Millaisia stuntteja pehmolelu nasulle?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti gfdagdfa 31 Joulu 2006 01:11

Ota joku laatikko, parhaiten toimii joku metallilaatikko, mutta pahvikin käy, pistä sisälle kaikkee paukkuja ja sit nasu, sit sytytä papatti, laita se boxiin, sulje kansi ja...
Käyttäjän avatar
gfdagdfa

Viesti PayRay 01 Tammi 2007 17:15

Uutenavuonna ota isoin rakettisi, katkaise keppi, aukase sen selkä, sytytä sytytys lanka, laita se johki opsaa kiinni, JUOKSE. Muista ihailla näkyä, kun homo nasusi räjähtää.
PayRay

Viesti Authentic 14 Tammi 2007 15:04

tehkää selkää reikä ja pistäkää sinne spray pullo ja öljyä ja sitte heittäkää sinne tulitikku :twisted:
Authentic

Viesti Astraalipenis 14 Tammi 2007 15:07

duudsoni kirjoitti:tehkää selkää reikä ja pistäkää sinne spray pullo ja öljyä ja sitte heittäkää sinne tulitikku :twisted:

Mitähän helvettiä tuokin auttaa ? öljypalosta tuskin tulee tarpeeksi lämpöä, että spraypurkin ponnekaasu kuumenisi tarpeeksi. >_>
Helpompi tapa on ottaa (mieluiten) lasipullo, täyttää se bensiinillä ja tunkea se nasun sisään. Sitten ammutte piekkarilla valojuovapanoksella pulloa ja nasu leviää symmetrisesti 10m alueelle.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Ripper 14 Tammi 2007 15:28

Avaa selkä ja laita sisään sytytetty vesuvius.
Käyttäjän avatar
Ripper

Viesti Sieldaren 14 Tammi 2007 19:37

Parempi idea,ruinaa mutsiltas 20e ja osta CSS,on mielekkäämpää harrastaa väkivaltaa tietokoneen kautta kun purkaa sitä pehmoleluun.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Leipis 14 Tammi 2007 19:51

Laita vaikka se nasu mankelista läpi ja silittele kuumalla silitysraudalla. Sitten naulaat sen seinälle koristeeksi.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Sherlock 14 Tammi 2007 20:36

HEBBULI kirjoitti:Suihkuta AXE:ee täyteen ja pistä palaan... :P
Ei se AXE siellä mitään auta. :D
:P
Käyttäjän avatar
Sherlock

Viesti Sieldaren 14 Tammi 2007 20:42

n00bsba kirjoitti:
HEBBULI kirjoitti:Suihkuta AXE:ee täyteen ja pistä palaan... :P
Ei se AXE siellä mitään auta. :D

Itse asiassa kyllä,siinä on helposti syttyviä kaasuja.
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Rammstein fan 14 Tammi 2007 22:46

Teille ylhäällä en jaksa lainata. Ei siinä AXE:ssa oo mitään helposti palavia kaasuja.
1.Se mikä palaa siinä kun sitä suihkuttaa tulitukun läpi on alkoholia ja ponnekaasua. Ponnekaasu ei jää sen nasun pintaan. Ja se on tarkoitettu siihen että se itse aine tulisi ulos purkista.
2. Melkein kaikissa AXE:n dödöissä on alkoholia joka ei ole kaasu vaan neste joka kyllä jäisi nasun pintaa ja syttyisi. Tosin höyrystyy siitä suht nopeesti.
3. Siinä on muitakin aineita, mutta ne ei ole kaasumaisessa olomuodossa vaan nesteenä.

Joku saa väittää vastaan jos on erimieltä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Viesti Heware 14 Tammi 2007 23:18

Itse olen isolle nalle puhilleni:

uurenna vutoena pistin thunderkingin sen siälle
-kusin sen päälle
-hakannu olen
-upottanu
.uittanu joessa
-ampunu thunderkingejä sitä päin

YMSSSSSS:........
ioghjnog9uhmv735hvc8tnbnbunbntjntrhnothniuthyuhy5+hy859+h9hu+nhu9nhu9tr
Heware

Viesti Rammstein fan 15 Tammi 2007 00:23

Tollasten juttujen lelujen tai sellasten. Polttelu, tuhoaminen, hajottaminen ja sellanen ei oo kovin järkevää. Mä joskus 1 luokalla poltin ekan kerran mun pikkusiskon yhen nuken. Se oli kivaa muutaman vuoden. Ensimmäinen ärsyttävä juttu oli kun koko hanska paloi käteen, se vitutti. Sitten seuraavaks tais mennä yks mökki. Melkein kaverin mökin terassi. Ja siinä välissä vielä yks mettä. Eli ei kannata tuhota mitään se johtaa pahempaan. Poliiseille ei oo kiva jutella.

Elkää alkako wineemään että mitä sil on väliä sulle mitä me tehään. Kerroin vain sanottavani.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Viesti Quentin 15 Tammi 2007 00:55

Rammstein fan kirjoitti:Tollasten juttujen lelujen tai sellasten. Polttelu, tuhoaminen, hajottaminen ja sellanen ei oo kovin järkevää. Mä joskus 1 luokalla poltin ekan kerran mun pikkusiskon yhen nuken. Se oli kivaa muutaman vuoden. Ensimmäinen ärsyttävä juttu oli kun koko hanska paloi käteen, se vitutti. Sitten seuraavaks tais mennä yks mökki. Melkein kaverin mökin terassi. Ja siinä välissä vielä yks mettä. Eli ei kannata tuhota mitään se johtaa pahempaan. Poliiseille ei oo kiva jutella.

Elkää alkako wineemään että mitä sil on väliä sulle mitä me tehään. Kerroin vain sanottavani.

Tuliko sinusta muka oikeasti nukenteloittajasta pyromaani?
[piilotettu kuva]
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Käyttäjän avatar
Quentin

Viesti Leipis 15 Tammi 2007 20:15

Kiinnitä nasu seinälle, osta muutama kpl heittoveitsiä ja heittele kaveris kanssa niitä nasuun.
You spin me right round, baby right round like a record, baby right round, round, round!
Leipis

Viesti Rammstein fan 16 Tammi 2007 16:59

Quentin kirjoitti:Tuliko sinusta muka oikeasti nukenteloittajasta pyromaani?

En mä enää mikään tuhopolttaja ole..... Kaiketi. Eilen kyllä tuli vähän pelleiltyä sellasen kaasupolttimen kanssa, mut ihan..... valvotuissa olosuhteissa, tai siis kaveri katto.

Enkä mä pidä itteäni tuhopolttajana. Vaikka oon suunnitellutkin tarkkaan yhen rakennuksen polttamisen siten etten jää kiinni, mutta en aio toteuttaa sitä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Rammstein fan

Palaa alueelle Yleinen keskustelu