Väittely animesta!

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Re: Väittely animesta!

Viesti StoneCarl 14 Heinä 2008 16:01

Väittelyn aloittaminen ja väittely itsessään on aina mukavaa. Mutta jos nyt kuitenkin tutustuisit muuhunkin, kuin niihin lolicon-animeihin ja hentaihin ja sen jälkeen tulisit arvostelemaan animea tuollaiseksi ihmiskuntaa mädättäväksi seksismiä pursuavaksi rutoksi. Maailmassa on helvetin monta hyvää animea, joissa on upea juoni ja mahtavat hahmot... Mutta sinä näytät eksyneen väärälle sivulle paska-animen joukkoon, Sivuväärä.

Kaikki anime on samanlaista, hentai = anime ja anime = hentai. Samanlaista kulttuurimädättämistä kuin kommunismi, mutta animea levitetään kovalla propagandalla larppaamisen ja lasten herkän mielen siivellä nykyään, koska on helppo aivopestä sellaisia jotka eivät osaa ajatella asioita itse. Kaikki anime on vaarallista.

Hentai on perseestä. Kyllä, sen myönnän ja ilomielin. Samoin kaikki koulutyttöjen hamosten alta kuvaavat paska-animet. Mutta onko sitä ikinä ajateltu, miten helvetisti täällä meidän ah niin paremmassa ja loistavassa, ylivoimaisen mahtavassa lännessä onkaan sitä silikonitissi-ihqdaaheruttelupaskaa televisiossa?

Eikö löydy parempia perusteluja animen puolesta? Aika köyhää jos pitää sanoa "koska täällä on sitä ja tätä täällä pitää olla tätä."

Jos herrat katselisivat vähän vanhempaa animetuotantoa, vaikka Leiji Matsumoton tuotantoa, tulisitte huomaamaan, että ei kaikki anime ole sitä tentacoo wape-schoolgirl-XXX-bukkake-shittiä... Kuten jo sanoin, on olemassa hyvää animea, sekä sitä paskaa animea. Pitää vain osata tajuta, että paskan seasta löytyy sitä hyvääkin...

Animea on tullut nähtyä ihan tarpeeksi ja monipuolisesti, enkä enää ikinä halua nähdä niin vastenmielistä asiaa. On olemassa vain yhdenlaista animea, paskaa. Ihmisen ulosteen seasta ei kyllä löydy yleensä muuta kuin paskaa, vai oletko eri mieltä, tuon sinun "perustelusi" mukaan olet sitä mieltä.

Ja sitten nämä larppaajat. Mikä ihmisillä on heitä vastaan? Itse en larppaa, enkä ole ikinä miekkaan tai taikasauvaan ja taikurinhattuun koskenutkaan. Mutta silti; minusta on ihailtavaa, miten nämä ihmiset osaavat nauttia elämästään, vaikka sitten siellä metsässään, eivätkä he välitä pissisten ja rantaleijonien pilkasta. Suotakoon heille se pieni metsässä juoksentelun ilo... Ihmiset jotka pakottavat toisia omaan asiaansa joka on heidän mielestään ainoa oikea asia, syrjien ja kitkien kaiken muun pois ovat vain fasisteja.

Ovathan spurgutkin katukuvassa ihan normaalin oloisia ja harmittomia mukavia rehellisiä suomalaisia spurguja, eihän heistäkään ole mitään haittaa, paitsi jos he ovat kännissä ja vihaisia, mutta larppaajat larppaajahöyryissä ovat todella vaarallisia, tajuatko mitä teroitettu puukeppi voi saada aikaan ja kun ottaa huomioon että larppaajia on monenlaisia, on militaristilarppaajia, velhoja ja muita kaikenlaisia. Larppaajat ovat äärifanaatikkoja, joiden päänsisällä tapahtuvia ei voi tietää kuin larppaaja itse, he ovat arvaamattomia paskiaisia.

Yhtä hyvin minä voisin ruveta väittämään, miten propagandaa täynnä olevaa paskaa jenkkipiirretyt ovat. Esimerkkinä vaikkapa Simpsonit... Punkkarieukko joka ei osaa edes nauraa ja on helvetinmoinen kukkahattutäti, läski isä joka on ihailtavan yksinkertaisen tyhmä ja joka kuristaa ja pahoinpitelee lapsiaan (TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, MITEN TÄTÄ NÄYTETÄÄN TELEVISIOSSA MEIDÄN LAPSILLEMME!), poika joka on edellämainitun perheväkivallan uhri ja lainrikkoja joka sotkee joka paikan graffiteillaan... Perheen vauva on kokenut hirveästä perheväkivallasta niin kovat traumat, ettei ole oppinut edes puhumaan sen parinkymmenen vuoden aikana mitä Simpsoneita on julkaistu! Ja entäs sitten Apu? Tyypillinen stereotyyppinen intialainen jolle Simpsonien perhe vittuilee koko ajan! Rasismia televisiossa!

Animeihmiset eivät voikkaan tajuta Simpsoneiden sarkasmia, vaikka se on todella helppoa tajuta, mutta eihän animefanaatikot näe omaa yksinkertaisuuttaan. Heti otetaan rasismikortti vielä käyttöön kun ei muuta keksitä ja yritetään pönkittää omaa agendaa "tehokorttien" voimin.

Anime on loistavaa viihdettä, jos vain osaa katsoa sitä oikealla silmällä ilman ennakkoluuloja ja pysyy kaukana pervoista animeista.

Itse koko animehan on perveyden ruumillistuma, joten ei ole olemassa animea joka ei olisi pervoa. Kohta varmaan pedofiiliaa aletaan laillistamaan kuin homoutta aikanaan.
StoneCarl

Viesti BigOne 14 Heinä 2008 19:57

teemutius kirjoitti:paskaa koko iso silmäset mölliäiset ei sitten mitää järkee koko ohjelmassa :lol: :lol: :lol: tai koko animess tai mitä lie onkaan

Et ole etes katsonut animea.
:F
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti manjoni 14 Heinä 2008 20:13

minä katson one pieceä ja olen katsonut narutoa eikä niissä ole mitään seksiin liittyvää
Käyttäjän avatar
manjoni

Viesti Alter 14 Heinä 2008 23:25

Aniki kirjoitti:Väittelyn aloittaminen ja väittely itsessään on aina mukavaa. Mutta jos nyt kuitenkin tutustuisit muuhunkin, kuin niihin lolicon-animeihin ja hentaihin ja sen jälkeen tulisit arvostelemaan animea tuollaiseksi ihmiskuntaa mädättäväksi seksismiä pursuavaksi rutoksi. Maailmassa on helvetin monta hyvää animea, joissa on upea juoni ja mahtavat hahmot... Mutta sinä näytät eksyneen väärälle sivulle paska-animen joukkoon, Sivuväärä.

Mielestäni olen kyllä jo tehnyt selväksi, että tietämykseni animesta ei perustu ainoastaan noihin genreltään lolicon, hentai ja ecchi jne. Mutta silti jostain syytä yritetään luoda sellainen kuva minusta, että noin asia olisi, ehkäpä jopa ihan tarkoituksella? Tai sitten en ole ilmaissut asiaani tarpeeksi hyvin tai joillakin vain on huono luetun ymmärtäminen.

Jos vain on nähnyt muutamia kymmeniä eri sarjoja, niin kyllähän se varmasti vielä noinkin varhaisessa vaiheessa tulee leimattua tuo anime aivan fan-tas-ti-seksi viihteeksi hahmoineen ja "juoneineen".

Kyllä minäkin olen nähnyt ne animenörttien piirissä ne ns. hyvät animet ja kyllä niistäkin sitä seksismiä löytyy paljon ihan kuin kaikista muistakin animeista, kuin näistä sinun paskoistakin animeista.

Hentai on perseestä. Kyllä, sen myönnän ja ilomielin. Samoin kaikki koulutyttöjen hamosten alta kuvaavat paska-animet.

Olisi kyllä hyvä tietää, että mitkähän sitten on niitä ei paskoja animeja? Olettaen nyt nähtävästi, että mielestäsi määritelmäsi paskasta animesta on se, jos siinä esiintyy seksismiä. Sinällään ristiriitaista tuommoinen, sillä seksismiä ja kamerakuvakulmaa neitosten hameen alle on niisäkin animeissa, jotka eivät ole genreltään ecchiä, hentaita tai loliconia. Tarkkana kannattaa olla.

Mutta onko sitä ikinä ajateltu, miten helvetisti täällä meidän ah niin paremmassa ja loistavassa, ylivoimaisen mahtavassa lännessä onkaan sitä silikonitissi-ihqdaaheruttelupaskaa televisiossa?

Onhan tuotakin ajateltu ja onneksi semmoisen paskan tilalle löytyy parempaakin katsottavaa yllättäen ihan täältä lännestä, eikä japanista. Katsos, kun jos minua kyllästyttää katsoa jotain amerikkalaista kliseistä saippuasarjaa, niin aina jotain uutta ja viihdyttävempää löytyy jostain toisesta länsimaasta, eikä sitä ah niin ylivoimaisesta ja parhaasta japanista tarvitse hankkia, jonka "viihde" perustaa pääsäntöisesti seksismiin.

Animessa on niin paljon typeriä kliseitä, joista se ei varmasti pääse ikinä eroon. Tässä myöskin animen yksi ongelma; se ei kehity lainkaan, vaan pysyy sijoillaan kliseineen, jota myydään yli tihkuavalla seksismillä. Länsimaalaisestakin viihteistä löytyy toki kliseistä paskaa, mutta siitä päästään yli. viihde kehittyy ja aina löytyy jotain uutta ja omapeäisempää. Japani yksin ei vain pärjää animellaan koko länsimaista viihdettä vastaan.

Jos herrat katselisivat vähän vanhempaa animetuotantoa, vaikka Leiji Matsumoton tuotantoa, tulisitte huomaamaan, että ei kaikki anime ole sitä tentacoo wape-schoolgirl-XXX-bukkake-shittiä... Kuten jo sanoin, on olemassa hyvää animea, sekä sitä paskaa animea. Pitää vain osata tajuta, että paskan seasta löytyy sitä hyvääkin...

Kun itse katsot tarpeeksi anime, niin ehkä jonain päiväni itse huomaat/havahdut ja kysyt itseltäsi, "Miksi minä edes katson tätä paskaa?"

Näin minullekin kävi ja olen yllätten saanut nykyään tavata muitakin ennen anime harrastaneita ihmisiä, joille on samoin käynyt. Animen katsominen tullaan lopettamaan (tosin kaikille ei näin tunnu valitettavasti käyvän), koska sitä jossain vaiheessa tajutaan, ettei se nyt olekaan niin viihdyttävää ja eksoottista, kuin alussa saattoi tuntua ja animen kliseet ovat käynee vituttamaan jo oikein olantakaa.

Ja näinhän se suurinpiirtein onkin. Jotenkin kummasti animesta on muovautunut sellainen kuva, kuin se olisi jokin vitun maailman 8 ihme ja se olisi erittäin jotain aivan käsittämättömän siistiä ja uutta, mitä ei koskaan aikaisemmin oltaisi nähtykään. Ja monillakin on jostain syystä syntynyt sellainen kuva, että anime pääasiallisesti olisi suunnattua aikuiselle yleisölle ja sen vuoksi lapsillekin suunnatut paskat sarjat ovat olevinaan niin syvällisiä ja cooleja tekeleitä.

Ja sitten kun tämmöisen kuvan saanut viihde annetaan länsimaalaisen, joka on kasvanut hollywood ja jenkki viihteen parissa, niin tottakaihan se tuntuu joltain aivan uskomattomalta ja uudelta. " Pahikset eivät olekaan rumia tai tyhmiä, vaan kauniita poikia tai vietteleviä naisia." "Pahuus ei olekaan mustaa ja rumaa, vaan valkeaa ja kaunista." "Pikkuhousuista voi vääntää vitsin ja noloista kylpyhuone kohtauksista." Ja animessa näitä kliseitä on enemmän kuin kuin jenkkilän ja hollywoodin tarjoamassa viihteessä enemmän. Mutta nämähän animen kliseet ovat tälle länsimaalaiselle katsojalle uusia tulevia kliseitä, joita ei vielä kliseiksi tunnista, vaan tässä vaiheessa anime on parhautta ja länsimainen viihde paskaa. Että näin.

Ehkäpä sen länsimaalaisen olisi kannattanut etsiä jotain uutta viihdettä jostain toisesta länsimaasta, sillä varmasti olisi löytynyt jotain animea parempaa.

Itse olen katsonut useamman kymmentä animesarjaa ja elokuvaa ja paras ystäväni on katsonut melkein toistasataa... Ja voimme kyllä molemmat sanoa, että eipä meissä kovin paljoo ole näkynyt suuntausta raiskaukseen, eikä halua kaiken länsimaalaisen tuhoamiseen...

