Mitä meinaat tehdä uutena-vuotena?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Seneca 29 Joulu 2006 13:33

Käyn luultavastikin Tuomiokirkossa ja istun siellä kaksi tuntia kuunnellen saarnausta. :P Ja pitää pyytää papin nimmari rippikoulupaperiin. Paperissa lukee selvästi, että joku sukulainen pitäisi olla mukana, mutta itse en ainakaan raahaa sinne kumpaakaan vanhemmistani väkipakolla, koska heille se ei kuulu. Minähän se riparia käyn. Isäni melkein tukehtui juomaansa kun kuuli, että pitäisi olla vanhempi mukana. :3
No menen siis luultavastikin kamuni kanssa sinne.

Mutta koska koko uudenvuodenaattoni ei perustu kirkkoon niin olen samaisen ystävän kanssa samana päivänä kaupungissa. Pitäisi etsiä pipo ja takki, mutta pipo jonka haluaisin maksaa 30e ja takit joita suostuisin harkitsemaan ovat 100e, joten näillä rahoilla vain katsellaan niitä. :3
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti StoneCarl 29 Joulu 2006 13:38

Siinä tuli taas kerran todistettua, että Äijä on ilmeisesti suurikin idolisi, ja olet koko ajan "kakkosäijänä" ja nuolet Äijän persettä. Oletko koskaan asettunut Äijän mielipidettä vastaan?

Hyviä juttuja äijältä, varsinkin fantasiideri juttu ja tietenkin taas joku on ottamassa niistä provosoitumisen. Loppujen lopuksi kaikki teidän muidenkin juttunne on kopioituja jostakin, joten ranteet auki kun kuulette totuuden, TE ETTE OLE KEKSINYT MITÄÄN JUTTUJANNE ITSE!

Nogan vielä, ota huomioon kyseessä ei ollut fantasiideriä, vaan siiderillä terästetty fanta, joten sekoitussuhde oli jotain 13/15 fantaa ja 2/15 siideriä, kun taas fantasiiderissä on 7/15 siideriä 8/15 fantaa.

Siinä tuli taas kerran todistettua, että Äijä on ilmeisesti suurikin idolisi, ja olet koko ajan "kakkosäijänä" ja nuolet Äijän persettä. Oletko koskaan asettunut Äijän mielipidettä vastaan?

Sovitaan vaikka niin että olen kakkosäijä, voisin vaikka syyttää sinuakin kakkosäijän olemisesta kaikenmaailman jii92:n ja modejen joiden nickiä en muista. Tuohon mielipideasiaan, esimerkiksi musiikista meillä on erilaiset mielipiteet.

Niin ja itse aiheeseen, pommijuttuja pitäisi tiukentaa ettei alle 18 vuotiaille mitään pommeja(ainakaan ilman vanhempiensa kanssa pommitteluja), jos jää sellaiset kiinni, niin sellaset 200 euron lasku heti alkuunsa, mutta ei tule tapahtumaan, kun yrityksien jotka myyvät pommeja tuotto laskisi liikaa.
StoneCarl

Viesti Apes 29 Joulu 2006 14:16

Juoda ja polttaa tupakkaa... Kai.
Ja ampua pommeja.
Käyttäjän avatar
Apes

Viesti Falcon 29 Joulu 2006 14:55

Menkää jo vittuun itkemään toisten tekemisistä, tässä keskustellaan uudenvuoden suunnitelmista. :|
Käyttäjän avatar
Falcon

Viesti Titan 29 Joulu 2006 15:00

ysinelonen kirjoitti:Kyllä sitä ny uuttavuotta kunnolla pittää viettää, ku se kerran viikos on.

Kerran viikos? Täh? :lol: No joo, offit sikseen. Ite oon kotona ja ammun raketteja, maanantaina vois mennä kaverille ampumaan jäljelle jääneet raketit.
Ugh, liikaa
Käyttäjän avatar
Titan

Viesti Usopp 29 Joulu 2006 17:08

Mennään kavereille ampumaan rakettei, papattei, munakranattei ym.
kitarasankari.net
Käyttäjän avatar
Usopp

Viesti Tortilla 29 Joulu 2006 17:32

Kaverille ampumaan raketteja. Eipä paljon muuta.
Tortilla

Viesti scumbägi 29 Joulu 2006 17:38

Sukulaiset tulee meille, ja ammutaan raketteja kaverin ja pikkuveljen kanssa. =P
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Rudolf 29 Joulu 2006 17:41

Uudenvuodenaattona: Yks perhe tulee meille, ja illalla 0.00 aikaan ammutaan raketteja, ja muutenki pidetään hauskaa.

Itse uutenavuotena, eli vuonna 2007: Aion opiskella hiukan (ehkä) ahkerammin koulussa, aion pitää hauskaa kesälomalla, ja venaan joulua taas innoissani.
[piilotettu kuva]
TulisiX mun ystäväX?
Käyttäjän avatar
Rudolf

Viesti BigOne 29 Joulu 2006 18:07

Räjäyttelen kamujen kanssa raketteja tai jotain en tiedä vielä
[piilotettu kuva]
Kiitokset sigistä ja avatarista Razer+:lle<3
Käyttäjän avatar
BigOne

Palaa alueelle Yleinen keskustelu