Rune Vs. Wow

Keskustelua tietokonepeleistä.

Viesti Lunacre 22 Helmi 2007 21:49

Noboo kirjoitti:Taas huomaa että ei ole tullut pelattua WoWia, sillä WoWissa ei ole mitään wildua.

Wildu = Wilderness
Results for english word: "wilderness"
1) wilderness erämaa
2 ) wilderness korpi

Jooh. Eihän siinä tosiaan mitään erämaata/korpea ole yhtään : /
[piilotettu kuva]
Image made by Vincent
Lunacre

Viesti verenro 22 Helmi 2007 22:39

Lunacre kirjoitti:
Noboo kirjoitti:Taas huomaa että ei ole tullut pelattua WoWia, sillä WoWissa ei ole mitään wildua.

Wildu = Wilderness
Results for english word: "wilderness"
1) wilderness erämaa
2 ) wilderness korpi

Jooh. Eihän siinä tosiaan mitään erämaata/korpea ole yhtään : /

Vittu mitä näsäviisastelua tämä on naurettavaa :roll:
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti _Bulletproof_ 23 Helmi 2007 13:25

ei näin...
:shock: hommatkaa jätkät elämän...
Käyttäjän avatar
_Bulletproof_

Viesti Lunacre 23 Helmi 2007 14:16

verenro kirjoitti:Vittu mitä näsäviisastelua tämä on naurettavaa :roll:

Yhtä naurettavaa kuin useimmat sinun viestit.
[piilotettu kuva]
Image made by Vincent
Lunacre

Viesti The cr 23 Helmi 2007 14:41

Runescape voittaa!

Runescape:

+Laajat alueet jopa freenä
+Paljon, paljon erilaisia kamoja
+Memberi ei maksa paljon vaan 4e 80 snt (Toisin kuin wowissa maksaa jotain 15 e)
+Wildu
+Paljon eri laisia kehitys hommeleja
+Joissain tehtävissä hyvät väli animaatiot
+Hyvät grafiikat (Sen takia koska wowi on yli grafikoitu)

-Ei mitään

Wowi:

-En halua edes lisätä! Haisee sonnalle koko peli.

P.S. Nyt minut tietenkin haukutaan kun tykkään runescapesta enemmän kuin wowista.
The cr

Viesti Maketsuppi 23 Helmi 2007 15:04

The cr kirjoitti:+Laajat alueet jopa freenä

lol. Wowissa on monta saarta + Jokaiselle racelle omat aloituspaikkansa ja runsaasti metsää ja pusikkoa.

Enemmän kuin wowissa? Ainakin 20000 löytyy (WoW - Headin arkistoista)

+Memberi ei maksa paljon vaan 4e 80 snt (Toisin kuin wowissa maksaa jotain 15 e)

Silti miljoonat ihmiset maksavat tämän ~ 13 e kuukaudessa, jotta saisivat pelata ilmaispeliä huonompaa peliä?

+Wildu

Vois sanoa PvP:n olevan kehittyneempi versio.

Voihan Runescapessa myös kalastaa, ommella, leikkiä kemistiä, kerätä kukkia ja eläinten nahkoja?

Mihin tarvii animaatioita kun puhuteltava tehtävänanto - mies eläytyy puheluun itse? (Liikkuu, eikä seiso jäykkänä kuin tikku)

huh', yligrafigoitu? Eikö komponenttisi kestä rasitusta vai sattuuko pixelit silmissäsi?

P.S. Nyt minut tietenkin haukutaan kun tykkään runescapesta enemmän kuin wowista.

Ei, en haukkunut. Korjasin vain ;E
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti The cr 23 Helmi 2007 15:39

Maketsuppi kirjoitti:
The cr kirjoitti:+Laajat alueet jopa freenä

lol. Wowissa on monta saarta + Jokaiselle racelle omat aloituspaikkansa ja runsaasti metsää ja pusikkoa.

Enemmän kuin wowissa? Ainakin 20000 löytyy (WoW - Headin arkistoista)

Silti miljoonat ihmiset maksavat tämän ~ 13 e kuukaudessa, jotta saisivat pelata ilmaispeliä huonompaa peliä?

+Wildu

Vois sanoa PvP:n olevan kehittyneempi versio.

Voihan Runescapessa myös kalastaa, ommella, leikkiä kemistiä, kerätä kukkia ja eläinten nahkoja?

Mihin tarvii animaatioita kun puhuteltava tehtävänanto - mies eläytyy puheluun itse? (Liikkuu, eikä seiso jäykkänä kuin tikku)

huh', yligrafigoitu? Eikö komponenttisi kestä rasitusta vai sattuuko pixelit silmissäsi?

Ei, en haukkunut. Korjasin vain ;E

No niimpä niin! Mutta runescape voittaa! Ylivoimaisesti!

