raha

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti smula 29 Joulu 2006 22:23

Kaverit sanoo aina että mä oon hyvä tyyppi, sillonku mulla on rahaa. :D

Eli valitsisin vaihtoehdon A.

Kyl mä kavereillekki ostaisin jotain kivaa. :D
Elämä on.
smula

Viesti Alter 30 Joulu 2006 12:46

Miljuuna menisi takantäytteeksi, vessapaperiksi, kun en rahaa tarvitse, koska minulla on jo kaikki tarvittava. Eli oikea käteni ja 69-kanava.
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 13:49

SivuVäärä kirjoitti:Miljuuna menisi takantäytteeksi, vessapaperiksi, kun en rahaa tarvitse, koska minulla on jo kaikki tarvittava. Eli oikea käteni ja 69-kanava.

Luuletko, että tämä 69-kanava toimii ilman sähköä?
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 13:56

Nike kirjoitti:
SivuVäärä kirjoitti:Miljuuna menisi takantäytteeksi, vessapaperiksi, kun en rahaa tarvitse, koska minulla on jo kaikki tarvittava. Eli oikea käteni ja 69-kanava.

Luuletko, että tämä 69-kanava toimii ilman sähköä?

Onhan minulla toki asunto, josta saan sähkön telkkariini, jotta se kanava näkyy, olisin voinut toki aiemmin maimita, että toki tarvivtaan vielä sähköä, mutta uskoin, että kaikki olisivat tajunneet olennaisen. Olin väärässä.
Viimeksi muokannut Alter päivämäärä 30 Joulu 2006 14:03, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar

Viesti Daxten 30 Joulu 2006 14:00

Antaisin 250.000 euroa vanhemmilleni, itse pitäisin 250.000 euroa ja loput 500.000 euroa sijoittaisin johonkin hyvin menestyvään firmaan. Ja sitten mietitäämpäs mihin käyttäisin 250.000 euroani, käyttäisin 500-1000 euroa vaatteisiin, ja loput pistäisin säästöön, ja eläisin eläkeikään asti rikkaana.
Daxten

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:03

SivuVäärä kirjoitti:Onhan minulla toki asunto, josta saan sähkön telkkariini, jotta se kanava näkyy, olisin voinut toki aiemmin maimita, että toki tarvivtaan vielä sähköä, mutta uskoin, että kaikki olisivat tajunneet olennaisen. Oli väärässä.

En tajunnut olennaista, koska sähkö ei ole ilmaista. Ilman rahaa et siis pysty katsomaan 69-kanavaa. Mikäs nyt mättää, sinähän olin niin hyvä käyttäjä?
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 14:10

Nike kirjoitti:
SivuVäärä kirjoitti:Onhan minulla toki asunto, josta saan sähkön telkkariini, jotta se kanava näkyy, olisin voinut toki aiemmin maimita, että toki tarvivtaan vielä sähköä, mutta uskoin, että kaikki olisivat tajunneet olennaisen. Oli väärässä.

En tajunnut olennaista, koska sähkö ei ole ilmaista. Ilman rahaa et siis pysty katsomaan 69-kanavaa. Mikäs nyt mättää, sinähän olin niin hyvä käyttäjä?

Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.
Käyttäjän avatar

Viesti Multihuipentuma 30 Joulu 2006 14:12

Vastaus on a), Raha on valtaa 8)
Multihuipentuma

Viesti Praidet 30 Joulu 2006 14:15

SivuVäärä kirjoitti:Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.

Ai kämppiksesi maksaa?
Muuten vaan, et sitä aikaisemmin maininnut, enkä usko, että Nike olisi sitä tuosta vaan tajunnut.
Et sitten voinut sitä aikaisemmin mainita ns. "hyvä käyttäjä"!
[piilotettu kuva]
Praidet siellä ja täällä:
Käyttäjän avatar
Praidet

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:15

SivuVäärä kirjoitti:Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.

Tietystikkin, lapsesta saakka pilalle hemmoteltu kakara. Mitään ei itse viittitä tehdä, vaan kämppis maksaa kaiken. Ja kuten toisessa topicissa jo mainitsin, mikäs siinä mikäli on pelkkä seksi mielessä, koska eläminen kuitenkin maksaa Suomessa.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 14:24

Nike kirjoitti:

Tietystikkin, lapsesta saakka pilalle hemmoteltu kakara. Mitään ei itse viittitä tehdä, vaan kämppis maksaa kaiken. Ja kuten toisessa topicissa jo mainitsin, mikäs siinä mikäli on pelkkä seksi mielessä, koska eläminen kuitenkin maksaa Suomessa.

Lapsesta saakka pilalle hemmoteltu kakara? *Niisk* Lapsuuteni on ollut yhtä helvettiä. Isä oli Jeesuksesta saarnaava juoppohullu-pilleristi ja pahoinpiteli minua usein, mursi käteni kerran ja antoi mustan silmän usein. Hän toi usein vieraan naisen meille baarireissuiltaan ja hässi heitä puoliväkisin silmieni edessä. Äitini ei mahtanut isälleni, mitään ja oli masentunut ja kuoli heikon sydämmen takia.

Minä en saanut lapsena leluja, uusia vaatteita ja olin koulukiusattu. Sitten jouduin sijaisperheeseen ja sen avulla olen päässyt aloilleni, asun nykyisin kämppikseni kanssa, joka taas elääkin tossuni alla.

Ei seksi ole koko aikaa mielessä, ajattelen usein myöskin perunalastuja.
Käyttäjän avatar

Viesti Nike 30 Joulu 2006 14:26

SivuVäärä kirjoitti:...

Hieno tarina, kauan meni aikaa keksiä? Kirjoita kirja ja vie kustantamoon, saattaa hyvin päästä listaykköseksi satukirjoihin.

SivuVäärä kirjoitti:Ei seksi ole koko aikaa mielessä, ajattelen usein myöskin perunalastuja.

Se on ikävää, koska perunalastutkin maksavat, mikäli kämppiksesi ei osta niitäkin sinulle.
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Alter 30 Joulu 2006 14:37

Hieno tarina, kauan meni aikaa keksiä? Kirjoita kirja ja vie kustantamoon, saattaa hyvin päästä listaykköseksi satukirjoihin.

Ei mennyt aikaa keksimiseen, mutta vuosia on kestänyt tuon tarinan loppuun saattamiseen ja kerroin menneisyydestäni ensikertaa internetissä. Hmm, en usko, että pääsee listaykköseksi satukirjoihin, koska tarinani on faktaa
eikä fiktiota, joten se siitä. Tosin voisin tehdä elämästäni kirjan, tai kertoa siitä Karpolle, muuten halua.

Se on ikävää, koska perunalastutkin maksavat, mikäli kämppiksesi ei osta niitäkin sinulle.

Ostaa hän. Jos taas ei, niin ei ole vaikeaa niitäkään varastaa kaupasta.
Käyttäjän avatar

Viesti StoneCarl 30 Joulu 2006 14:38

Ostaa hän. Jos taas ei, niin ei ole vaikeaa niitäkään varastaa kaupasta.

Ylimielinen sossupummi varas itkee kuinka joku on säälittävä toisessa topicissa.

Tuo keksitty tarina ei oikeuta tekemisiäsi.
Viimeksi muokannut StoneCarl päivämäärä 30 Joulu 2006 14:46, muokattu yhteensä 3 kertaa
StoneCarl

Viesti Multihuipentuma 30 Joulu 2006 14:39

Nike kirjoitti:

Onpa porukka täällä ylimielistä.
Multihuipentuma

Palaa alueelle Yleinen keskustelu