raha

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:42

Multihuipentuma kirjoitti:Onpa porukka täällä ylimielistä.

Ennenminkin voisi sanoa, että onpas porukka täällä lellittyä, kun kerta laskuja eikä mitään tarvitse itse maksaa, ja loput tarvittavat varastetaan. Mikäs siinä, ihan hyvin yritetty keksiä tarinaa, mutta ei mene läpi.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Praidet 30 Joulu 2006 14:44

Nike kirjoitti:
Multihuipentuma kirjoitti:Onpa porukka täällä ylimielistä.

Ennenminkin voisi sanoa, että onpas porukka täällä lellittyä, kun kerta laskuja eikä mitään tarvitse itse maksaa, ja loput tarvittavat varastetaan. Mikäs siinä, ihan hyvin yritetty keksiä tarinaa, mutta ei mene läpi.

Tuo on aivan totta...
SivuVäärä taitaa saada seksiäkin ostamalla (ai niin, eihän hän osta,vaan hänen kämppiksensä), paitsi tietenkin, jos hänen kämppiksensä onkin nainen, joka lellii SivuVäärän saadakseen seksiä.
[piilotettu kuva]
Praidet siellä ja täällä:
Käyttäjän avatar
Praidet

Viesti Multihuipentuma 30 Joulu 2006 14:47

Vaihdan mielipiteeni: onpa täällä mulkkuja käyttäjiä. Onko se hauskaa, että voitte loukata muita henkilökohtaisista asioista anonyymisti?
Multihuipentuma

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:49

Multihuipentuma kirjoitti:Vaihdan mielipiteeni: onpa täällä mulkkuja käyttäjiä. Onko se hauskaa, että voitte loukata muita henkilökohtaisista asioista anonyymisti?

Niinhän se on..

Multihuipentuma kirjoitti:Kuuluu tähän 'Hei, osaamme käyttää wikipediaa, emmekä näytä lähteitä, että voimme olla tosi pro' käyttäjien ryhmään. Vittuako sinä mistään mitään tiedät.

Tuo loukkasi minua profiiliboxissani. Olen mukamas yleissivistymätön henkilö, jos joudun käyttämään Wikipediaa. :< Onko se hauskaa, että voit loukata muita henkilökohtaisista asioista anonyymisti?
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti StoneCarl 30 Joulu 2006 14:49

Multihuipentuma kirjoitti:Vaihdan mielipiteeni: onpa täällä mulkkuja käyttäjiä. Onko se hauskaa, että voitte loukata muita henkilökohtaisista asioista anonyymisti?

Turha sinun on niitä jotka sanovat suoraan mielipiteensä haukkua mulkuiksi kun omat viestisi ovat tyyliin "VITUN PASKA TOPIC" "PASKA KÄYTTÄJÄ".
StoneCarl

Viesti Multihuipentuma 30 Joulu 2006 14:50

Nike kirjoitti:Tuo loukkasi minua profiiliboxissani. Olen mukamas yleissivistymätön henkilö, jos joudun käyttämään Wikipediaa. :< Onko se hauskaa, että voit loukata muita henkilökohtaisista asioista anonyymisti?

Tuo ei ollut henkilökohatista, vaan se, että haukut toisen käyttävän prostituutiota.
Viimeksi muokannut Multihuipentuma päivämäärä 30 Joulu 2006 14:56, muokattu yhteensä 1 kerran
Multihuipentuma

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:51

Multihuipentuma kirjoitti:Tuo ei oööut henkilökohatista, vaan se, että haukut toisen käyttävän prostituutiota.

Ongelma piilee siinä, etten ole maininnut hänen käyttävän prostituutiota. Tarkkuutta niihin viesteihin!
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Praidet 30 Joulu 2006 14:55

Nike kirjoitti:
Multihuipentuma kirjoitti:Tuo ei oööut henkilökohatista, vaan se, että haukut toisen käyttävän prostituutiota.

Ongelma piilee siinä, etten ole maininnut hänen käyttävän prostituutiota. Tarkkuutta niihin viesteihin!

Minähän se vihjasin tuosta asiasta, mutta niinhän tuo SivuVäärä antoi osin ymmärtää.
Taitaa olla Multihuipentumalla vähän asiat hukassa, jos tuommoisia näkee.
[piilotettu kuva]
Praidet siellä ja täällä:
Käyttäjän avatar
Praidet

Viesti Alter 30 Joulu 2006 14:59

Prostituutio, hyi olkoon! Ei minun tarvitse ostaa seksiä, saan naisia ulkonäköni ansiosta.
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 15:07

SivuVäärä kirjoitti:Prostituutio, hyi olkoon! Ei minun tarvitse ostaa seksiä, saan naisia ulkonäköni ansiosta.

Sinullahan oli oikea käsi ja 69-kanava, mihin sinä naisia tarvitset?
Viimeksi muokannut Nike päivämäärä 30 Joulu 2006 15:07, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Reindeer 30 Joulu 2006 15:07

SivuVäärä kirjoitti:Prostituutio, hyi olkoon! Ei minun tarvitse ostaa seksiä, saan naisia ulkonäköni ansiosta.
Taas esimerkki hehkutuksesta.(ei kuulu topiciin.humautin vain kaikkia :roll: )
A long time ago, in a galaxy far, far away...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Reindeer

Viesti Alter 30 Joulu 2006 15:10

Nike kirjoitti:

Sinullahan oli oikea käsi ja 69-kanava, mihin sinä naisia tarvitset?

Noh, seksin harrastamiseen muunmuassa.
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 15:12

SivuVäärä kirjoitti:Noh, seksin harrastamiseen muunmuassa.

Harva nainen suostuu elättämään miehen pelkän seksin toivossa, koska sinähän et maksa mitään.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 15:12

walzu kirjoitti:
Taas esimerkki hehkutuksesta.(ei kuulu topiciin.humautin vain kaikkia :roll: )

Tuo viestisi ei liity tähän topicciin mitenkään, eikä tämäkään. Itse vain haluat sen kokea hehkutuksena, fyi. Miten se sitten olisi pitänyt kertoa, etten vain olisi hehkuttanut arvon Sherlock?
Käyttäjän avatar

Viesti Alter 30 Joulu 2006 15:14

Nike kirjoitti:
SivuVäärä kirjoitti:Noh, seksin harrastamiseen muunmuassa.

Harva nainen suostuu elättämään miehen pelkän seksin toivossa, koska sinähän et maksa mitään.

Ei naiset minua elätäkkään. Katsos, kun minua panettaa menen bubiin pokaamaan naisen, vien kämpille, naimme ja käsken hänen poistua talosta aktin loputtua.
Käyttäjän avatar

Palaa alueelle Yleinen keskustelu