MapleStory -opas (4/4) - Skill build

Viesti Maketsuppi 06 Maalis 2007 21:56

Max. mana täyteen ensin, koska joka kerta kun level nousee saa enemmän manaa jos on enemmän pointseja max manassa kuin että ne olisivat improving mana recovery(turha skilli, pottuja kuuluu käyttää). Ja jos on enemmän manaa niin on enemmän iskunkestävuuttä korkeammilla leveleillä kun käyttää maxattua magic guardia

Eh.. Mikä estää minua käyttämästä mana ja hp pottuja kyseisten korvaamiseksi?

Rahalla niitä saa ja kyllä vastaavia aseita ja ne voi myydä eteenpäin kalliimmalla ja pottuja ei kulu. Kyllä tuo on ihan tarpeeksi nopea kehitys 6 levelille. Kyllä 1-2 päivässä saa helposti 20lvl asti kehitettyä

lol.
luulet että jollain 10 levelisellä rahaa?

Minulla meni 20 lvl 4 tunnissa, ei pahalla.
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Lombax 07 Maalis 2007 16:01

Minusta on parempi jos ei tarvitse naputtaa "pottunappia" pelatessaan vaikka jotain bossia vastaan vaan voi iskeä. Ja jos on main jolla on rahaa ja siltä antaa 10lvl magicianille. Ja tuo 1-2 päivää oli vaan yleisesti sillä eivät kaikki pelaa noin hyvin. Itsellä meni suurinpiirtein yhtä kauan ehkä pikkuisen enemmän kun kehitin magicianin 20lvl. Minä olen kyllä kyllästynyt kyseiseen peliin ja loppettanut sen pelaamisen
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti leppiz 16 Kesä 2007 01:35

Lombax, kuinka paljon haittaa jos laittaa ensimmäisen pointin energy bolttiin ja sitten maxaa sen max mp jutun? ja meinaatko tosissaan treenata magicianin lipulla lvl 13?? ja olet varmaan laittanut pointteja str jos meinaat iskeä 80 magella

ja vielä tämä
Maketsuppi kirjoitti:
Max. mana täyteen ensin, koska joka kerta kun level nousee saa enemmän manaa jos on enemmän pointseja max manassa kuin että ne olisivat improving mana recovery(turha skilli, pottuja kuuluu käyttää). Ja jos on enemmän manaa niin on enemmän iskunkestävuuttä korkeammilla leveleillä kun käyttää maxattua magic guardia

Eh.. Mikä estää minua käyttämästä mana ja hp pottuja kyseisten korvaamiseksi?

esim. jos menet zakumille (tai muulle bossille) et kestä välttämättä edes yhtä osumaa jos manasi on alhainen.

(tuo lainaus meni hieman huonosti, mutta eiköhän kaikki selvää saa)
Käyttäjän avatar
leppiz

Viesti Lombax 23 Kesä 2007 20:26

Tuosta viestin kirjoittamisesta on jo aikaa joten olen aloittanut hiljattain tämän maple europen ja kyllä minä maxasin mana recoveryn. Mutta kun luet tutorialeja esim maplewikissä niin siellä on erilaisia skillbuildeja magicianeille. Tuo magic bolt ensimmäiseksi on normaali build. Itse käytän hiemän Hell buildista helpompaa vaihtoehtoa, mutta minusta on hyvä jos on enemmän manaa kuin normaalisti.

Ja kyllä minä käytän pottuja ja nykyäänkin käytän mana recoveryä, jotta pelaamiseen ei kuluisi niin paljon rahaa.

Ja kuka laittaisi strenghtiin magicianilla pointseja, jollei tee str-magiciania. Scrollit auttavat tässä iskun suurentamisessa aikasta paljon.
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
I'm Back
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti nge 25 Kesä 2007 22:58

Onko edes oma tekemäsi?
[piilotettu kuva]
Shittiä
nge

Viesti Hane 26 Kesä 2007 11:10

Ei ollu hyötyä koska olen pelannut, En voi rekta enää -.-, Ei vois vittuakaan kiinostaa joku maplestory -_-
otkut päivät ovat pitkiä ja jotkin lyhyitä joskus bannittaa ja joskus on hauskaa.

