Musiikinteko ohjelmia?

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Musiikinteko ohjelmia?

Viesti Sasos 02 Tammi 2007 16:13

Itseeni iski nyt joku musiikinteko kärpänen ja haluisin nyt tietää onko netissä saatavilla hyvia ja helppo kjäyttöisia musiikin teko ohjelmia? Olen löytänyt joitain demoja, mutta ne ei oikein iskenyt minuun, koska oli jotenkin sekavia ja hankalia käyttää. Eli latokaas tähän hyviä musiikinteko ohjelmia!
Mä Sasosinoin sut!
Sasos

Viesti Nogan 02 Tammi 2007 16:19

Fruity Loops Studio.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Halpahitleri 02 Tammi 2007 16:41

Hong Kongissa(tavaratalossa) on myynnissä jotain laitteita, joilla saa tehtyä musaa, mutta ei voi laulaa. Jokaiselle genrelle on oma laitteensa. Hinta oli jotain 8-11e.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Re: Musiikinteko ohjelmia?

Viesti agentti9 05 Tammi 2007 23:01

Sasos kirjoitti:Itseeni iski nyt joku musiikinteko kärpänen ja haluisin nyt tietää onko netissä saatavilla hyvia ja helppo kjäyttöisia musiikin teko ohjelmia? Olen löytänyt joitain demoja, mutta ne ei oikein iskenyt minuun, koska oli jotenkin sekavia ja hankalia käyttää. Eli latokaas tähän hyviä musiikinteko ohjelmia!

hmm lataa linux ubuntu siinä on mukana
agentti9

Viesti praKKA 06 Tammi 2007 01:58

agentti9 kirjoitti:
Sasos kirjoitti:Itseeni iski nyt joku musiikinteko kärpänen ja haluisin nyt tietää onko netissä saatavilla hyvia ja helppo kjäyttöisia musiikin teko ohjelmia? Olen löytänyt joitain demoja, mutta ne ei oikein iskenyt minuun, koska oli jotenkin sekavia ja hankalia käyttää. Eli latokaas tähän hyviä musiikinteko ohjelmia!

Aha, kerro mullekin, mikä sen ohjelman nimi on?
Alsamixer ja Audacity on tarkotettu muokkaamiseen, ei tekemiseen.
praKKA
Nerd

Viesti agentti9 06 Tammi 2007 13:18

Prakka kirjoitti:
agentti9 kirjoitti:

Aha, kerro mullekin, mikä sen ohjelman nimi on?
Alsamixer ja Audacity on tarkotettu muokkaamiseen, ei tekemiseen.

ai on vai
no on han olemas automatix silsaa kun hakkee
agentti9

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät