Vincent kirjoitti:Et siis halua tuhota sitä , kerran polttelet ja räjäyttelet sitä? Ja saati pyydät lisää ohjeita tuhota sitä...
Vincent kirjoitti:Ei ehkä , mutta tuota menoa se kyllä tuhoutuuHänen Stunttinsa kyllä on vähän tuhoamiseen viittaavaa... Mutta ei tästä nyt enempää jaksa alkaa väittelemään.
Zacha kirjoitti:Vincent kirjoitti:Ei ehkä , mutta tuota menoa se kyllä tuhoutuuHänen Stunttinsa kyllä on vähän tuhoamiseen viittaavaa... Mutta ei tästä nyt enempää jaksa alkaa väittelemään.
Jos nämä kaikki totautettasiin, Nasu olisi nyt palovammoja täynnä oleva eunukki jolla olisi tuttavuussuhteita saatanaan.
extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattuMUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!!
![]()
![]()
Zacha kirjoitti:extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattuMUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!!
![]()
![]()
Todista, että todella olet tehnyt nuo stuntit.
Zacha kirjoitti:extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattuMUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!!
![]()
![]()
Todista, että todella olet tehnyt nuo stuntit.
extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattuMUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!!
![]()
![]()

gamemaster kirjoitti:Nämäkin on parempia mitä nuo extremeseko teki : http://www.youtube.com/watch?v=ojOv0JybtIA . En tunne noita tyyppejä, mutta samalta paikkakunnalta.. Ei nuokaan mitää hyviä olen, mutta edes hiukan parempia.
Edit. Vähän homppeleita nuo.
Palaa alueelle Yleinen keskustelu