Irqissä sovittiin että jos 30 päivän aikana tulee yhtään spämmiä, niin lähde. 26 päivää jäljellä Hei! Sinä siinä! Oletko koskaan ajatellut että ilmanen wii, playstation ym olisi poikaa? Rekkaa täällä ja hanki hanki pisteitä rekkailemallla sivustoille ja lunasta voittos. TAi: Tästä 20 frendillä. [piilotettu kuva]
A? B? C? Keitä he ovat?? Autaha omenaa ->www.bux.to GARIIPAGER SUA NÄE EN 100 VIESTIÄ 12.11.07!! Tällä foorumilla oli 20.07.08 klo: 18:08 7167 sellaista käyttäjää jotka eivät ole kirjoittaneet mitään. (Osa oli melko vanhoja.)
Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.
Itseasiassa en aina, mutta yleensä nykyään. Ennen ei tullut luettua mitään sitten millään, paitsi kokeeseen kun sellainen oli. Nyt olen kiinnostunut paljon enemmän kirjallisuudesta ja luen paljon enemmän
Välillä luen ja pääosin sarjakuvia. Ei oikein mikään muu kirjallisuus kiehdo, en ymmärrä miksi. Olen yrittänyt lukea joitakin ns. 'kunnon kirjoja', mutta ne on jääneet yleensä ekalle luvulle. (:
Mutta en runoile enempää, kun tämä on 'Luetko Aina Iltaisin??' aihe. (: