Unbutulle Mese?

Keskustelua Linuxista ja sen ohjelmista.

Unbutulle Mese?

Viesti LateQX 28 Tammi 2007 00:22

Eli siis onko unbutulle msn messengeriä? Jos on nii kertokaa mistä voi lataa!

PS: Kiitos jo etukäteen!
*Klick*
Painamalla TÄTÄ autat minua suuresti! :)
Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea
Feldhase kirjoitti:Ei näytönohjainta tarvitse ostaa, sen tarvitsee vain ladata. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Tuolta voi sellaisen ladata.

EPICFAIL!! =D
Käyttäjän avatar
LateQX

Viesti d-hunter 28 Tammi 2007 00:25

Gaim, tulee perusasennuksen mukana
d-hunter

Mese?

Viesti LateQX 28 Tammi 2007 01:16

Mut toimiiko se msn messengerin tilalla? Siis voiks sitä käyttää msn messengerin sijasta?
*Klick*
Painamalla TÄTÄ autat minua suuresti! :)
Käyttäkää hyvät ihmiset Googlea
Feldhase kirjoitti:Ei näytönohjainta tarvitse ostaa, sen tarvitsee vain ladata. http://www.mbnet.fi/ajuriapaja/ Tuolta voi sellaisen ladata.

EPICFAIL!! =D
Käyttäjän avatar
LateQX

Re: Mese?

Viesti d-hunter 28 Tammi 2007 01:24

Late510 kirjoitti:Mut toimiiko se msn messengerin tilalla? Siis voiks sitä käyttää msn messengerin sijasta?
Jeps
d-hunter

Viesti wiipe_ 28 Tammi 2007 11:47

ja jos gaim tuntuu hirveän vieraalta msnm:n jälkeen niin Kopete tai aMSN voivat olla myös kokeilemisen arvoisia
Käyttäjän avatar
wiipe_

Viesti maza95 17 Helmi 2007 23:21

myöshän siihe linuxiin löytyy se Mirc se(kin) on eräänlainen mese samoin kuin Trillian luulisi niiden tai ainakin Mirc:in toimivan
Käyttäjän avatar
maza95

Viesti wiipe_ 18 Helmi 2007 00:08

heehm Oo olenko minä nyt pihalla?

elin tähän mennessä vankassa uskossa siihen että Trillian olisi Gaimin kaltainen montaa protokollaa tukeva pikaviestisofta ja mirc puolestaan pelkkä irc clientti? enkä löytänyt mistään mircista linux versiota.. ehkä olen sokea? tai sitten minä en olekaan se joka on pihalla :g hömhöm
Käyttäjän avatar
wiipe_

Viesti Vepee 18 Helmi 2007 11:12

Ircistä ei ole linux versiota.
Käyttäjän avatar
Vepee

Viesti hyperchondriac 18 Helmi 2007 11:22

Aropupu kirjoitti:Ircistä ei ole linux versiota.

Ei varmaan joo. http://www.irssi.org/

wiipe_ kirjoitti:heehm Oo olenko minä nyt pihalla?

elin tähän mennessä vankassa uskossa siihen että Trillian olisi Gaimin kaltainen montaa protokollaa tukeva pikaviestisofta ja mirc puolestaan pelkkä irc clientti? enkä löytänyt mistään mircista linux versiota.. ehkä olen sokea? tai sitten minä en olekaan se joka on pihalla :g hömhöm

mIRC on pelkästään windowsille ja käsitykseni mukaan niin on trilliankin. Ja kyllä, trillian on GAIMn tapainen multiprotocol-IMclient.
"Bow down before the one you serve, you're going to get what you deserve." -Halo 2:1
lastfm :: deviantART
Käyttäjän avatar
hyperchondriac

Viesti maza95 18 Helmi 2007 14:46

MIRC toimi ainaki mun linuxilla mutta se oli jo valmiina siin mut en käyttänyt sitä paljoo ku oli aika sekava :shock: Se koko linux oli nii huono kans että huhhuh!
Käyttäjän avatar
maza95

Viesti wiipe_ 18 Helmi 2007 16:43

mikähän distro sinulla mahtoi olla maza95?
Käyttäjän avatar
wiipe_

Viesti EveningStar 18 Helmi 2007 16:45

Trilliania olen käyttänyt sekä Linuxissa että Winkkarilla, suosittelen. :)
[piilotettu kuva]
Jokelan ampumavälikohtauksen uhrien muistolle
Se on ohi nyt minun osaltani.
Käyttäjän avatar
EveningStar

Viesti woodhead 18 Helmi 2007 21:16

maza95 kirjoitti:MIRC toimi ainaki mun linuxilla mutta se oli jo valmiina siin mut en käyttänyt sitä paljoo ku oli aika sekava :shock: Se koko linux oli nii huono kans että huhhuh!

Sekava ja MIRC selittääkin kaiken... sä olet käyttänyt windowsia ja joku väittänyt sitä Linuxiksi :lol:

Mirc:stä ei ole saatavilla ollenkaan linux-versiota...
woodhead

Viesti maza95 19 Helmi 2007 19:09

No itse asiassa.. se linux (puppy) oli ihan netistä saatu levylle poltettu että laitoin levyn sisää ja sit se oli niinku linux.. en tiiä sit se vähä ajan päästä windows sekos kylläkin..
Käyttäjän avatar
maza95

Viesti wiipe_ 19 Helmi 2007 19:55

olet vain käyttänyt jotain samankaltaista clienttiä tai winen kaltaisen softan kautta pyörittänyt mircia. Varsinaista mirciä kun ei linukalle taida saada.
Käyttäjän avatar
wiipe_

Palaa alueelle Linux

Samankaltaisia viestiketjuja