Kuvakkeet ja start-nappula ei näy.

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Kuvakkeet ja start-nappula ei näy.

Viesti Katse 27 Tammi 2007 13:28

eli siis mun kuvakkeet ja start-nappula ei näy.
Kun avaan koneen ja meen mun käyttäjälle(tapahtuu kaikilla käyttäjillä)
niin tuleejoku valitus jostain internetexplorerhaxed tiedostosta joka on tullu mun koneelle , mut en voi poistaa sitä koska en voi avata muuta ku
tehtävien hallinnan ja sieltä painaa uusitehtävä ettäsaa firefoxin päälle.

Oisko mitenkään mahdollista että pystyis palauttaa järjestelmän jollain ohjelmalla , koska tehtävienhallinnasta ei voi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Viesti Pehmolelu 27 Tammi 2007 13:44

Pistä virus scannaus päälle ja lataa Ad-Awarea ja scannaa silläkin.
Enempää en osaa auttaa.
Ja sitten, valitse se tiedosto (se virus) ja paina Shift + Delete ja OK tai enter.
Intel Core 2 E8400 3GHz | ASUS P5Q | ATI Radeon HD 4800 | 4gb RAM | 1200gb | Nexus Clodius
Aikaa ei riitä enää Jonnewebille. Aktiivisuus on pohjalukemissa, trollit ja muut pennut ärsyttää. Joskus vielä voin selailla aiheita, mutta siihen se sitten jääkin. Nähkäämme joskus hamassa tulevaisuudessa! Pehmolelu kuittaa.
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Katse 27 Tammi 2007 14:20

Pehmolelu kirjoitti:Pistä virus scannaus päälle ja lataa Ad-Awarea ja scannaa silläkin.
Enempää en osaa auttaa.
Ja sitten, valitse se tiedosto (se virus) ja paina Shift + Delete ja OK tai enter.

Skannattu on , en usko että viirus aiheutti sen , luulen että asetuksissa on mennyt joku pieleen :/
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Re: Kuvakkeet ja start-nappula ei näy.

Viesti wiipe_ 27 Tammi 2007 14:39

Kaxze kirjoitti:internetexplorerhaxed

en kyllä uskoisi että wintoosalla olisi omia osia nimetty noin, että kyllä vähän veikkaisin viruksesta olevan kyse tai sitten mikkisoftalla on vielä lahopäisempää porukkaa töissä kuin kuvittelinkaan : D

tai miksei haxed sanalla voisi olla muitakin käyttöyhteyksiä kuin mitä mie olen oppinut mutta vähänpä veikkaisin että ei :g

mitään en kyllä näistä tiedä mutta eikö explorer pitäisi saada yhtälailla käyntiin tehtävien hallinnan kautta? ellet jo kokeillut : p
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti Katse 27 Tammi 2007 14:54

wiipe_ kirjoitti:
Kaxze kirjoitti:internetexplorerhaxed

en kyllä uskoisi että wintoosalla olisi omia osia nimetty noin, että kyllä vähän veikkaisin viruksesta olevan kyse tai sitten mikkisoftalla on vielä lahopäisempää porukkaa töissä kuin kuvittelinkaan : D

tai miksei haxed sanalla voisi olla muitakin käyttöyhteyksiä kuin mitä mie olen oppinut mutta vähänpä veikkaisin että ei :g

mitään en kyllä näistä tiedä mutta eikö explorer pitäisi saada yhtälailla käyntiin tehtävien hallinnan kautta? ellet jo kokeillut : p

Ei mulla internet explorerin kaa ongelmaa oo , se toimii loistavasti muitten selainten rinnalla , vaan että kaikki pitää käynnistää tehtävienhallinnan kautta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Viesti Duracell 27 Tammi 2007 15:01

Jos ei mikään muu auta kokeile vikasietotilaa ja sitä kautta järjestelmän palautusta. Voit tietenkin yrittää ensin poistaa sen lieron ennen kun palautat järjestelmän. Jos et voi poistaa sitä suoraan, kokeile cmd:tä.
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti Heketti 27 Tammi 2007 15:30

valikko voi tulla esiin kun painat vasemmalla olevaa windows-nappulaa
vasemmalla ctrl-napin oikealla puolella
Käyttäjän avatar
Heketti

Viesti Feldhase 27 Tammi 2007 15:49

Koita tätä: Ota tehtävien hallinnasta sovellukset ja sieltä uusi tehtävä. Siten sinä vaan kirjoitat siihen explorer.exe. Tolla tavalla ainakin saa kuvakkeet ja start valikon näkymään.
Käyttäjän avatar
Feldhase

Viesti Pehmolelu 27 Tammi 2007 16:09

Hetkinen... Vie hiiri työpöydällä ala reaunaan, siis NIIN ALAS KUIN PÄÄSET.
Sulla voi olla tehtäväpalkki piilotettu.
Jos ei, niin pistä printtiä.
Intel Core 2 E8400 3GHz | ASUS P5Q | ATI Radeon HD 4800 | 4gb RAM | 1200gb | Nexus Clodius
Aikaa ei riitä enää Jonnewebille. Aktiivisuus on pohjalukemissa, trollit ja muut pennut ärsyttää. Joskus vielä voin selailla aiheita, mutta siihen se sitten jääkin. Nähkäämme joskus hamassa tulevaisuudessa! Pehmolelu kuittaa.
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti wiipe_ 27 Tammi 2007 16:56

Kaxze kirjoitti:
wiipe_ kirjoitti:mitään en kyllä näistä tiedä mutta eikö explorer pitäisi saada yhtälailla käyntiin tehtävien hallinnan kautta? ellet jo kokeillut : p

Ei mulla internet explorerin kaa ongelmaa oo , se toimii loistavasti muitten selainten rinnalla , vaan että kaikki pitää käynnistää tehtävienhallinnan kautta.

explorer ei ole sama asia kuin internet explorer : P dohdoh. exploreria voisi kai kuvailla vähän samankaltaiseksi kuin linukan gnome ja kde etc :g vaikkei silti ihan. ikkunointisovellus? no kuitenkin. sinnepäin.

rusakko kirjoitti:Koita tätä: Ota tehtävien hallinnasta sovellukset ja sieltä uusi tehtävä. Siten sinä vaan kirjoitat siihen explorer.exe. Tolla tavalla ainakin saa kuvakkeet ja start valikon näkymään.

rusakko sanoi saman mitä minäkin
Käyttäjän avatar
wiipe_
tuhkaperhonen

Viesti Astraalipenis 28 Tammi 2007 01:48

wiipe_ kirjoitti:explorer ei ole sama asia kuin internet explorer : P dohdoh. exploreria voisi kai kuvailla vähän samankaltaiseksi kuin linukan gnome ja kde etc :g vaikkei silti ihan. ikkunointisovellus? no kuitenkin. sinnepäin.

Explorer.exe on windowsi(e)n shell. Tosin, se voi kuulemma olla jokin muu (ainakin jostain tiedostosta shellin pystyi vaihtamaan, en kyl ymmärrä mitä ideaa siinä on).
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät