseitä eri kuvakulmista ja henkilöistä, ne loput onkin räjähtäneestä veneestä xD
Googlella löytäisit enemmän
_Resurrection_ kirjoitti:Juu on huomattu.
Itselläni ainakin 140 Kuvakokoelma, joista 132 On tissejä ja perseitä eri kuvakulmista ja henkilöistä, ne loput onkin räjähtäneestä veneestä xD
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??

Sieldaren kirjoitti:Nyt minulta puuttuu enään vain high stakes low rider(mahoton)
Sen jälkeen minulle avautuu tehtävä mist pääsee next city nyt mul o
46 tagiiKaikki aseet hitmanei
Osottele sitä ukkoa. Täytä hiipimissä että ne ei huomaa. Lopulta saat käyttää pyssyjä.rpo kirjoitti:Kun L1 painaa niin siihen tulee niitä palkkeja stamina, muscle, respect ja mitä kaikkea niitä nyt onkaan niin mitä ne tarkoittavat?
Miten siinä pelissä voi saada tyttöystävän?
Mistä tietää monennessa tehtävässä on menossa?
Oon jossain semmosessa missä mennään semmosen talon sisälle joka on vuorenrinteellä ja aseena on vain puukko. Miten sen voi päästä läpi?
Mä kyllä kiilasin ne autot päin saatanaa.Henkkamies kirjoitti:Sieldaren kirjoitti:Nyt minulta puuttuu enään vain high stakes low rider(mahoton)
Sen jälkeen minulle avautuu tehtävä mist pääsee next city nyt mul o
46 tagiiKaikki aseet hitmanei
ei se oo mahotonserkku pelas sen mulle ja loppu osas muistin sanoo serkulle et siin autos ei oo nitroi! voitti silti rennosti
WiluKKi kirjoitti:Tarvitsisin apua Ps2 versioon.
Normaalisti peli lähtee käyntiin.Olen Los Santosissa ja kun menen ulos CJ:n talosta peli vain jumittuu!Näkyy vain mustaa ja alhaalla lukee : Ganton!
Apua nopeesti! Kysehän on siis PS2 Versiosta!
WiluKKi kirjoitti:Ratkastu jo!Peli toimii!Kiitti kuitenkin kaikille!
Pelaaja^ kirjoitti:
Täällä voi keskustella pelistä nimeltä Grand Theft Auto: San Andreas.
Voitte puhu vapaasti esim: Missä kentässä olette, Kuinka paljon teillä on rahaa. Voitte pyytää apua tehtävässä. c'')
VITTU ETTE SIT SPAMMAA
->Tiedotukseksi
-tseitsei
mige kirjoitti:
lol, ei siinä oo ku se yks mappi missä pyöritää ympyrää, eli se kenttä on kaikilla aina sama... (ellei oo modannu)