Heti piti jonkun rupee väittää vastaa. Argh.
The cr

Viesti Grim 24 Helmi 2007 11:48

The cr kirjoitti:Wowi:

Sanoo sellainen joka ei ole koko peliä pelannutkaan.
E: Kävitkö haistelemassa peliä?
Viimeksi muokannut Grim päivämäärä 24 Helmi 2007 23:53, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti ässämies 24 Helmi 2007 16:31

SANON MYÖS MINÄ ja olen pelannut molempia. Rune voittaa, minun mielipiteeni.

Elkääkä nyt perkele alkako tästä viestistä mitään vääntämään!

BTW! wowi maksaa enemmän kuin vaivaiset
jotain 15 e

Molemmissa on hyvät ja huonot puolensa.

Mutta miettikää nyt perkele esim runen IDEAA? Idea on vallan mainio minun mielestäni.
Täältä tulee rohkeuden huippu.
Paskotte mustalaisen oven eteen ja soitatte ovikelloa. Oven avaajalle voitte sanoa rohkeasti että lapses on sulannut auringossa.
ässämies

Viesti Sacred 24 Helmi 2007 19:46

Sakura kirjoitti:
The cr kirjoitti:Wowi:

Sanoo sellainen joka ei ole koko peliä pelannutkaan.

Niinpä. Sitten kun pelistä poistetaan kk-maksut, niin heti ollaan "J33, best game evöör!!11". Mitä nyt runescapea joskus pelailin niin moni siellä sanoi vihaavansa WoWia juuri kk-maksujen takia ja kehuvan RS:aa halpuuden takia.
Käyttäjän avatar
Sacred

Viesti Filger 24 Helmi 2007 21:58

No Wow on parempi inhoon rune P*s*aa
Filger

Viesti Kwist 27 Helmi 2007 15:39

Rune on huono, Rune on huono, Rune on huono!!!!
Käyttäjän avatar
Kwist

Viesti Sieldaren 27 Helmi 2007 15:52

Cr voi vitun pentu ois hienoa jos edes tietäisit mistä puhut.WoW:ia ja Runea kumpaakin yli vuoden pelanneena tiedän että WoW vie runen joka osaalueessa.En jaksa edes perustuella,osta wowi pelaa viikko ja tule pyytämään anteeksi tyhmiä lausuntojasi.
WoWTheWoWMan perusteleppa miksi rune on huono?Enka tajua miksi sitä WoW:ia niin paljon hehkutat kun niin saatananmoinen noobi näytät olevan.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Sieldaren 27 Helmi 2007 16:01

ässämies kirjoitti:Mitä tuli ala-asteella pelattua, niin sen verran voin sanoa että wow on ihan perseestä verrattuna siihen että kun runescapessa kuolet menetät tavaraa, wowissa et, MISSÄ JÄNNITYS?! Minun mielestäni wowi ei ole niin hyvä kuin väitetään. Jos olet pelannut runescapea hyvällä seuralla ja roolipelannut kunnolla niin olisit samaa mieltä kanssani. Wowissa lähinnä kehitetään ja ollaan sitte mielissään koulussa et "hah hah, mulla onki 67lvl night elf ja runkkaan sille joka ilta."

Runescape on yllättävän hyvin tehty kun alkaa miettiin että se on tehty javalla? Lisäksi sinun ei tarvitse maksaa 30euroa että pääset runkulle night elffis kanssa.

HUOM! tässä oli minun mielipiteeni, elkää vetäkö herneitä nenään.

Kuuleppas nyt pelasin ½ vuotta 5 päivää/viikko 3 TUNNIN YÖUNILLA sen takia että saisin hyvät kamat ja saatoin pelata yli 100 tuntia että saisin YHDEN kaman niin varmaan joo menen "WoWin wilduun" kuolen kerran 5 allun groupille ja menetän kaiken?Ja oikeesti koita sitä WoW:ia ennen kun rupeet dissaamaan sitä,tiedän että rune on ihan jees peli hyvällä porukalla mutta kun 95% pelaajista alle 12 vuotiaita niin ei siitä tule mitään.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti ässämies 27 Helmi 2007 16:24

En tiedä mikä sinua vaivaa, vai etkö muuten vaan osaa lukea ja ottaa minua tosissasi.
Selvennän siis sinullekkin vielä kerran: OLEN EDELLEEN PELANNUT WOWIA JA SEN ON EDELLEEN MIELESTÄNI PASKEMPI KUIN RUNESCAPE.
Täältä tulee rohkeuden huippu.
Paskotte mustalaisen oven eteen ja soitatte ovikelloa. Oven avaajalle voitte sanoa rohkeasti että lapses on sulannut auringossa.
ässämies

Palaa alueelle PC-pelit