DS topic

Keskustelua Nintendon konsoleista.

Viesti Duraisuka69 10 Tammi 2007 17:41

Ja mitenkähän sä tota muutit? Vähän sanajärjestystä. Ja ihan sama mitä teet.
Käyttäjän avatar
Duraisuka69

Viesti Halpahitleri 11 Tammi 2007 16:25

Oletko nyt tyytyväinen?
┏━━━━━━━━━
┏┫    |||┣┓   ┏┓
┗┫━━ ┃ ━━┣┛   ┣┫
 ┃ ━━━━━ ┃  ┏┳┫┣┳┓
 ┗━━━┳━━━┛  ┃    ┃
 ┏━━▇▇▇━━━━━┻━━━━━
Halpahitleri

Viesti PerfectInsanity 11 Tammi 2007 21:03

Joo omistan DS:än ja olen ylpeä siitä! :D Ostan kyl heti Legend Of Zeldan: Phantom Hourglass:in heti ku se tulee. Ja mulla on Mario Kart DS. Vähä Rulaa! :D
[piilotettu kuva]
Buhihi
Käyttäjän avatar
PerfectInsanity

Viesti Patris 27 Tammi 2007 21:48

Omistan Nintendo DS Liten. PSP pelaajat aika lapsellisia kirjoitusten perusteella. Nintendo on pelaamisen kuningas ja esi-isä.
Käyttäjän avatar
Patris

Viesti Fuusio 09 Helmi 2007 09:31

No omistanhan minä Nintendo deeässän , ja kyllä se ihan hyvä ostos oli, wifiä en ole ostanut , mutta pelejä mul on; joku nintentoksi , Supermario ds 64
Warioware touched , sekä Metroid Prime Huntterin.
@ PlusViSiON~. JA JÄTKÄT VOIS HANKKIA OMAT RAY ACCOT, 38 yv:tä jossa vingutaan ray tunnuksii.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Fuusio

Viesti Anzzi! 09 Helmi 2007 16:45

Mullakin on DS ja se on PALJON parempi kuin PSP koska mun kaverilla on PSP ja se sain sen jouluna ja se meni jo sillä rikki.
:(
Käyttäjän avatar
Anzzi!

Viesti Jap^^ 10 Maalis 2007 22:57

kannattaako ostaa ds:lle super mario 64??

ja omistan ds konsolin ja olen ylpeä siitä :P
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=22104 jos halua auttaa minua paina tästä ja se vie vain sekunnin elämästäsi
http://s1.fi.gladiatus.com/game/c.php?uid=22104

http://s2.fi.bitefight.org/c.php?uid=20489jos halua auttaa minua paina tästä ja se vie vain sekunnin elämästäsi
http://s2.fi.bitefight.org/c.php?uid=20489
Käyttäjän avatar
Jap^^

Viesti Grim Reaper 10 Maalis 2007 23:25

Omistan DS:sän ja *Metroid Prime Hunters, NFS MW:n ja Super Mario 64 DS:sän. MPH* on paras kyl :D Netis pelailen sit
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Captain Mark is Lord of Destruction's summoner!
Käyttäjän avatar
Grim Reaper

Viesti Grim Reaper 10 Maalis 2007 23:26

Jamppe kirjoitti:kannattaako ostaa ds:lle super mario 64??

ja omistan ds konsolin ja olen ylpeä siitä :P

Ai että kannattaako? Kannattaa. Vetäsin jo läpiki ja kaikki tähetki keränny. Harmi vaa ku ei oo netti pelii
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Captain Mark is Lord of Destruction's summoner!
Käyttäjän avatar
Grim Reaper

Viesti R.I.P-kuollut 13 Maalis 2007 18:26

Tilaukseen lähti Nintendo Wi-Fi Connector.
R.I.P

€nter on jättänyt foorumin ja lähtee helvettiin täältä. Terve Menoa.
R.I.P-kuollut

Viesti GNG 08 Huhti 2007 20:48

Älkääs yrittäkö mulla on ds enkä myy sitä!!!!!!!!!!!!!!!!! tuliko selväks :?: :?: :?: psp:t helkkariin täältä!
Käyttäjän avatar
GNG

Viesti Ailerssi 20 Huhti 2007 20:40

Jotkut PSP-pelaajat näyttävät olevan hemmoteltuja kakaroita, jotka täällä valittavat konsolista, jota eivät ole koskaan edes kokeilleet...

DS on loistava. Välillä hieman ohjaus alkaa ottamaan päähän, mutta ainakin se erottuu massasta. Itse omistan Mario Kart DS:n ja Splinter Cell: Chaos Theoryn...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ailerssi

Viesti Jor 20 Huhti 2007 23:18

Mulle ei ole käyttöä PSP:n multimedia ominaisuuksille ja sen akun kestokin on aika sukka.

Omistan DS:n ja muutaman pelin kuten: Super Mario 64 DS:n, New Super Mario Brossin, Mario Kartin ja Bombermanin.

Aion hankkia vielä Yoshi's Islandin ja Phantom Hourglassin.
Käyttäjän avatar
Jor

Viesti Trolley 20 Huhti 2007 23:54

Kyllä omistan DS:sän. pelejä siihen löytyy Need for speed most wanted. Joka oli kyllä virhe ostos ja toinen peli on Advans Wars Dual Strike. Muita pelejä minulal ei vielä ole. Ostan kohta uuden pelin se on luultavasti metroid praim hunters tai Spectrobes. Kumpi on parempi?
Jep Jep
Käyttäjän avatar
Trolley

Viesti praKKA 03 Touko 2007 18:00

Luultavasti kohta ostan DS Liten, enkä uutta tietokonetta, sillä olen kaverilla kokeillut, ja ihan mahtava käsikonsoli. Ja koska se on Nintendo, pelitkin ovat aivan mahtavia. Suorastaan rakastan Mario-pelejä yms. mitä ei saa pleikkareille yms.

Onkos teillä jotain pelisuosituksia, sillä jos hankin DS Lite:n, niin tuolta kaupasta saan sitten pelin kaupan päälle.

Ja kun jotkut on tuosta WiFi:stä puhunut, ja että sen on ostanut, niin mikä se on?
Eikös DS:ssä ole WLAN-sovitin valmiina, joka meiltäkin kotoa löytyy? Meinaan että saa yhtyden WLAN-modeemiin?
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Palaa alueelle Nintendo