Millaisia stuntteja pehmolelu nasulle?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Zacha 23 Joulu 2006 21:50

extremeseko kirjoitti:jos sä näkisit mun parhaat temput niin oltais samalla tasolla mut niitä parhaita en oo kuvannu paras on kun multa vedettiin aika pitkällä köydellä jalat alta ja lensin maahan mahalleen ja sitte kaveri lens naamalleen ja sitä vähä sattu...mut kyl noi sun temputki oli aika hyvii! ja siis ootko sä pihtiputaalta?

Kukaan ei usko, ennen kuin näkee videon.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti extremeseko 23 Joulu 2006 22:53

Zacha kirjoitti:
extremeseko kirjoitti:jos sä näkisit mun parhaat temput niin oltais samalla tasolla mut niitä parhaita en oo kuvannu paras on kun multa vedettiin aika pitkällä köydellä jalat alta ja lensin maahan mahalleen ja sitte kaveri lens naamalleen ja sitä vähä sattu...mut kyl noi sun temputki oli aika hyvii! ja siis ootko sä pihtiputaalta?

Kukaan ei usko, ennen kuin näkee videon.

tässä on mut tää ei oo mikää niistä jonka kerroin mut tää on toinen:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7&q=juoksu
[piilotettu kuva]
extremeseko

Viesti Markus# 24 Joulu 2006 01:41

mitä toi ny oli extremeseko?

.... pehmolelust sitä vaa että kokeilkaa semmost että rikotte sen sisälle kananmunia kaadatte mukaan maitoa ja ripotelkaa sekaan vaikkapa rikkiä.. oottakaa about viikko jolloinka aineen pitäisi tuoksua aika aromikkaalle kaatakaa päälle bensaa taikka napalmia ja sytyttäkää tulehen,, impatkaa kans mille savut tuoksuu :P
Markus#

Viesti Marmattaja Mummo 24 Joulu 2006 09:11

extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattu :( MUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!! :evil: :evil: :evil:

Olen minäkin tehnyt koulussa tolloasi ja vielä hirtetty kaverit puusta jaloista. :P
Käyttäjän avatar
Marmattaja Mummo

Viesti ysinelonen 24 Joulu 2006 12:35

gamemaster kirjoitti:Nämäkin on parempia mitä nuo extremeseko teki : http://www.youtube.com/watch?v=ojOv0JybtIA . En tunne noita tyyppejä, mutta samalta paikkakunnalta.. Ei nuokaan mitää hyviä olen, mutta edes hiukan parempia.

Edit. Vähän homppeleita nuo. :lol:
'

No ei noissa extremesekon tempuissa ollu mitään pahaa. Kaikki meiänluokalta (Jopa tytöt) pystyis tohon. Lol.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti TVB 24 Joulu 2006 16:32

No niin, ei nyt mitään extremeseko juttuja. :? Jarpistahan meidän piti puhua. :P
Käyttäjän avatar
TVB

Viesti Faxe 26 Joulu 2006 00:52

Syö se, saatana!
Käyttäjän avatar
Faxe

Viesti Johannes. H 26 Joulu 2006 01:05

Hero kirjoitti:Ampukaa uutena-vuotena raketilla ylös(Aion itekkin tehä silleen)

Tuossa vain se että jos se esine painaa liikaa niin rakettii kaartuu siihen suuntaan missä paino on ja se voisi vaikka mennä ikkunaan tai johonkin....
Käyttäjän avatar
Johannes. H

Viesti StandingInLine_ 26 Joulu 2006 12:57

Johannes. H kirjoitti:
Hero kirjoitti:Ampukaa uutena-vuotena raketilla ylös(Aion itekkin tehä silleen)

Tuossa vain se että jos se esine painaa liikaa niin rakettii kaartuu siihen suuntaan missä paino on ja se voisi vaikka mennä ikkunaan tai johonkin....

Rautalankaa varresta alaspäin, niin paino pysyy siis keskellä jos paino on rautalangan päässä.
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti COBHC 30 Joulu 2006 15:42

Hehhe kaverin kanssa leikattiin puukolla tollaseen tiikeri pehmoleluun noin 50 cm pitkä papattimatto. Ei siis kokonaan kerralla, vaaan pistettiin matto 3 osaan ja pistettiin ne sinne vuorotellen ja sytytetiin. :twisted:
Voiko tiikeriä luonnehtia kärsineen näköiseksi? Käytettiin 50cm papatteja + 3 munakranaattia (työönnettii pään sisään, ei tullu damagea) :roll:
klik 1
klik 2
Kuvat otettu 3.2mpx kameralla Nokia N73

Pistin linkeiksi, olivat niin isoja kuvia.
- BB
OLEN PARAS SOITTAMAAN KITARAA, OLEN NOPEAMPI KUIN YNGWIE JA LAIHO YHTEENSÄ SOITAN OMAPERÄISEMMIN KUIN BUCKETHEAD JA ENEMMÄN TUNTEELLA KUIN JIMMY PAGE!!1!!!1
Käyttäjän avatar
COBHC

Viesti Duracell 30 Joulu 2006 16:30

Onko pakko laitta noin isoina kuvina :x . Olisit laittanut linkin ennemmin.
[piilotettu kuva]
Käy kirjoittamassa allekirjoitukseeni ^^
Käyttäjän avatar
Duracell
-pupu

Viesti ©ÍPULÍ 30 Joulu 2006 22:11

Ehee...hehee...

Teippaa ilotulitus raketti selkään ja ammu taivaalle :D

tai valuta uudenvuoden tinaa sen naaman päälle 8)
Käyttäjän avatar
©ÍPULÍ

Viesti Multihuipentuma 30 Joulu 2006 23:06

tehkää sille ruumiinavaus ruosteisella moralla.
Multihuipentuma

Viesti N-Joy 31 Joulu 2006 00:05

Multihuipentuma kirjoitti:tehkää sille ruumiinavaus ruosteisella moralla.
Hahah :D Repesin jo koko aihelle :D Sitten vielä Multihuipnetuman kommentti :P
Käyttäjän avatar
N-Joy

Viesti Evottaja 31 Joulu 2006 00:47

Saatana eläinrääkkäystä! :lol: No ei ny. Niin ja asiaan. Laittakaa sisään mangnum kiinari ja munakranui niin voi olla aika huonos kunnos sen jälkeen. Tuli muuten mieleen et serkun kans pari vuotta sit uutenavuotena laitettiin sen romuun radioohjattavaan kaikkii pikkupommei ja ajettiin. Yhel kerral teipattiin munakranu laatikko kattoon kiinni ja sit sinne tulitikku. Hetken aikaa meni ja sit kuulu hirveetä rätinää. Sit mentiin kattoon niin tää radioohjattava on ilmiliekeis. :D Ohikulkijat vaan vähän ihmetteli. Se auto palo jotain 1½ h. No saatiin ainaskin raketteihin tulta siittä. :D
Käyttäjän avatar
Evottaja

Palaa alueelle Yleinen keskustelu