SivuVäärä kirjoitti:Ei naiset minua elätäkkään. Katsos, kun minua panettaa menen bubiin pokaamaan naisen, vien kämpille, naimme ja käsken hänen poistua talosta aktin loputtua.
Nike kirjoitti:SivuVäärä kirjoitti:Ei naiset minua elätäkkään. Katsos, kun minua panettaa menen bubiin pokaamaan naisen, vien kämpille, naimme ja käsken hänen poistua talosta aktin loputtua.
Lisää tuo siihen satukirjaasi, myyntiluvut varmasti nousevat.
SivuVäärä kirjoitti:Edelleenkään en ole tekemässä mitään kirjoja, kuten jo aiemmin mainitsin. Luetun ymmärtäminen huonoa?
Kerro se, miksen saisi ehdotella sinulle loistavia vinkkejä, jotta saisit lisää takansytykkeitä sen 1000000e seuraksi? Ai niin, raha ei kelpaa koska mitään et itse jaksa tehdä. Varmaan joku pyyhkii puolestasi perseesikin, ja näpyttelee viestit foorumille?
SivuVäärä kirjoitti:Voi pienoinen, ehdottele vain noita älynväläyksiäsi, mutta yritä ymmärtää, ettei niistä ole mitään hyötyä.
SivuVäärä kirjoitti:Hanki vaikka elämä.
SivuVäärä kirjoitti:Perseeni pyyhin ihan itse ja viestitkin kirjoita myöskin itse, sori vain.
SivuVäärä kirjoitti:Lopeta jo tuo esittäminen ja vihasi purkaaminen minuun, sillä olet jo hävinnyt. Asetu elämään vaikka hyvään fantasiaan.
Jos kerta mielipiteistäni ei ole hyötyä, osaat varmaan kertoa, mikä on sinun foorumitarkoituksesi? Virtuaalipenis?
Mielihyvin, vaikka maanantaina alennusmyynneistä.
Hienoa, et olekkaan niin uusavuton. Ehkä jo 5 vuoden päästä osaat etsiä työpaikan, sekä hallita rahaa.
Mikä ihmeen esittäminen? Mistä sinä minut tunnet, esitänkö vai enkö? Vihainen en tällä hetkellä ole, siis sinulle, enkä purkaa sitä sinuun.
P.S Miten asetun elämään hyvään fantasiaan?
SivuVäärä kirjoitti:Tarkoitukseni on viihtyä täällä, jakaa mielipiteitäni eri asioista jne.
SivuVäärä kirjoitti:Työpaikkani meni 3 ja puoli viikkoa sitten, kun väkeä piti vähentää ja olin yksi "onnekkaista." Ylihuomenna saan tietää pääsenkö hakemaani uuteen työpaikkaan. Rahaa osaan hallita monella tapaa. Osaan polttaa, repiä, ostaa, niistää nenäni siihen ja monia muita asioita.
SivuVäärä kirjoitti:Seli, seli. Olet sitä tyyppiä, että rakastat väittelyä ja tulet viisastelemaan minunlaiselleni kommenteillasi ja yrität olla jotain mahtavaa. Tavallaan leikit hiukan modea. Olet minulle vihainen, piste.
SivuVäärä kirjoitti:Meni esim. makaamaan sängyllesi, suljet silmäsi ja unelmoit fantasiastasi. Elät mielikuvituksessasi monta tuntia putkeen ja välillä käyt syömässä ja tarpeillasi.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu