Mille repesit totaalisesti viimeksi?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Idiota 27 Kesä 2007 18:13

Kalja on pahasta. Tällä on kymmenvuotiaitakin joten Evil or Very Mad ...
Ite oon 12 Rolling Eyes .

Ouker oli kirjoittanut muutama vuosi sitten kommenttilootaani tuon. "Täällä on kymmenvuotiaitakin..." Ei siinä mitään, olin silloin The Beer Lord aikoina 8 vuotias...
PRKL jeespox
Käyttäjän avatar
Idiota

Viesti angel eye 27 Kesä 2007 23:12

Eilen repesin kokoajan kamun trampal en tiiä miks.
[piilotettu kuva]
OMGLOL Enkelinsyylä! #Yiff kanavan virallinen n00b. Paitsi etten olekkaan koska kanavaa ei käytetä enään!
Käyttäjän avatar
angel eye

Viesti Shalafi 27 Kesä 2007 23:17

Siskolleni, joka ei Kirppuna osaa vastata kysymyksiin tai älyä kunnolla kysymystä...
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti osoku 28 Kesä 2007 10:01

http://www.youtube.com/watch?v=36Td0gqwH2M
Tämä on niin paras :P tälle repeää joka kerta
Arvatkaa kuka on palannut takaisin pelikentille...
Käyttäjän avatar
osoku

Viesti Art 28 Kesä 2007 10:33

Njoo. Plääh. Yyh äääh ööh! jess! Veli sai piikin ni voi viiä yhelle kamulle jonka luota pääsee TOOSI nopeesti mun yhen tyttöystävän luo. Kivaa kun ollaan rannalla ottaa vaan minä ja tyttöystävä aurinkoo. Se pakotti kerran hyppäämään pää edellä ja en meinannut hepätä niin se tönäs ja mahalpläts.

Ja viesti on siis kokemuksia rakkaudesta topikissa. made by. suomivarrior.
Art

Viesti Vincent 28 Kesä 2007 10:39

Kaveri sanoi mesessä että hänellä on vierotusoireuta minusta , sitten kyllä repesin aivan totaalisesti : D
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Komeight 28 Kesä 2007 11:22

http://www.youtube.com/watch?v=jXgfvXMdHMU&NR=1
Tälle ja Olli Hokanen rapille :lol:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]

Yap, Im Komeight!

Im back! Halleluja!
Käyttäjän avatar
Komeight

Viesti Hevi-Mies 28 Kesä 2007 11:50

RomuLutti kirjoitti:
Nogan kirjoitti:
Darkener kirjoitti:Repesin, kun kaveri sanoi pitävänsä kusikilpailujen MM-kisat(läpällä heitti).
Jos ette tiedä mikä on kusikilpailu, niin kysykää minulta.

Mikä on kusikilpailu? Kuka kusee pisimmälle, vai?

Just se.

Mä voittaisin ihan varmasti :D
Hevi-Mies

Viesti POSEonPARAS 28 Kesä 2007 12:24

TomZu kirjoitti:Noh, en nyt revennyt, mutta alko vähän naurattaa. Eli kaverilta kyselin, et voisko olla, kun tulee takas hesasta:
Mummos sanoo:
EIKU VOIT
Mikó sanoo:
EMMÄ TIEDÄ VIELÄ.
Mummos sanoo:
EIKU VOIT
Mikó sanoo:
f u
Mummos sanoo:
i will

Mummos=Minä

AHAHha aika tylsiä mesekestusteluja jos tolle alkaa nauraa :D
Yo nigga what up
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
POSEonPARAS

Viesti Cobra 28 Kesä 2007 13:43

Jollekin spämmärille nimee en muista.
Cobra

Re: Mille repesit totaalisesti viimeksi?

Viesti Zelgre 28 Kesä 2007 13:53

cartman kirjoitti:
ysinelonen kirjoitti:Itse repesin tälle: http://www.youtube.com/watch?v=VTQHO5EwTJA

''Miul on oma bändikin, riusposse.

