DS topic

Keskustelua Nintendon konsoleista.

DS topic

Viesti Halpahitleri 31 Joulu 2006 00:38

Tämä topic on vain DS:n omistajille ja niille, jotka aikovat hankkia DS:n! Muut pysyköön poissa. Kaikki DS pelaajat ilmoittautuu ja kasataan lista Jonnewebin DS:n pelaajista.

Mutta nyt, keskustelua, kysymyksiä ym. kyseisestä laitteesta ja sen peleistä.
Viimeksi muokannut Halpahitleri päivämäärä 03 Tammi 2007 20:57, muokattu yhteensä 2 kertaa
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti RockLee 02 Tammi 2007 14:03

Noh, Wi-Fi pelaajat voivat katsella toisten koodeja http://www.skeezu.net/~ninwi-fi/ -sivustolla. Itse ostan WLan yhteyden varmaan lähiaikoina.
Show must go on!
RockLee

Viesti Duraisuka69 02 Tammi 2007 14:21

Noh noh noh. Turpa kii, jos haluut puhuu nii vidun kirjakieltä, älä sano "noh". Se ei oo mitään kieltä [ellei ruottii jota en puhu (ja olen ylpeä siitä) toisinku sä].

Joo omistanhan mä ton PSP:n. Paras käsikonsoli. Kivaa vaa pelata vuorotellen sil ja PS2:l Killzonee netis.
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti ineartic 02 Tammi 2007 15:31

Duraisuka, miten se sinuun vaikuttaa, jos joku sanoo sanan "noh"? kyllä. On se sana. Yksi, ihan tavallinen sana ihmisten puhekielessä.

No, minä ainakin omistan Nintendo DS :än.
Englanninkielinen Nintendo DS -foorumi: http://www.dsgaming.co.uk [EN]
Käyttäjän avatar
ineartic

Viesti Halpahitleri 03 Tammi 2007 14:48

Duraisuka69 kirjoitti:Joo omistanhan mä ton PSP:n. Paras käsikonsoli. Kivaa vaa pelata vuorotellen sil ja PS2:l Killzonee netis.

Arvasin tämän. Jos DS-pelaajat ei tule PSP -topickiin, niin PSP-pelaajat ei tule DS -topickiin ja toisinpäin, onko selvä?
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti ufoz 03 Tammi 2007 23:45

Ds on minullakin. Piti ilmoittaa se tännekkin. Mitäs pelejä teillä on?
-Nyt juuri en itse pysty laittamaan niitä tänne, mutta edittaan joissain aviheessa.
Käyttäjän avatar
ufoz

Viesti RockLee 05 Tammi 2007 16:43

RecX kirjoitti:Duraisuka, miten se sinuun vaikuttaa, jos joku sanoo sanan "noh"? kyllä. On se sana. Yksi, ihan tavallinen sana ihmisten puhekielessä.
]

Partikkelitkin kuuluvat kirjakkieleen :) Noh, tietäisikö kukaan, onko The Legend of Zelda Phantom hourglass tullut vielä Suomeen?
Ps: Durasuika, en minä kirjakieltä halua puhua/puhu usein, se vain antaa hyvän vaikutelman :wink:
Show must go on!
RockLee

Viesti ysinelonen 05 Tammi 2007 20:08

Myykää DS, ostakaa PSP. Olkaa iloisia ja pitäkää turpanne kiinni partikkeleista.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Halpahitleri 05 Tammi 2007 20:27

ysinelonen kirjoitti:Myykää DS, ostakaa PSP. Olkaa iloisia ja pitäkää turpanne kiinni partikkeleista.

Voi vittu teidän kanssanne! PSP -pelaajat ovat lapsellista porukkaa, kun tulevat kirjoittelemaan paskaa DS topicciin. Vilkaiskaa aihetta nimeltä "PSP topic" Siellä ei ole yhtään DS:n omistajan viestiä. PSP:n kannattajat eivät pysy paikoillaan, vaan menevät heti DS topickiin kirjoittelemaan paskaa ja todistamaan henkiseksi iäkseen 5v.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti PS3FANBOY 06 Tammi 2007 17:03

Darkener kirjoitti:
ysinelonen kirjoitti:Myykää DS, ostakaa PSP. Olkaa iloisia ja pitäkää turpanne kiinni partikkeleista.

Voi vittu teidän kanssanne! PSP -pelaajat ovat lapsellista porukkaa, kun tulevat kirjoittelemaan paskaa DS topicciin. Vilkaiskaa aihetta nimeltä "PSP topic" Siellä ei ole yhtään DS:n omistajan viestiä. PSP:n kannattajat eivät pysy paikoillaan, vaan menevät heti DS topickiin kirjoittelemaan paskaa ja todistamaan henkiseksi iäkseen 5v.

Sä olet itse vitun lapsellinen! Pelaatkin jotain DS:ää (sen nimikin on DS = DeSigned for kids). DS on paskin pelikonsoli mikä on koskaan tehty heti wiin jälkeen ja PSP on paras heti PS3:n jälkeen.
PS3FANBOY

Viesti Halpahitleri 10 Tammi 2007 16:24

PSP= Perkeleen Saatanan Paska
Että silleen. Sony on varastanut nimensä käsikonsolilleen. PSP tarkoittaa postisäästöpankkia tai paint shop pro:ta.
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti Duraisuka69 10 Tammi 2007 16:52

Darkener kirjoitt:
perkeleen saatanan paska!!!!!!1111 :twisted: :evil: Yhyy1!111!! voi vitsin hitsi ku noi isot pojat kiusaa!!! :cry: :x yhyy!! wii on paljon parempi ku ds ja ps3 ja perkeleen saatanan paska.. eiku siis ts eiku ds on parempi ku psp ja ps3 ku wii eiku ei.. eiku just noi yhyhyhyhyyy tj tj tj tj tj :x

"Mee itkemään kaappiin" -Darkener
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti Halpahitleri 10 Tammi 2007 17:06

Voitaisiinko lopettaa tämä sota nyt? Tätä on jo jatkunut kauan. Jos et suostu, niin minä ainakin lopetan, sillä en halua enää sotia.
Viimeksi muokannut Halpahitleri päivämäärä 10 Tammi 2007 19:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti Duraisuka69 10 Tammi 2007 17:32

Jos olet se vidun 3v. Dark, ni turpa kii "viisaampi ihminen lopettaa". Sä vittuilet jo sovinnonyritys -viestissäki.
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti Halpahitleri 10 Tammi 2007 17:39

Onko nyt parempi?
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Palaa alueelle Nintendo