Wii -pelaajan stereotyyppi.

Keskustelua Nintendon konsoleista.

Viesti Mashmi 10 Tammi 2007 17:51

Kyllä jos tarvisi nyt valita wiin ja ps3:n väliltä niin kyllä se olisi wii.
En kyllä kuvittelisi ikinä ostavani konsolia joka tekee tappiota n. 300€/kpl.

Edit: Tää nyt oli ehkä vähän aiheen sivusta, mutta tääkin topicci on taas ps3 vs. wii keskustelua niin aivan sama.
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Re: Wii -pelaajan stereotyyppi.

Viesti fasd7 21 Tammi 2008 22:36

sori ku kaivelen topicceja mut ps4fanboy on just sellanen 5w kakara joka sai kinuttua iskältä ps3 ja lesoo kaikille et on TEHOKKAIN(ei paras) konsoli. wii on kaikin puolin parempi ja sille on sentään pelejä joita viittii pelata toisin ku ps3. joidenkin on vaan vaikeeta tajuu että nintendo on ainoo joka osaa tehdä pelejä.

ps.kaikkein paras konsoli mitä ikinä on tehty on super nintendo(mielestäni)
pelaan sillä paljon enemmän ku wiillä(omistan wiin) ja ps3 olen vain kokeillut kaverilla. ei tee vaikutusta ollenkaan, ei mitään uutta.
fasd7

Viesti Plokoon 28 Tammi 2008 23:06

Jos saisin valita PS3 ja Wii välillä valinta olisi selvästi Wii perusteluina : Hauska idea ja hyvät pelit : Resident evil, Sportit jne.. :)
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Viesti Typo 28 Tammi 2008 23:15

Wii-pelaajilla on oikeita ystäviä, 360-pelaajilla internetystäviä ja PS3 pelaajilla ei ole ystäviä, tällaisen jaoittelun näin netissä :)
EDIT: Kyseinen kuva:
http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?pos=-26542
Siihen liittyi vielä peeceekin näemmä...
Käyttäjän avatar
Typo

Re:

Viesti Pulla 31 Tammi 2008 20:53

PS3FANBOY kirjoitti:Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!

Et erehtynyt iällä muutakuin 33 vuotta! Sukulaiseni (40v) osti Wiin ja sen mielestä paras ostos. Ja pysykää te paskiaiset siellä PS alueellanne, täällä on vain Nintendo Eli tasoltaan PSfaneja korkeampia keskustelua.
[piilotettu kuva]
╔╗╔╗╔╗╗╔╔╗
╠╝║║║╗║║╠
╝╚╚╝╚╝╚╝╚╝...
Pulla

Re:

Viesti Nazgûl 31 Tammi 2008 21:10

PS3FANBOY kirjoitti:Mä en tiedä ketään lapsellisempaa kuin wiin pelaajat. Jatkuvasti haukkuvat muiden konsoleiden pelaajia ja ovat niin olevinaan, mutta mitäpä odottaa konsolin fanipojilta, joiden keski-ikä on alle 7wee. PS3 on AIKUISTEN pelikone ja sille tulee kaikki parhaat AIKUISTEN pelit, kuten esim. GTA ja Metal Gear Solid, mutta wiille tulee kaikki maailmankaikkeuden paskimmat lasten pelit, joita ei kehtaa erkkikään pelata eli Mariot, Zeldat ja Pokemonit!

Tummennettu osa vastaa muuten täydellisesti sinua.

Itse omistan Wiin ja olen tyytyväinen. Hauska, omaperäinen idea ja hyvät pelit.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti NekBone 31 Tammi 2008 21:11

Siis tähän aiheeseen on ihan turha enää postata, video on poistettu ja PS3FANBOY on pelkkä trolli.
Nothing to see here folks, move along.
Käyttäjän avatar
NekBone

Viesti Halpahitleri 01 Touko 2008 20:25

Kaikki pelit ja pelikoneet ovat lapsellisia. Pelaaminen on leikkimistä ruudun kautta.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Re: Re:

Viesti Latemara 01 Touko 2008 20:40

Nazgûl kirjoitti:

Tummennettu osa vastaa muuten täydellisesti sinua.

Itse omistan Wiin ja olen tyytyväinen. Hauska, omaperäinen idea ja hyvät pelit.

Ei kukaan voi olla noin oikeassa : D
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.

Olen natsi.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti fuckface 04 Touko 2008 12:29

Oujees konsolisota! Täst mie tykkään ;). PS3:lle tulee yks hyvä peli joka on MGS 4, kaikille konsoleille tulee lastenpelejä so live whit it. Wiille hyviä pelejä on:The Legend Of Zelda:Twilight Princess,Metroid Prime 3 Corruption,Super Mario Galaxy,Resident Evil 4 Wii Edition,SSBB,sun muut ja Virtual Consolen pelit on nannaa :P. 360:lle tulee suunilleen kaikki pelit mitkä tulee PS3:lle ja 360;nn hyvät pelit: GTA IV,Saints Row,Dead Rising,Resident Evil 5,Fable 2,Halo 3,CoD 4,Gears Of War,Ninja Gaiden 2,Bioshock,Forza 2 ja monet muut+Arcade. Ja en oikeen älyy miks jotkut alkaa valittaa toisten mielipiteistä, kaikilla on omat mielipiteet. Minun mielipiteet about PS3: Liian kallis,huonot pelit,ei mitään uutta. PS3:nn peleistä oon pelannu Virtua Fighter 5,Resistance,Motorstorm,Lair,Heavenly Sword. Tavallinen tappelu,Tavallinen räiskintä,tavallinen ajo,paska,wnb-God Of War.
Käyttäjän avatar
fuckface

Viesti TheSaW 22 Touko 2008 16:26

Onhan Wiilläkin paljon "aikuisten" pelejä, omistan itse Wiin.

Mainitsen pari:

Driver - Parallel Lines
Resident Evil 4

Ja on noita hyviäkin esim. Guitar Hero 3.

GTAn korvike Wiillä on Driver, ihan yhtä hyvä omasta mielestäni :P
Käyttäjän avatar
TheSaW

Palaa alueelle Nintendo