Pelasta paiväsi! http://www.kerrolisaa.com
Kaikkea hauskaa joka päivä!

-Hªne
Käyttäjän avatar
Hane

Viesti Hane 26 Kesä 2007 11:11

nge kirjoitti:Onko edes oma tekemäsi?

Ei koska se on kopsannu mapletitlestä sen.
otkut päivät ovat pitkiä ja jotkin lyhyitä joskus bannittaa ja joskus on hauskaa.

Pelasta paiväsi! http://www.kerrolisaa.com
Kaikkea hauskaa joka päivä!

-Hªne
Käyttäjän avatar
Hane

Viesti rikupoju 27 Kesä 2007 16:16

auttakaa mua mulla ei toimi tää tulee joku gameguard:initialize(340)fail to connect the gameguard update server.please try again aftera while,or checkpersonal firewall setting if any.
rikupoju

Re: MapleStory -opas (4/4) - Skill build

Viesti walde12 30 Marras 2007 11:30

Maketsuppi: Mitä hyötyä max. manasta on?
Ainakaan rikkaille pelaajille, magic claw täyteen ja menoksi.

Ai mitä hyötyä? noh magicianeilla on huono hp oletan sinun sen tietävän ja magic guard siirtaa osan hp mpseen
SEN takia magicianin mp taytyy olla iso Kuinkas parjaat zakumilla jollain 700mp?ja mag clawin kyllä ehtii maxata myohemmin

ensin max mp increase sitten clawi sitten guard
walde12

Viesti maplepelaaja 27 Joulu 2007 12:45

toi magicanin guide on perseestä siin pitas vetaa max mp maxiin...
maplepelaaja

Viesti nge 05 Tammi 2008 17:02

e: huomasin että ei oo oma.
[piilotettu kuva]
Shittiä
nge

Viesti Pehmolelu 05 Tammi 2008 19:35

nge kirjoitti:e: huomasin että ei oo oma.

Huomasin, että et ole lukenut viestiäni kunnolla.
Pehmolelu kirjoitti:SSuuret kiitokset MapleTipille, josta kopioin Skill build oppaat.
Muokkasin niitä vain vähän selvemmäksi.
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti PataseV 09 Heinä 2008 17:23

kiitos tosta warriorin artikkelista oli paljon apua.
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]"I-Doser" Paina Tästä, Tästä tai Tästä.
Käyttäjän avatar
PataseV

Viesti ThaScr3amy 20 Heinä 2008 18:10

Missäs on 2nd ja 3rd job guide? Niin ja jollette nyypät tajuu niin ekaks addataa 1 piste siihe magic bolttiin, ja sen jälkee laitat improving max mana täytee. Niin ja sä joka sanoit et on lvl 129 sniper, mikäs sun nimi on maples, ja millasen buildin oot tehny?
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature. 98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Viesti Pehmolelu 24 Heinä 2008 18:58

ThaScr3amy kirjoitti:Missäs on 2nd ja 3rd job guide? Niin ja jollette nyypät tajuu niin ekaks addataa 1 piste siihe magic bolttiin, ja sen jälkee laitat improving max mana täytee. Niin ja sä joka sanoit et on lvl 129 sniper, mikäs sun nimi on maples, ja millasen buildin oot tehny?

Olisi kiva tietää että kenelle puhut..
Ellet huomannut aloitusviesti on jo vanha ja en pelaa enää MapleStoryä joten en enää muokkaile MS oppaitani...
ASUS P5Q | Intel Core 2 Duo E8400 3GHz | ASUS EAH4850 512mb | Kingston 1gb x2 | WD Caviar640gb SATA2 x2 | Nexus Clodius
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Palaa alueelle Pelioppaat

Samankaltaisia viestiketjuja