raha

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Matso- 30 Joulu 2006 15:16

Pistäisin 999 000 säästötilille korkoa kasvamaan muutaman prosentin korolla, niin sillä elelisikin loppuelämän. Tonni käteen vähä tuhlailtavaks.
Matso -> Matso-
tong-simppel -> Matso
Käyttäjän avatar
Matso-

Viesti Nike 30 Joulu 2006 15:37

SivuVäärä kirjoitti:Ei naiset minua elätäkkään. Katsos, kun minua panettaa menen bubiin pokaamaan naisen, vien kämpille, naimme ja käsken hänen poistua talosta aktin loputtua.

Lisää tuo siihen satukirjaasi, myyntiluvut varmasti nousevat.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 15:41

Nike kirjoitti:
SivuVäärä kirjoitti:Ei naiset minua elätäkkään. Katsos, kun minua panettaa menen bubiin pokaamaan naisen, vien kämpille, naimme ja käsken hänen poistua talosta aktin loputtua.

Lisää tuo siihen satukirjaasi, myyntiluvut varmasti nousevat.

Edelleenkään en ole tekemässä mitään kirjoja, kuten jo aiemmin mainitsin. Luetun ymmärtäminen huonoa?
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 15:45

SivuVäärä kirjoitti:Edelleenkään en ole tekemässä mitään kirjoja, kuten jo aiemmin mainitsin. Luetun ymmärtäminen huonoa?

Kerro se, miksen saisi ehdotella sinulle loistavia vinkkejä, jotta saisit lisää takansytykkeitä sen 1000000e seuraksi? Ai niin, raha ei kelpaa koska mitään et itse jaksa tehdä. Varmaan joku pyyhkii puolestasi perseesikin, ja näpyttelee viestit foorumille?
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Erkekjetter Silenoz 30 Joulu 2006 16:00

Tämä ei ole vaikeaa. Alexi Laiho Sawtooth (3999€), BOSS Metal Zone säröpedaali (105€), Marshallin Jimi Hendrix vahvistinsetti n. 12000€.

Loput säästöön tai jotakin.
Erkekjetter Silenoz

Viesti Alter 30 Joulu 2006 16:02

Kerro se, miksen saisi ehdotella sinulle loistavia vinkkejä, jotta saisit lisää takansytykkeitä sen 1000000e seuraksi? Ai niin, raha ei kelpaa koska mitään et itse jaksa tehdä. Varmaan joku pyyhkii puolestasi perseesikin, ja näpyttelee viestit foorumille?

Voi pienoinen, ehdottele vain noita älynväläyksiäsi, mutta yritä ymmärtää, ettei niistä ole mitään hyötyä. Hanki vaikka elämä.

Perseeni pyyhin ihan itse ja viestitkin kirjoita myöskin itse, sori vain.

Lopeta jo tuo esittäminen ja vihasi purkaaminen minuun, sillä olet jo hävinnyt. Asetu elämään vaikka hyvään fantasiaan.
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 16:07

SivuVäärä kirjoitti:Voi pienoinen, ehdottele vain noita älynväläyksiäsi, mutta yritä ymmärtää, ettei niistä ole mitään hyötyä.

Jos kerta mielipiteistäni ei ole hyötyä, osaat varmaan kertoa, mikä on sinun foorumitarkoituksesi? Virtuaalipenis?

SivuVäärä kirjoitti:Hanki vaikka elämä.

Mielihyvin, vaikka maanantaina alennusmyynneistä.

SivuVäärä kirjoitti:Perseeni pyyhin ihan itse ja viestitkin kirjoita myöskin itse, sori vain.

Hienoa, et olekkaan niin uusavuton. Ehkä jo 5 vuoden päästä osaat etsiä työpaikan, sekä hallita rahaa.

SivuVäärä kirjoitti:Lopeta jo tuo esittäminen ja vihasi purkaaminen minuun, sillä olet jo hävinnyt. Asetu elämään vaikka hyvään fantasiaan.

Mikä ihmeen esittäminen? Mistä sinä minut tunnet, esitänkö vai enkö? Vihainen en tällä hetkellä ole, siis sinulle, enkä purkaa sitä sinuun.

P.S Miten asetun elämään hyvään fantasiaan?
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Inferno 30 Joulu 2006 16:07

A.

Laittaisin säästöön melkein kaikki ja semmoset 1000 euroa käteen. :twisted:
Inferno

Viesti Alter 30 Joulu 2006 16:18

Jos kerta mielipiteistäni ei ole hyötyä, osaat varmaan kertoa, mikä on sinun foorumitarkoituksesi? Virtuaalipenis?

Tarkoitukseni on viihtyä täällä, jakaa mielipiteitäni eri asioista jne.

Mielihyvin, vaikka maanantaina alennusmyynneistä.

No, hyvä. Hanki sitten se elämä maanataina.

Hienoa, et olekkaan niin uusavuton. Ehkä jo 5 vuoden päästä osaat etsiä työpaikan, sekä hallita rahaa.

Työpaikkani meni 3 ja puoli viikkoa sitten, kun väkeä piti vähentää ja olin yksi "onnekkaista." Ylihuomenna saan tietää pääsenkö hakemaani uuteen työpaikkaan. Rahaa osaan hallita monella tapaa. Osaan polttaa, repiä, ostaa, niistää nenäni siihen ja monia muita asioita.

Mikä ihmeen esittäminen? Mistä sinä minut tunnet, esitänkö vai enkö? Vihainen en tällä hetkellä ole, siis sinulle, enkä purkaa sitä sinuun.

