ysinelonen kirjoitti:nintendo wiin pelaajat taas ovat 5-vuotiaita kaspereja, jotka hyppivät ja pomppivat, anovat wiitä vanhemmiltaan, pelaavat super marjoja, alkavat itkemään, kun eivät pääse kilpikonnan yli ja kun on ruoka-aika. Ja päiväkodissa he piirtävät Super Mariosta ja muista paskoista.
Ensinnäkin pelaajien keski-ikä taitaa olla 10 vuotta enemmän tuosta sun arviosta. Itse olen 18 ja pelaan Wiitä, niinkuin moni kaverinikin. Kuten 20-vuotias tuttu ajatteli ostaa Wiin.
PS3FANBOY kirjoitti:Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!
Jos olen mielestäsi lapsellinen, niin voivoi. Minua se ei kiinnosta. Ja minä en hauku ketään konsolipelaajaa, haukun huonoja konsoleja! Kuten olen jo sinulle maininnut, niin en mainitse uudestaan samaa asiaa. Ensinnäkin: kaikki konsolit ovat 0-100 vuotialle suunniteltuja, jotkut on segventoitu tarkemminkin. PS3 on aikuisten ja lasten pelikonsoli, sekin riippuu täysin mitä pelejä pelaa konsolilla. Ja älä koskaan hauku toisia pelaajia, jotka tietävät asioista enemmän kuin sinä. Eli ota selvää asioista, ennenkuin alat väittämään YHTÄÄN mitään, koska väität puuta heinää, sinusta saa tuollaisen typerän kuvan.
Toivottavasti tässä oli sellaista mielipidettä teillekkin