PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.
tikkarineste kirjoitti:PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.
nehän antaa hyvän kuvan ihtestään ko ne laittaa niin palio hyäntekeväisyyteen
Sniper kirjoitti:Darkener kirjoitti:Ostaisin rahoilla tehokkaan tietokoneen ja mopon(tai moottoripyörän).
Voi pelle siihen aattelit käyttää sen miljoonan, tohon menee ehkä about max. 50 000 jos on kun moottoripyörä

PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.
Extreme kirjoitti:PowerLife kirjoitti:Ostaisin itselleni talon ja auton tulevaisuutta varten, antaisin perheelleni osan rahoista, ja loput laittaisin pankkiin. Senttiäkään en antaisi hyväntekevöisyyteen. Tuskimpa kukaan teistä oikeasti laittaisi 250 000€ hyväntekeväisyyteen.
Jos paljon rahaa on nini kyllä minä ainakin annantaisin yli 250 000€ hyväntekeväisyyteen tai tosin kylä riippuu mihin ne rahat menee esim. jos menee jonnekkkin aasiaan tai afrikkaan köyhilel perheilel, joilla ei ole ruokaa nini kyllä sitten rahaa antaisin.
PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,
Extreme kirjoitti:PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,
Löydäänkö vetoa, että minusta ei miljonääriä tule ja mistäs sinä sen tiedät että vaikka olisin jo miljonääri, kun et tiedä kuka mä olen
tikkarineste kirjoitti:Extreme kirjoitti:PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,
Löydäänkö vetoa, että minusta ei miljonääriä tule ja mistäs sinä sen tiedät että vaikka olisin jo miljonääri, kun et tiedä kuka mä olen
eihän sitä tiiä että mikä masentava sadepäivä piristyy 3 millin lottovoitolla!?
Extreme kirjoitti:tikkarineste kirjoitti:Extreme kirjoitti:PowerLife kirjoitti:Jep. Extreme tuossa ylhäällä lupasi, että laittaisi 500 00€ hyväntekeväisyyteen. Se sitten muistetaan, jos hänestä tulee minljonääri,
eihän sitä tiiä että mikä masentava sadepäivä piristyy 3 millin lottovoitolla!?
Entä jos ei edes lottoa
Mutta nyt alkaa menemään jo niin paljon offille että lopetetaan tämä keskustelu ja palataan aiheeseen...
Ui, samis. :3 Mun nainen. <3m1kk1m kirjoitti:Ainakin tonnilla ostaisin backstreetistä kaiken maailman housuja ja koruja.

Palaa alueelle Yleinen keskustelu