Wii -pelaajan stereotyyppi.

Keskustelua Nintendon konsoleista.

Viesti Halpahitleri 03 Tammi 2007 16:28

Tästäkin oli pakko tehdä aihe. PS3 -pelaajan stereotyyppi on lihava, silmälasipäinen henkilö, joka makaa sohvalla sipsejä syöden ja pelaten PS3:sta. Tietenkään tuo henkilö ei käy koskaan suihkussa ja kaikki välttelevät häntä.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti ysinelonen 03 Tammi 2007 16:35

nintendo wiin pelaajat taas ovat 5-vuotiaita kaspereja, jotka hyppivät ja pomppivat, anovat wiitä vanhemmiltaan, pelaavat super marjoja, alkavat itkemään, kun eivät pääse kilpikonnan yli ja kun on ruoka-aika. Ja päiväkodissa he piirtävät Super Mariosta ja muista paskoista.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Halpahitleri 03 Tammi 2007 17:08

Sanoo tyyppi, joka ei pääse edes Super Marion ensimmäistä kenttää läpi.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti R.I.P-kuollut 03 Tammi 2007 17:10

Taidat olla itse sellainen 5-vuotias kun et osaa kirjoittaa super marioa Sinä kirjoitit "super marjo"
R.I.P

€nter on jättänyt foorumin ja lähtee helvettiin täältä. Terve Menoa.
R.I.P-kuollut

Viesti PS3FANBOY 03 Tammi 2007 20:08

Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!
PS3FANBOY

Viesti Azurea 04 Tammi 2007 01:44

PS3FANBOY kirjoitti:Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!

Tähän haluaisin enemmän perusteluita ._.
Se voi olla totta että nintendolle tulee "lasten" pelejä enemmän mutta kyllä niitä tulee ps3:sellekkin. Kyllä wiillekkin tulee noita "maailman parhaita aikuisten pelejä". En ole nähnyt montaa ~7w heppua joka on mennyt zelda pelejä lävitse... Muutenkin haluan että perustelet tuon postisi paremmin.
Azurea

Viesti Freelanceri 04 Tammi 2007 12:07

ysinelonen kirjoitti:nintendo wiin pelaajat taas ovat 5-vuotiaita kaspereja, jotka hyppivät ja pomppivat, anovat wiitä vanhemmiltaan, pelaavat super marjoja, alkavat itkemään, kun eivät pääse kilpikonnan yli ja kun on ruoka-aika. Ja päiväkodissa he piirtävät Super Mariosta ja muista paskoista.

Ensinnäkin pelaajien keski-ikä taitaa olla 10 vuotta enemmän tuosta sun arviosta. Itse olen 18 ja pelaan Wiitä, niinkuin moni kaverinikin. Kuten 20-vuotias tuttu ajatteli ostaa Wiin.

PS3FANBOY kirjoitti:Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!

Jos olen mielestäsi lapsellinen, niin voivoi. Minua se ei kiinnosta. Ja minä en hauku ketään konsolipelaajaa, haukun huonoja konsoleja! Kuten olen jo sinulle maininnut, niin en mainitse uudestaan samaa asiaa. Ensinnäkin: kaikki konsolit ovat 0-100 vuotialle suunniteltuja, jotkut on segventoitu tarkemminkin. PS3 on aikuisten ja lasten pelikonsoli, sekin riippuu täysin mitä pelejä pelaa konsolilla. Ja älä koskaan hauku toisia pelaajia, jotka tietävät asioista enemmän kuin sinä. Eli ota selvää asioista, ennenkuin alat väittämään YHTÄÄN mitään, koska väität puuta heinää, sinusta saa tuollaisen typerän kuvan.

Toivottavasti tässä oli sellaista mielipidettä teillekkin ;)
[piilotettu kuva]
- Autopelien ystäville

Parhaat Webhotellipalvelut: Edullinenwebhotelli.com
Käyttäjän avatar
Freelanceri

Viesti Halpahitleri 04 Tammi 2007 15:48

Taitaa nuo PS3 pelaajat olla nuorempia, kuin Wii -pelaajat. PS3 -pelaajat ovat aina ne, jotka aloittavat hirveän sodan.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti RockLee 05 Tammi 2007 16:54

En tajua, miksi te "PS-miehet" aina aloitatte latelemaan järjettömiä mielipiteitä! Voisitte kyllä ensin katsoa vähän todellisuusperää! Wiille tuli Red Steel, ja Medal of Honor, niitäkö haukutte lastenpeleiksi? PS3 on jo aloittanut kehittelemään liikkeentunnistavaa ohjainta, arvatenkin myyntituloksista! Ketkäs täällä lapsellisia matkijoita ovat! Jos ollaan niin itsevarmoja paremmuudesta ja peleistä, miksi lähteä matkimaan?
Show must go on!
RockLee

Viesti Jii 05 Tammi 2007 17:28

No Wiin stereotyyppi voi olla tuollainen, mutta entäs vastakkaisena sukupolvena:
http://www.youtube.com/watch?v=4tDYOTy4RUA
Jii

Viesti PS3FANBOY 06 Tammi 2007 17:06

Jii kirjoitti:No Wiin stereotyyppi voi olla tuollainen, mutta entäs vastakkaisena sukupolvena:
http://www.youtube.com/watch?v=4tDYOTy4RUA

tälläinen on wiitä pelaava mieshenkilö:
http://youtube.com/watch?v=IFnIoycwKTM

ja nainen:
http://www.youtube.com/watch?v=6OMCwwTjvuM
PS3FANBOY

Viesti Duraisuka69 10 Tammi 2007 16:59

Darkener kirjoitti:Taitaa nuo PS3 pelaajat olla nuorempia, kuin Wii -pelaajat. PS3 -pelaajat ovat aina ne, jotka aloittavat hirveän sodan.
Tästä kaikki alkoi: http://www.youtube.com/watch?v=q93PvyKUa2I . Ja kumpihan alotti? Jep. Molemmat videolla esiintyvistä tyypeistä on oikeasti wii -fanityttöjä (kuten kaikki muutkin wiin pelaajat) joten huomaa että kyllä wiillä on muitakin pelaajia kuin alle 10v. pojut: läskit nörtit ja hölmöt huarat.

Enter kirjoitti: Taidat olla itse sellainen 5-vuotias kun et osaa kirjoittaa super marioa Sinä kirjoitit "super marjo"

Taas tyhmyys todistettu. Ettei vaan ois ollu tarkotuksel?
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti Duraisuka69 10 Tammi 2007 17:07

Pätkis kirjoitti:En tajua, miksi te "PS-miehet" aina aloitatte latelemaan järjettömiä mielipiteitä! Voisitte kyllä ensin katsoa vähän todellisuusperää! Wiille tuli Red Steel, ja Medal of Honor, niitäkö haukutte lastenpeleiksi? PS3 on jo aloittanut kehittelemään liikkeentunnistavaa ohjainta, arvatenkin myyntituloksista! Ketkäs täällä lapsellisia matkijoita ovat! Jos ollaan niin itsevarmoja paremmuudesta ja peleistä, miksi lähteä matkimaan?
Ja taas: Sony suunnitteli liiketunnistusta jo kauan ennen PS3:e. Ja wiitä.
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti Halpahitleri 10 Tammi 2007 17:21

Wii julkistettiin ennen PS3:n liikkeentunnistuksen julkistamista. Jos et kestä totuutta, niin voivoi.

Tämän verran oli pakko sotia, vaikka lupasin etten sodi.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Palaa alueelle Nintendo