Eli valitsisin vaihtoehdon A.
Kyl mä kavereillekki ostaisin jotain kivaa.
SivuVäärä kirjoitti:Miljuuna menisi takantäytteeksi, vessapaperiksi, kun en rahaa tarvitse, koska minulla on jo kaikki tarvittava. Eli oikea käteni ja 69-kanava.
Nike kirjoitti:SivuVäärä kirjoitti:Miljuuna menisi takantäytteeksi, vessapaperiksi, kun en rahaa tarvitse, koska minulla on jo kaikki tarvittava. Eli oikea käteni ja 69-kanava.
Luuletko, että tämä 69-kanava toimii ilman sähköä?
SivuVäärä kirjoitti:Onhan minulla toki asunto, josta saan sähkön telkkariini, jotta se kanava näkyy, olisin voinut toki aiemmin maimita, että toki tarvivtaan vielä sähköä, mutta uskoin, että kaikki olisivat tajunneet olennaisen. Oli väärässä.
Nike kirjoitti:SivuVäärä kirjoitti:Onhan minulla toki asunto, josta saan sähkön telkkariini, jotta se kanava näkyy, olisin voinut toki aiemmin maimita, että toki tarvivtaan vielä sähköä, mutta uskoin, että kaikki olisivat tajunneet olennaisen. Oli väärässä.
En tajunnut olennaista, koska sähkö ei ole ilmaista. Ilman rahaa et siis pysty katsomaan 69-kanavaa. Mikäs nyt mättää, sinähän olin niin hyvä käyttäjä?
SivuVäärä kirjoitti:Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.
SivuVäärä kirjoitti:Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.
Nike kirjoitti:SivuVäärä kirjoitti:Sähkö ei ole ilmaista, muttei minun sitä tarvitse maksaakkaan, sen hoitaa kämppikseni, joten TV toimii. Ja jos nyt saan sen miljuunan, en tarvitse sitä, vaan laittaisin rahat takkaan.
Tietystikkin, lapsesta saakka pilalle hemmoteltu kakara. Mitään ei itse viittitä tehdä, vaan kämppis maksaa kaiken. Ja kuten toisessa topicissa jo mainitsin, mikäs siinä mikäli on pelkkä seksi mielessä, koska eläminen kuitenkin maksaa Suomessa.
SivuVäärä kirjoitti:...
SivuVäärä kirjoitti:Ei seksi ole koko aikaa mielessä, ajattelen usein myöskin perunalastuja.
Hieno tarina, kauan meni aikaa keksiä? Kirjoita kirja ja vie kustantamoon, saattaa hyvin päästä listaykköseksi satukirjoihin.
Se on ikävää, koska perunalastutkin maksavat, mikäli kämppiksesi ei osta niitäkin sinulle.
Ostaa hän. Jos taas ei, niin ei ole vaikeaa niitäkään varastaa kaupasta.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu