Mille repesit totaalisesti viimeksi?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Pelaaja^ 22 Tammi 2007 18:44

Nyt "Repesin" ApeS:in signaturelle :lol:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pelaaja^

Viesti SeeDub 22 Tammi 2007 22:50

Käyttäjän avatar
SeeDub
Moderaattori

Viesti Duracell 23 Tammi 2007 00:05

[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti Finzero 23 Tammi 2007 20:17

Aiheen otsikon sanajärjestykselle.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti piippolan 23 Tammi 2007 21:30

olemassa ololleni
piippolan

Viesti praKKA 29 Tammi 2007 22:25

http://forum.ubuntu-fi.org/index.php?topic=8100.0

Siis lukekaa toi teksti... Niin täynnä kirjotusvirheitä, että ei saatana... Ihan sama vaikka on joku nuub, mutta tolle kyllä repee... Muutenkin, uusin versio on 6.10 niin toi käyttää ubuntun 5.10:ä...
Intel C2D E4400 | 4Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA + WD Caviar 500GB GP SATAII 8MB | XFX Radeon HD4770 | Antec Sonata III | Asus P5B | Fuj:tech DTV PRO USB | Win 7 RC 64-bit | Nokia 5800 XpressMusic | Logitech G25 + Rumblepad 2 | Logitech UltraX | Logitech MX518
http://tf2.prakka.org
praKKA
Nerd

Viesti verenro 29 Tammi 2007 22:36

Sille kun mielikuvitus rupesi laukkaamaan ja yhtä-äkkiä kuulen tseitsein äänen: -No mitenkäs sitä on porttikiellosta toivuttu? Onko mikään paikka kipeä? .. :D
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti .ferry 29 Tammi 2007 22:37

Hei Heinäkuun 1 päivästä MSN ei
enää ole ilmaista. Jos lähetät tämän viestin >eteenpäin 18
kaverille niin saatat selviytyä maksamisesta.
Tämä ei ole mitään pilaa. Voit lukea
http://www.msn.com sivulta tästä asiasta. Kun olet
lähettänyt tämän viestin 18 ystävällesi niin silloin
tulet saamaan sähköpostin ja sinun MSN ukkeli
muuttuu siniseksi. P kopioi ja lähetä eteenpäin

Tuolle
[piilotettu kuva]
Bombing for peace is like fucking for virginity.
.ferry

Viesti 9mm 29 Tammi 2007 22:57

Itelleni. Oon van niin ääliö. Ja toi Olli hokkasen kappale on WANHA. Ja myös tälle päivälle
E: Kaverin mese jutulle. Piä peukkui pystys. Muttei kuitenkaan pyllys :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
9mm

Bula Bula tekee sen...

Viesti Wuziká 31 Tammi 2007 12:10

http://www.youtube.com/watch?v=IuWruKLbDvo Kokeile tota et ehkä repee tai mut aika vammanen kuitenki...
Wuziká

Re: Mille repesit totaalisesti viimeksi?

Viesti 151095194 26 Kesä 2007 20:03

Quentin kirjoitti:
ysinelonen kirjoitti:Itse repesin tälle: http://www.youtube.com/watch?v=VTQHO5EwTJA

''Miul on oma bändikin, riusposse.

Nauratteko pojan kehitysvammalle vai sille että hän yrittää parhaansa? Ei muuten, mutta ei ole kovinkaan kiva lukea näitä vammaisille nauramisia koska oma veli on kehitysvammaan kuollut.

Asiaan: Viimeksi repesin muistaakseni vähän aikaa ennen joulua; Olin R-Kioskilla pelailemassa pelikonetta.
Vanhemmanpuoleinen myyjärouva kysäisee vakavana: Onkos poika viistoista?
Vastaan: Mä oon tuota.. Kuustoista.(mikä oli totta)
Myyjä: Et taida olla. Jätä se raha koneeseen ja mene ulos.
Minä: No ihan varmana olen kuustoista!

Myyjä kävelee viereen ja ottaa harteista kiinni ja alkaa taluttamaan pois. Siinä kaivelen mopokortin esille ja tuikkaan rouvan kouraan. Rouva vilkaisee korttia, pyytelee kovasti anteeksi ja lähtee nolostuneen punaisena takahuoneeseen. On tullut naureskeltua tapaukselle siitä lähtien.

1. itse nauran tälle jutulle, mutten suinkaan hänen kehitysvammalleen vaan valehtelian taidoilleen: jotenki näin: h=haastattelija kh=kalle havumäki -
<h> entä sitten sanat? ootk(kh vetää päälle)
<kh> joo kyllä, olen olen!
...

<h> no sulla oli tärkeitä teemoja tos sanotuksessa, siin on niiku koulukiusaamista ja yleesäkki koulusta, nii mistä sä nyt saat ne kaikki ideat?
<kh>noo, joku kirjottaa mulle sanoja ja sitte mä niiku laulan siihe öhhpäälleh
.

well done Kalle, koulus on iha kivaa

2. Kaverilla kävi saman tapanen - pelaa siinä kaikes rauhas tuplapottia ja voittaa kirsikasta 80centtiä. sitten tää kamu siin tuplaamisen alottaa nii myyjä tulee sulkee konee ja sanoo ei oo ikää, ULOS! kaveri sanoo että - ahaa, I'll be back ja hakee kotoaan mopokortin. myyjä alkaa pyytelee anteeks ja kysyy, että mitäs siellä oli voittoja tulossa nii tää sanoo ihan pokalla - ''20€ rayn tunnuksista + voitoissa 19€
johon myyjä vain pyytää anteeks ja kaivaa kassasta 39€.
oikeesti tällä hemmol oli voitois joku 3€. :D:D

E: niin, ja asiaa: katoin Boltsit Pelissä, niin tässä lopussa on pallonheitossa äkkikuolema, niin sankari päättä kysyä neuvoo kuolleen exvalmentajan huivilta: puhu mulle!
huivi: terve pallihiki!
Viimeksi muokannut 151095194 päivämäärä 26 Kesä 2007 20:11, muokattu yhteensä 2 kertaa
rararrraararararaarraarr
151095194

Viesti [Twiz] 26 Kesä 2007 20:08

Zeti kirjoitti:Sille kun mielikuvitus rupesi laukkaamaan ja yhtä-äkkiä kuulen tseitsein äänen: -No mitenkäs sitä on porttikiellosta toivuttu? Onko mikään paikka kipeä? .. :D

Sekositkos sitten lopullisesti. Itse repesin viimeksi eräälle kuvalle :wink: .
tervetuloo, uudelle aikakaudelle,
meille mainetta haluaville,
tää on omistettu, niille
jonka pää on meidän vittuilun jälkeen ollu ku hiille,
niille,
vitun tosi tietäjille,
tosi korkee liitäjille,
kuuman baarin pitäjille
Ei vittu takas '09, kaks vuotta lasis ja loppuu ei näy
Käyttäjän avatar
[Twiz]

Viesti Amadeus 26 Kesä 2007 20:44

WeeZy kirjoitti:Noo, ihan perinteisesti vietän Juhannuksen eli menen kavereiden kanssa mökkeilemään ja punttikselle kasvattamaan lihaksia, niin jaksaa osallistua kesämaratooniin sitten. Vähän kalastellaan ja kaikkee kivaa : )

LOL VARMAAN!!11 VITTU DATAAN PEIPI DATAAN KOKO JUHANNUKSEN PRKL!!!11 :------------DDDDDDDDD

Tuolle ehkä viimeksi. :D
Käyttäjän avatar
Amadeus

Viesti DiscJet 26 Kesä 2007 21:48

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
DiscJet

Palaa alueelle Yleinen keskustelu