Sinä taidat olla vähän päästäs vajaa!! Kun naurat tommoselle olisiko mukavaa, jos tuo olisi sinun veljes tai sä! Sitä varmaan on jo haukuttu koulussa tuon takia, niin sun pitää viel jatkaa! TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ TOMMONEN! Jos multa kysyttäs ´sulle pitäis antaa iän ikuinen banni. Poika yrittää parhaansa varmasti.( sori kirjotus virheet , muo vaaan vihastutti noi tuo)!! :evil:
Tälle viestille repesin. Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitä siihen viestiin kirjoittaa. Banni mielipiteestä? Oletko ihan ok? :/
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti 151095194 28 Kesä 2007 14:25

Olin eilen Koskikeskuksessa. Pikkusisko ja äitini menivät Lindexiin, mutta minähän en sellaiseen alistunut ja päätin mennä viereiseesn Elisa-shopittiin odottamaan, että menemme macciin. Sielä sitten huomaan että HP:n tuorre kannettava auki, ja käyttäjäkin on valittu. Menen Jonnewebbiin lueskelemaan foorumeita ja Mesettämään. Vähän ajan päästä myyjä tulee huomauttaamaan että kone ei ole surffailuun johon minä '' no kattenlen tätä konetta kyllä iha sillä silmällä, että saatankin ostaa tätä jossain vaiheessa, koitin vain tehokkuutta internetissä'' ja avaan resurssienhallinnasta suorituskyvyn mittaajan ja katson sitä mielleliäänä :DD Lopulta väsähdän siihen, ja menen katsomaan jotakin Nokian uutta imbapuhelinta. Menen galleriaan katsomaan onko sielä musiikkia ja avaan jonkun tiedoston, niin PUKAMAJENKKA alkaa soimaan ihan täysiä. Nolona siinä sitten kysyn, että miten tämä suljetaan kun olen pelästyksissäni sählännyt siinä jotakin :D Ja lähden ulkopuolelle nauramaan.
rararrraararararaarraarr
151095194

Viesti Laddy 28 Kesä 2007 22:51

Hellsingin tekosyyt joilla oikeuttaa Lounais-Sipoon laittoman pakkoliitoksen. Loput koko jupakasta nostattaa adrenaliinin ennätysmittoihin.
Jos joku haastattelisi asiasta televisioon, voin luvata, että sitä ei voisi edes julkaista töllöttimessä, niin rujoa kieltä siitä löytyisi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Laddy

Re: Mille repesit totaalisesti viimeksi?

Viesti Fyyheri 29 Kesä 2007 09:03

cartman kirjoitti:Sinä taidat olla vähän päästäs vajaa!! Kun naurat tommoselle olisiko mukavaa, jos tuo olisi sinun veljes tai sä! Sitä varmaan on jo haukuttu koulussa tuon takia, niin sun pitää viel jatkaa! TODELLA SÄÄLITTÄVÄÄ TOMMONEN! Jos multa kysyttäs ´sulle pitäis antaa iän ikuinen banni. Poika yrittää parhaansa varmasti.( sori kirjotus virheet , muo vaaan vihastutti noi tuo)!! :evil:

Aaahahhaaaaa, Cartman. ;D Ehhehhehhehheee... ''Katsotaan mitä maskin
alta löytyy.'' OOOH!! HAHAH! ''Kalle Havumäki on... Cartman.'' *:0*
AAHAHAHHAHHAHHAHHAAA!!!!11

Köh...

No, nämä kuvat nostattivat lievän hymyn huulille.
Nick on kaverini, tuo akka on vaan meidän kummankin
verivihollisemme. ''Gootti''-pelle.
Code is red... Long live the code!
Käyttäjän avatar
Fyyheri

Palaa alueelle Yleinen keskustelu