Seli, seli. Olet sitä tyyppiä, että rakastat väittelyä ja tulet viisastelemaan minunlaiselleni kommenteillasi ja yrität olla jotain mahtavaa. Tavallaan leikit hiukan modea. Olet minulle vihainen, piste.

P.S Miten asetun elämään hyvään fantasiaan?

Meni esim. makaamaan sängyllesi, suljet silmäsi ja unelmoit fantasiastasi. Elät mielikuvituksessasi monta tuntia putkeen ja välillä käyt syömässä ja tarpeillasi.
Käyttäjän avatar

Viesti ineartic 30 Joulu 2006 16:24

Hyväntekeväisyyteen taitaisi mennä ainakin 1/6 rahasta ellei enemmänkin. Antaisin myös vanhemmilleni noin 200.000 €.
Loput sitten menee itselleni, ensiksi vähän tietokoneiisiin ja sen osiin/tarvikkeisiin liittyvää tavaraa ja loput säästöön tulevaisuutta varten.
ineartic

Viesti Nike 30 Joulu 2006 16:29

SivuVäärä kirjoitti:Tarkoitukseni on viihtyä täällä, jakaa mielipiteitäni eri asioista jne.

Voi pienoinen, ehdottele vain noita älynväläyksiäsi, mutta yritä ymmärtää, ettei niistä ole mitään hyötyä. Noin sanoit minulle, ja meillä on samat tarkoitukset. Mitä sitten täällä teet jos niistä ei ole hyötyä mielestäsi?

SivuVäärä kirjoitti:Työpaikkani meni 3 ja puoli viikkoa sitten, kun väkeä piti vähentää ja olin yksi "onnekkaista." Ylihuomenna saan tietää pääsenkö hakemaani uuteen työpaikkaan. Rahaa osaan hallita monella tapaa. Osaan polttaa, repiä, ostaa, niistää nenäni siihen ja monia muita asioita.

Miksi sitten sanoit, että kämppiksesi ostaa sinulle perunalastut, maksaa sähkölaskun jne, jos kerta käyt töissä ja ansaitset rahaa? Kämppiksesi piti huolehtia sinusta, mutta hyvinhän sinä itsestäsi huolta pidät?

SivuVäärä kirjoitti:Seli, seli. Olet sitä tyyppiä, että rakastat väittelyä ja tulet viisastelemaan minunlaiselleni kommenteillasi ja yrität olla jotain mahtavaa. Tavallaan leikit hiukan modea. Olet minulle vihainen, piste.

Ikävää, että lähes kaikki käyttäjät ovat täällä vihaisia. Mielipiteen tuo ilmi -> olet vihainen. Lapsi hyvä, olet selvästi jäänyt kehityksessä jälkeen, tai sinulle ei ole opetettu mitä mielipiteen ilmaiseminen on. Sitä paitsi, miten väittelymme liittyy minun wnbmodeiluun? Ja älä päde jos et tiedä, olen ollut täällä moderaattori, ja eronnut omasta tahdostani.

SivuVäärä kirjoitti:Meni esim. makaamaan sängyllesi, suljet silmäsi ja unelmoit fantasiastasi. Elät mielikuvituksessasi monta tuntia putkeen ja välillä käyt syömässä ja tarpeillasi.

Mitä tehdä jos en omista fantasioita?
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Authentic 14 Tammi 2007 15:18

a c ja d mut jos yks ni a
Authentic

Viesti Leuka 14 Tammi 2007 16:01

Olen jo tehnyt tän listan toiseen tämmöseen topiciin. Tehdäämpäs uudestaan.

- ESP Custom EXP - 4200€
- ESP RZK-1 - 2200€
- ESP FX Standard - 2400€
- Mesa Boogie Rectifier Standard kaappi - 1250€
- Mesa Boogie Dual Rectifier nuppi - 2500€
- ESP LTD F-105 basso kotisoitantoon - 388€
- Ibanez 4W bassovahvari kotisoitantoon - Jtn. €
- ESP Axxion - 2200€
- BOSS MT-2 pedaali - 92€
- Digitech Whammy Bar - 188€
- Kaverille LTD M-200 STCB synttärilahjaks - 509€
- Kaverille Epiphone Firebird II Gothic synttärilahjaks - 450€
- Shadow SH100 Finger Trainer - 41€
- 10,000€ hyväntekeväisyyteen - 10,000€
- Uus kone - 1500€
- 50,000€ siskoille - 50k x3

Loppuhinta - 227,918€. Ja loput pankkiin myöhempiin kitaraostoksiin.
Käyttäjän avatar
Leuka

Viesti Leipis 14 Tammi 2007 17:50

Ostaisin paremman tietokoneen ja vielä kaikkea tarpeellista pientä mitä nyt vähän valiä sattuu tarviimaan. Loput rahat laitan säästöön. Niin ja vanhemmille puolet.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti arripekka 14 Tammi 2007 19:21

Kaippa sitä vois vähä vanhemmille nakata ja loput säästöön niin kauaksi, kun täyttää 18. Sitte täys ikäsenä nostaa sen verran rahaa että saa ostettua jonku sopivan pienen huushollin ja auton. Jotain 300.000 euroa vois varata auton tuunaukseen ja loput mitä jää niin tilille takas tulevaisuutta ja laskuja varten
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
arripekka

Palaa alueelle Yleinen keskustelu