Millaisia stuntteja pehmolelu nasulle?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti ysinelonen 22 Joulu 2006 13:19

Niittaan mun Grazy frog lelulta munat niittipyssyllä.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Vincent 22 Joulu 2006 13:46

Mielellään ei mitään polttohommeleita tai sen tuhoamis juttuja

Et siis halua tuhota sitä , kerran polttelet ja räjäyttelet sitä? Ja saati pyydät lisää ohjeita tuhota sitä...

-Laita se linnunpönttöön ja tunge se täyteen papattia
-hautaa se saveen
-Käytä sitä Voodoo -nukkena
-Tee akupunktio ;D
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Nike 22 Joulu 2006 14:11

Vincent kirjoitti:Et siis halua tuhota sitä , kerran polttelet ja räjäyttelet sitä? Ja saati pyydät lisää ohjeita tuhota sitä...

Mistä tiedät, ettei hän halua tuhoa sitä enään enempää? Ja sitä paitsi, milloin stunttiohjeiden pyytäminen on tuhoamisohjeiden pyytämistä, koska stuntti ei todellakaan meinaa tuhoamista..
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Vincent 22 Joulu 2006 14:17

Ei ehkä , mutta tuota menoa se kyllä tuhoutuu :roll: Hänen Stunttinsa kyllä on vähän tuhoamiseen viittaavaa... Mutta ei tästä nyt enempää jaksa alkaa väittelemään.
Käyttäjän avatar
Vincent

Viesti Zacha 22 Joulu 2006 14:30

Vincent kirjoitti:Ei ehkä , mutta tuota menoa se kyllä tuhoutuu :roll: Hänen Stunttinsa kyllä on vähän tuhoamiseen viittaavaa... Mutta ei tästä nyt enempää jaksa alkaa väittelemään.

Jos nämä kaikki totautettasiin, Nasu olisi nyt palovammoja täynnä oleva eunukki jolla olisi tuttavuussuhteita saatanaan.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti Delta93 22 Joulu 2006 15:33

ainahan sen voi dipata pensassa ja sytyttää :roll: mutta itse upottaisin sen hankeen(jos olis)/hiekka laatikkoon ja odotaisin noin 2kk :lol:
voe voe voe sentään...
Perkeleen äidinkieli kun hyppii silmille eikä google auta...
Käyttäjän avatar
Delta93

Viesti Marmattaja Mummo 22 Joulu 2006 16:59

ysinelonen kirjoitti:Niittaan mun Grazy frog lelulta munat niittipyssyllä.

Hehheh. :D Pikkuveljeni on myös niittaillut omaansa ja niittas omaan sormeen!!! ( Jarpilla ei oo palleja!! )
Käyttäjän avatar
Marmattaja Mummo

Viesti Marmattaja Mummo 22 Joulu 2006 17:01

Zacha kirjoitti:
Vincent kirjoitti:Ei ehkä , mutta tuota menoa se kyllä tuhoutuu :roll: Hänen Stunttinsa kyllä on vähän tuhoamiseen viittaavaa... Mutta ei tästä nyt enempää jaksa alkaa väittelemään.

Jos nämä kaikki totautettasiin, Nasu olisi nyt palovammoja täynnä oleva eunukki jolla olisi tuttavuussuhteita saatanaan.

Se on palovammoja täynnä. :P Mutta jos nuo stuntit toteutettaisiin Nasua ei enää olisi tai se olisi murusina! :cry:
Käyttäjän avatar
Marmattaja Mummo

Viesti extremeseko 23 Joulu 2006 13:09

voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattu :( MUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!! :evil: :evil: :evil:
[piilotettu kuva]
extremeseko

Viesti Zacha 23 Joulu 2006 13:14

extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattu :( MUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!! :evil: :evil: :evil:

Todista, että todella olet tehnyt nuo stuntit.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti extremeseko 23 Joulu 2006 14:19

Zacha kirjoitti:
extremeseko kirjoitti:voi !"#¤%&/(%¤#" pitää leikkiä jollain lelulla ku et ite uskalla tehä stuntteja.mä ainaki teen ite temppuja ja oon tehny paljon parempii temppuja ku se nasu esim:polttanu hiukkseni ja köyrellä multa on vedetty jalat alta niin että mä lensin mahalleen maha ja se vähä sattu ja samasa hommassa kaveri len naamallaan maahan ja sitä vähä sattu :( MUT ALA TEKEE ITE NE TEMPUT ÄLÄKÄ MITÄÄ HAJOTA!!! :evil: :evil: :evil:

noita jotka kerroin niitä en kuvannu mut tässä pari muuta:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 12&q=jauho

http://video.google.com/videoplay?docid ... %B6r%C3%A4

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7&q=juoksu

ei ne kyllä mitään parhaitaa ollu mut hauskoja :D
[piilotettu kuva]
extremeseko

Viesti Aatukka 23 Joulu 2006 14:25

Zacha kirjoitti:

aivan

tee sille nasulle reikä hanurii ja työnnä sinne pari noitapillii
On se jännä.
Käyttäjän avatar
Aatukka

Viesti Nogan 23 Joulu 2006 20:15

Kaikki uskovat että olet polttanut hiuksesi.
Kuten sanottiin: Todista. Näytä vaikka kuva itsestäsi nyt. Sillä sinun pitäisi olla kalju, koska silloin palaa kai myös hiusjuuret, ja ei kasva "vähään" aikaan hiukset.
Kyllä mekin aiottiin kaveriporukan kanssa kasilla sytyttää toistemme hiukset tuleen, ja sitten katsottiin että kuka kestää pisimpään ennenkuin työntää päänsä vesisankoon. Mutta sitä ei koskaan tehty. Kuten huomaat varmaan tekstistä, sanoin aiottiin. Sitten joku järkiintyi ja huusi kaikki muut maan pinnalle. Sanon "joku" koska en luule että hän haluaa minun huutelevan nimeään ympäri nettiä.
Ja tuo että kaveri kiskasee köydellä jalat alta ei satu. No joo, saattaa mennä ilmat pihalle, tulla vähän verta nenästä, mutta loppuenlopuksi se ei aiheuta mitään pysyvää, ettekä ole kovia jos teittekin niin. Mitä epäilen.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti gamemaster 23 Joulu 2006 21:04

Nämäkin on parempia mitä nuo extremeseko teki : http://www.youtube.com/watch?v=ojOv0JybtIA . En tunne noita tyyppejä, mutta samalta paikkakunnalta.. Ei nuokaan mitää hyviä olen, mutta edes hiukan parempia.

Edit. Vähän homppeleita nuo. :lol:
Käyttäjän avatar
gamemaster

Viesti extremeseko 23 Joulu 2006 21:46

gamemaster kirjoitti:Nämäkin on parempia mitä nuo extremeseko teki : http://www.youtube.com/watch?v=ojOv0JybtIA . En tunne noita tyyppejä, mutta samalta paikkakunnalta.. Ei nuokaan mitää hyviä olen, mutta edes hiukan parempia.

Edit. Vähän homppeleita nuo. :lol:

jos sä näkisit mun parhaat temput niin oltais samalla tasolla mut niitä parhaita en oo kuvannu paras on kun multa vedettiin aika pitkällä köydellä jalat alta ja lensin maahan mahalleen ja sitte kaveri lens naamalleen ja sitä vähä sattu...mut kyl noi sun temputki oli aika hyvii! ja siis ootko sä pihtiputaalta?
[piilotettu kuva]
extremeseko

Palaa alueelle Yleinen keskustelu