Seksismiä, pedosiliamaisia viitteitä ja kaikkea muuta moraalitonta on upotettu animeen joko hyvin näyttävästi tai vähemmän näyttävästi. Anime on perverssiä, niinkuin StoneCarl jo asiasta mainitsikin. Itseäni ainakin huolettaa tuo japanilaisten hyväksymä pedofilia animaatiossa.

Ja sitten nämä larppaajat. Mikä ihmisillä on heitä vastaan? Itse en larppaa, enkä ole ikinä miekkaan tai taikasauvaan ja taikurinhattuun koskenutkaan. Mutta silti; minusta on ihailtavaa, miten nämä ihmiset osaavat nauttia elämästään, vaikka sitten siellä metsässään, eivätkä he välitä pissisten ja rantaleijonien pilkasta. Suotakoon heille se pieni metsässä juoksentelun ilo... Ihmiset jotka pakottavat toisia omaan asiaansa joka on heidän mielestään ainoa oikea asia, syrjien ja kitkien kaiken muun pois ovat vain fasisteja.

En nyt oikein tiedä miksi tähän animea koskevaan ketjuun larpparit piti vetää mukaan, mutta kyllähän tiedettävästi tuo animekin luo larppareita.

Mitään kovin positiivista kuvaa en ole noista larppaajista saanut ja syyt voi lukea täältä.

Yhtä hyvin minä voisin ruveta väittämään, miten propagandaa täynnä olevaa paskaa jenkkipiirretyt ovat. Esimerkkinä vaikkapa Simpsonit... Punkkarieukko joka ei osaa edes nauraa ja on helvetinmoinen kukkahattutäti, läski isä joka on ihailtavan yksinkertaisen tyhmä ja joka kuristaa ja pahoinpitelee lapsiaan (TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, MITEN TÄTÄ NÄYTETÄÄN TELEVISIOSSA MEIDÄN LAPSILLEMME!), poika joka on edellämainitun perheväkivallan uhri ja lainrikkoja joka sotkee joka paikan graffiteillaan... Perheen vauva on kokenut hirveästä perheväkivallasta niin kovat traumat, ettei ole oppinut edes puhumaan sen parinkymmenen vuoden aikana mitä Simpsoneita on julkaistu! Ja entäs sitten Apu? Tyypillinen stereotyyppinen intialainen jolle Simpsonien perhe vittuilee koko ajan! Rasismia televisiossa!

Ja tyypillisesti pitää taas yrittää mustamaalata jotain länsimaalaista viihdettä, hoh hoijaa. Animesta löytyy varmasti paljon pahempaa sairaita perverssejä asioita, tosin asia on sitten erikseen huomaako niitä vai haluaako edes huomata. Rasismia löytyy animestakin. Esim. muutamissa sarjoissa kiinalaiset hahmot ovat piirretty silmälasipäisiksi, Väiski Vemmelsääri - hampailla varustetuiksi "vinosilmiksi" ja hahmot kuvattu erittäin tyhmiski. Myöskin muillakin kyseenalaisilla tavoilla on kiinalaisia kuvattu animessa, siis näin ihan esimerkkinä.

Myöskin pieniä lapsia kuvataan melko kyseenalaisissa kohtaukissa tai laitetaan tekemään jotain hyvin kyseenalaista. Esim. juuri tuokin sarja Kodomo no Jikan, jossa ala-astetta käyvä pikkutyttö yrittää saada aikuisen miesopettajan kanssa seksuaalista kontaktia aikaan. Tämä varmaan on sinusta ihan soveliasta? Voin vain kuvitella, että mitähän toiveita tuokin sarja elättelee pedofiilelle ja kiihottaa heitä tekemään.

Anime on loistavaa viihdettä, jos vain osaa katsoa sitä oikealla silmällä ilman ennakkoluuloja

Anime on rappeuttavaa viihdettä, jos vain osaa katsoa sitä oikealla silmällä ja tajuamaan sen moraalittomuuden.

ja pysyy kaukana pervoista animeista.

