raha

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Exxu 29 Joulu 2006 20:02

Antaisin ehkä puolet hyvän tekeväisyyteen ja sitten vielä kävis töissä nini sillä eläin hyvin loppuelämänsä tai ainakin minä :wink:
Asus P5Q - E7200@3,8GHz - Asus 9800GT - 2Gb 800MHz - Samsung 500Gb - Elite 332
Exxu

Viesti PowerLife 29 Joulu 2006 20:08

Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti tikkarineste 29 Joulu 2006 20:09

PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.

nehän antaa hyvän kuvan ihtestään ko ne laittaa niin palio hyäntekeväisyyteen ;)
me eletään vain kerran.!
Käyttäjän avatar
tikkarineste

Viesti PowerLife 29 Joulu 2006 20:11

tikkarineste kirjoitti:
PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.

nehän antaa hyvän kuvan ihtestään ko ne laittaa niin palio hyäntekeväisyyteen ;)

Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee miljonääri.
Viimeksi muokannut PowerLife päivämäärä 14 Tammi 2007 16:40, muokattu yhteensä 1 kerran
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti Halpahitleri 29 Joulu 2006 20:11

Sniper kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Ostaisin rahoilla tehokkaan tietokoneen ja mopon(tai moottoripyörän).

Voi pelle siihen aattelit käyttää sen miljoonan, tohon menee ehkä about max. 50 000 jos on kun moottoripyörä

Ajattele sinäkin vähän. Loput pistäisin tietenkin säästöön.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Exxu 29 Joulu 2006 20:12

Jos paljon rahaa on nini kyllä minä ainakin annantaisin yli 250 000€ hyväntekeväisyyteen tai tosin kylä riippuu mihin ne rahat menee esim. jos menee jonnekkkin aasiaan tai afrikkaan köyhilel perheilel, joilla ei ole ruokaa nini kyllä sitten rahaa antaisin.
Exxu

Viesti tikkarineste 29 Joulu 2006 20:16

Extreme kirjoitti:

Jos paljon rahaa on nini kyllä minä ainakin annantaisin yli 250 000€ hyväntekeväisyyteen tai tosin kylä riippuu mihin ne rahat menee esim. jos menee jonnekkkin aasiaan tai afrikkaan köyhilel perheilel, joilla ei ole ruokaa nini kyllä sitten rahaa antaisin.

kyllä määki, mutta jotai rajaa!
me eletään vain kerran.!
Käyttäjän avatar
tikkarineste

Viesti Exxu 29 Joulu 2006 20:19

PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,

Löydäänkö vetoa, että minusta ei miljonääriä tule ja mistäs sinä sen tiedät että vaikka olisin jo miljonääri, kun et tiedä kuka mä olen :D
Exxu

Viesti tikkarineste 29 Joulu 2006 20:22

Extreme kirjoitti:
PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,

Löydäänkö vetoa, että minusta ei miljonääriä tule ja mistäs sinä sen tiedät että vaikka olisin jo miljonääri, kun et tiedä kuka mä olen :D

eihän sitä tiiä että mikä masentava sadepäivä piristyy 3 millin lottovoitolla!? :lol:
me eletään vain kerran.!
Käyttäjän avatar
tikkarineste

Viesti Quentin 29 Joulu 2006 20:22

Ihan ekaksi ostaisin oman asunnon. Ja hiukan omaa tavaraa sinne. Niin, eipä sitä muutakaan kovin tärkeää keksi. Autoa en osta, en osaa ajaa.
[piilotettu kuva]
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Käyttäjän avatar
Quentin

Viesti Exxu 29 Joulu 2006 20:23

tikkarineste kirjoitti:
Extreme kirjoitti:

eihän sitä tiiä että mikä masentava sadepäivä piristyy 3 millin lottovoitolla!? :lol:

Entä jos ei edes lottoa :D
Mutta nyt alkaa menemään jo niin paljon offille että lopetetaan tämä keskustelu ja palataan aiheeseen...
Exxu

Viesti tikkarineste 29 Joulu 2006 20:25

Extreme kirjoitti:
tikkarineste kirjoitti:
Extreme kirjoitti:

Entä jos ei edes lottoa :D
Mutta nyt alkaa menemään jo niin paljon offille että lopetetaan tämä keskustelu ja palataan aiheeseen...

jos vaikka äiti kulta on ostanu sulle rivin lottoo ;) joo menee hieman yli
me eletään vain kerran.!
Käyttäjän avatar
tikkarineste

Viesti Seneca 29 Joulu 2006 20:39

Pistäisin pankkiin kasvamaan korkoa ja aikuisena ostaisin niillä rahoilla talon. :3
Mutta sitä ennen kyllä varmaan ostaisin itselleni uuden takin ja pipon Backstreetistä. Ja mangaa. Oi kyllä! Ja Soubijulisteen. Oikein ison, jota voisi kuolata joka ilta. <3

m1kk1m kirjoitti:Ainakin tonnilla ostaisin backstreetistä kaiken maailman housuja ja koruja.
Ui, samis. :3 Mun nainen. <3
Viimeksi muokannut Seneca päivämäärä 29 Joulu 2006 20:51, muokattu yhteensä 1 kerran
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti nöyhtäpallo 29 Joulu 2006 20:47

Vähän kaikkeen ja aivan varmasti osan yhteen tiettyyn naiseen. Ainakin tonnilla ostaisin backstreetistä kaiken maailman housuja ja koruja.
Käyttäjän avatar
nöyhtäpallo

Viesti Nogan 29 Joulu 2006 22:15

D) Säästöön.
Pankkiin vaan koroa kasvamaan, sitten perustaisin finanssi-imperiumin.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Palaa alueelle Yleinen keskustelu