Mahdotonta moinen.
R.I.P. SivuVäärä 19.10.06-31.7.08
Käyttäjän avatar

Viesti hitler| 22 Heinä 2008 23:47

Katoin tossa justiinsa Death noten ja en löytänyt mitään seksismiin liittyvää, lukuunottamatta 8 episodissa, kun light luki lehteä missä oli jotain "malleja" bikineissä. Ja tuskinmpa kukaan katsoo sarjaa sen takia, että näkisi 10 sekunttia kun mies lukee lehteä missä on bikinipukeisia naisia.
Eiköhän se ole jokaisen oma asia katsooko paljaita sääriä, ja seksismiin liittyvää asiaa, vai katsooko muuten. Luultavasti 99% animen katsojista kuuluu tuohon jälkimmäiseen ryhmään. Minä ainekin kuulun.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
hitler|

Viesti KeinEngel 23 Heinä 2008 11:03

SivuVäärä kirjoitti:Anime on niitä piirrettyjä, jotka ovat jo turhankin suosituiksi tulleet, joten kaikki varmaan tietävät mitä se on? Animehan myy juurikin naisten avulla ja hyvin naisia halventavalla tavalla. Animessa myy vain naisen vartalo, pikkuhousujen vilauttelu, nolot kylpyhuonekohtaukset jne, koko aime perustuu naisen vartalon myyntiin, joka on naisia kohtaan hyvin tökeröä.

Tästä syystähän animesarjojen juoneen ei pahemmin kiinnitetä huomiota, joten anime on pidemmän päälle silkkaa roskaa. Luulisi, ettei kukaan animea valmistava taho pidä asikastaan silkkana debiilinä, joten voisi myöskin panostaa animen laatuun!

Pahinta on myöskin ajnimessa esiintyvät, piilokkaasti tehty pedofiilia. Miksi jokaisella pikkutytöllä, jotka käyvät ala-asteella, pitää olla aina lyhyt hame yllä ja aina sääret paljaana? Muutenkin animessa nuoret laitetaan usein seksuualiseen kontaktiin jollain tapaa, joka saatta vihjailla nuorelle katsojalle sitä, että seksi on aloitettava nuorena!

Mihin tämä maailma on menossa?

Panee vähä miettimään millaista animee sä katot....
Minä: "Surrender now! U haev no way 2 escape!"
Stegosaurus: "NEVAH!!1!1!1!!onetwotrhee!!!"!"#!!½½!"
KeinEngel

Viesti StoneCarl 28 Heinä 2008 13:58

Panee vähä miettimään millaista animee sä katot....

Aina sama inttäminen näiltä animefanaatikoilta, eivätkä edes mitenkään perustele viestiään, vaikka kaikki anime on samanlaista roskaa, kulttuurinmädättämistä ja moraalittomuutta niin silti aina väitetään vastaan, mutta eihän sille voi mitään kun fanaatikot eivät näe sokeutensa läpi.
StoneCarl

Viesti Alter 31 Heinä 2008 04:52

KeinEngel kirjoitti:Panee vähä miettimään millaista animee sä katot....

Kaikeinlaista laidasta laitaan, myöskin niitä sorttia hiukan pervohtaviakin. Kuva

Tosin poikarakkautta käsittelevät teokset eivät kuulu joukkoon. Kröhöm.
Käyttäjän avatar

Viesti Pepsi-Max 31 Heinä 2008 12:05

Itse en katso animea koska niissä vit*ttaa ne melonin kokoiset silmät. Paitsi jos hentaita ei lasketa :)
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Hampoturen 31 Heinä 2008 12:42

Pepsi-Max kirjoitti:Itse en katso animea koska niissä vit*ttaa ne melonin kokoiset silmät. Paitsi jos hentaita ei lasketa :)

Ei kaikissa animeissa ole isoja silmiä, jos et sitä tiedä niin tuskin tiedät ylipäätään mitä anime on.

EDIT: kaikki anime ei ole seksististä. Esim. muumeissa en niin kamalasti ole huomannut mitään tuollaista.
I have made a land of resin
in my hand lies the key
you must take it
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti PatrikSelin 31 Heinä 2008 21:22

Joku sanoi, että japanilaisilla koulutytöillä on lyhyt hame. Minä sanon bullshittiä. Koulutytöillä on hame ylöttyy aina polviin saakka. Jos joku tulee lyhyemmässä hameess niin opettaja pakottaa hänet vaihtamaa pidempään. Lyhyisiin hameisiin vaihdetaan vasta koulun jälkeen. Halutaan olla viellä koulupuvussa, mutta halutaan päälle sexympi hame.

Itse en seuraa japanilasita animaatiota ollenkaa, koska se on 98 % paskaa. Hayao Miyazaki tuotanto on loistava. Nausicaä, Totoro, Henkien Kätkemä, Porco Rosso on parhaimpia. Furi Kuri (FLCL) on myös hyvä. Itse katselen mielummin japanilaisia live-action tv-sarjoja.
Viimeksi muokannut PatrikSelin päivämäärä 01 Elo 2008 07:38, muokattu yhteensä 1 kerran
PatrikSelin

Viesti Hampoturen 31 Heinä 2008 22:33

PatrikSelin kirjoitti:Itse en seuraa japanilasita animaatiota ollenkaa, koska se on 98 % paskaa. Hayao Miyazaki tuotanto on loistava. Nausicaä, Totoro, Henkien Kätkemä, Porco Rosso on parhaimpia. Furi Kuri (FLCL) on myös hyvä. Itse katselen mielummin japanilaisia live-action tv-sarjoja.

Itse taas pidän Miyazakia ylisuosittuna, vaikka toki legendaariset Totoro ja Porco Rosso ovat hyviä. Sen 2000 luvun tuotokset ovat kamalia.

Ja animesta paskaan on ehkä 80% omasta mielestäni. Itselle kelpaa nuo 70 luvun sarjat ja elokuvat parhaiten, mutta tehdään niitä nykyäänkin joskus ihan hyviä (ikävä kyllä ei todellakaan tarpeeksi). Joissain sarjoissa saattaisi olla ihan hyvät perustukset, mutta sitten typerät kliseet ja fanservice saattaa pilata koko paskan.
in my hand lies the key
you must take it
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Generation 02 Elo 2008 20:32

Suurin osa animesta on sellaista paskaa että huh huh, kuten ihku Naruto ja Devil May Cry. Mutta löytyy sieltä muutama mielenkiintoinen yllättäjä kuten NGE, Hellsing, Gantz ja Cowboy Bebop.
Paina. On jo kova nälkä.
Käyttäjän avatar
Generation

Viesti Alter 05 Elo 2008 03:05

Shatraug kirjoitti:Heitäs oma mielipiteeskin animesta ja mangasta, nyt kun SivuVääräkin on "historiaa". Onks se oikeesti kulttuurinmädättämistä? :wink:

Niin, nyt kun minun ei enää tarvitse vetää tätä "SivuVäärä" -roolia, niin kerrottakoon nyt ihan oikea mieleipiteeni animesta.

En minä oikeasti näe animea kulttuurinmädättämisenä, ihan normiviihdettä siinä missä länsimaisetkin animaatiot ja elävät kuvat. Joillakin näyttää olevan sellainen kuva, että anime oikeasti on vain hyvin moraalitonta, sekä perverssiä animaatiota ja minä taas ihan tarkoituksella yritin luoda näitä mielikuvia todeksi hyvin liioiteltusti. Kun on tätä animen katsomista takana jo hyvin paljon, niin ei sinällään ole vaikeaa yrittää vetää sitä tarkoituksella huonoon valoon, kun tietää mistä narusta vetää milloinkin. :roll:

Mutta tokihan on animea olemassa, jota voi pitää jossain määrin hiukan arveluttavana materiaalina tai hyvin sairaana, muttei se ole ainoastaan japanilaisten yksinoikeus, sillä todella perverssiä ja moraalitonta animaatiotahan löytyy ihan täältä lännestäkin. Voisin toki linkittää hyviä esimerkkejä, mutta foorumin säännöt eivät sitä kyllä sallisi.

Alkää ottako itseenne/todesta noita SivuVääränä heitettyjä mielipiteitä, niillähän ei ollut mitään muuta tarkoitusta kuin aiheuttaa flametusta ja viihdykettä eräille henkilöille.
Käyttäjän avatar

Viesti Hampoturen 05 Elo 2008 11:03

Generation kirjoitti:Suurin osa animesta on sellaista paskaa että huh huh, kuten ihku Naruto ja Devil May Cry. Mutta löytyy sieltä muutama mielenkiintoinen yllättäjä kuten NGE, Hellsing, Gantz ja Cowboy Bebop.

Huhhuh, tuossahan on ne huonoimmat ja ihkuimmat animet ikinä. Hellsing on mitätön ja formulaa toistava paska, NGE silkka angst, Gantz häviää mangalle 100-0 ja Cowboy Bebop on ylisuosittu kuin mikä.
Ja tottahan se on, että naruto ja dvm ovat suurinta shittiä ikinä.

E: Kovin moni käyttäjä ei taida täällä tietää mitä seksismi tarkoittaa.
in my hand lies the key
you must take it
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Palaa alueelle TV & elokuvat