Millaisia stuntteja pehmolelu nasulle?

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Shaduw 20 Joulu 2006 18:27

Tee reikä, ota sisukset pois, kuse se täyteen kusta, jäädytä ja anna vihamiellesi joululahjaksi. (Peitä se reikä).
[piilotettu kuva]
Kiitos sensei-.-:lle avatarista ja sigistä.
WinXP teemoja .
Käyttäjän avatar
Shaduw

Viesti Vepee 20 Joulu 2006 19:42

Jos Haluat sen hajoavan kerralla niin : Suihkauta axe pullo/tölkki tyjiin (sen päälle) ja sytytä mutta jos et halua heti tuhota niin : en keksi oikein mitään mutta voisitte koittaa antaa sähköa sille kun se on märkä joka ei ole pakko olla. märkä sen takia että vesi johdattaa sähköa 8)
Käyttäjän avatar
Vepee

Viesti Art 20 Joulu 2006 19:50

suihkuttakaa siihen axee tai jotain muuta hajuvettä.Sitten laittakaa se laatikkoon mikä on täynnä pieniä ilotulitteita ja heittäkää sekaan munakranaatti(palava)
Art

Viesti Marmattaja Mummo 20 Joulu 2006 20:33

Hehheh pitäneen kokeilla, :lol:
Käyttäjän avatar
Marmattaja Mummo

Viesti ysinelonen 20 Joulu 2006 21:30

Itekki kokeilen jottai tollasia mun 10-vuotta vanhoilla pehmoleluilla. Ostan ehkä niit sädetikkuja ja teen reiän selkään ja pistän sissää.

Katotaas, mitä käy.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Migo 20 Joulu 2006 22:07

Ei jumaluta ku repeilin lukiessani näiti ehdotuksia :D

Muistan kun kaverilla oli semmonen Quasimodo-pehmolelu, pistettiin sille lelukäsiraudat ja sytytettiin sen selkäkyttyrä palamaan :DDDD
Sen jälkeen pistettiin kahdeksi kuukaudeksi kaverin pikkuparvekkeelle (jonne sataa lunta), minkä jälkeen heitettiin se parvekkeelta (6. kerros) :D
[piilotettu kuva]
Maiden For Life \o/
Käyttäjän avatar
Migo

Viesti Nogan 20 Joulu 2006 22:17

No jaa.
Uutenavuotena sidotte ensin ISOON rakettiin. Sen jälkeen avaatte sen, tungette kaikenlaista pikkusälää sisään, ja yhdistätte tulilangat yhdeksi pitkäksi, joka räjäyttää kaikki ne pikkupommit. Sitten sytytätte ison, ja ÄKKIÄ sytytätte pienet, ja sitten katselette sen lentoa. Älkää tehkö siitä liian painavaa. Ja muistakaa suojalasit, ja turvaetäisyys, ja pyytäkää mieluiten vaikka isäänne tekemään tuon.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Zacha 20 Joulu 2006 22:20

Nogan kirjoitti:No jaa.
Uutenavuotena sidotte ensin ISOON rakettiin. Sen jälkeen avaatte sen, tungette kaikenlaista pikkusälää sisään, ja yhdistätte tulilangat yhdeksi pitkäksi, joka räjäyttää kaikki ne pikkupommit. Sitten sytytätte ison, ja ÄKKIÄ sytytätte pienet, ja sitten katselette sen lentoa. Älkää tehkö siitä liian painavaa. Ja muistakaa suojalasit, ja turvaetäisyys, ja pyytäkää mieluiten vaikka isäänne tekemään tuon.

Aika riskialtista, suosittelisin kyllä itse ensiksi sitomaan Nasun kaikista raajoista kiinni kissanpieruihin ja sytyttämään kaikki yhtäaikaa!
Olen edelleen sitä mieltä, että Nasu kannattaisi uhrata keskiyön aikaan ja jättää pihalle mielenkiintoisiin asentoihin. Ainakaan naapurit eivät enää ahdistelisi.
"
no sehän on ainoo mitä ne osaa
murhata ja raiskata
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
odottaneet tilaisuutta koko elämänsä
huomenna oon haudassa
saan ristin, muistosanoja
kuolin isänmaan puolesta
nyt kiväärit ojossa mun haudalla kumarretaan"
kaaos - Kuka kuolee Kenen puolesta
Käyttäjän avatar
Zacha

Viesti TVB 21 Joulu 2006 15:04

"Olen edelleen sitä mieltä, että Nasu kannattaisi uhrata keskiyön aikaan ja jättää pihalle mielenkiintoisiin asentoihin. Ainakaan naapurit eivät enää ahdistelisi" ( Zacha )

Hehheh. Sen extreme keveri "Panaani" kuoriutui yhdessä stuntissa. Teimme stuntin meidän uhraus paikassa. 8)
Käyttäjän avatar
TVB

Viesti ysinelonen 21 Joulu 2006 16:19

Tänään ostin sädetikkuja ja otettiin mun ''snuuser'' (Pehomelu) ja laitettii sen mahasta läpi ja se alko palamaa.

Hauska näköstä.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Araya 21 Joulu 2006 16:30

ysinelonen kirjoitti:Tänään ostin sädetikkuja ja otettiin mun ''snuuser'' (Pehomelu) ja laitettii sen mahasta läpi ja se alko palamaa.

Hauska näköstä.

Ei se ihmekää ole.

Tunkaskaa siihen papateja,muutama tilkka bensaa ja sitten sytytäkää se.

Sen jälkeen tunkekaan se jonkun lehmä Perseeseen.
Araya

Viesti UnReaL 21 Joulu 2006 16:50

Suomalainen kirjoitti:pane perseeseen tai pistä mikroon.
Ensimmäisen nyt ymmärsin, mutta mikro juttu meni jo liian pitkälle.

Asiaan : Osta tutkatanki ja papattimatto uudeksivuodeksi ja laita stuntti lelusi papattimaton päälle ja tankin papattimaton taakse niin että sen etuosa menee papattimattoa kohti. Ensimmäiseksi sytytä papatti matto. Ja melkein heti tankki. ( Suunnilleen yhtäaikaa ) SIITÄ tulee kiva näky. :)

( Kannattaa varmaan laittaa jotkut tuet papattimattojen reunoille että stuntti nukke ei lennä pois kesken kaiken. =P
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Gamstah 21 Joulu 2006 21:51

Laita visvius tai muu kärventävä homma sen alle kun se on kiinni isossa raketissa,pistä vesi viuksen tai sen muun kärventävän nukkea sillein että se sytyttää myös raketin.Mut kannattaa varoa ettei se nukke tipu palavana päähän tai et se raketti ei lähe tai että se kaatuu kesken matkan tai jo maassa.
Viimeksi muokannut Gamstah päivämäärä 22 Joulu 2006 12:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Toi kuva on omatekemä : D (olen levuttanut troll paladinin 98 ja siihen rinnalle 20 kertaa migrattu 89 lvl Balance Tauren rogue)
Käyttäjän avatar
Gamstah

Viesti Panonaattori 21 Joulu 2006 22:21

Leikkaa "sinne" pieni kolo ja munakranaatti siihen ja sitte ompelet kiinni niin että sytytyslanka näkyy, sitte räjäyttäkää nii kyllä lähtee! :twisted:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Osallistu verenluovutukseen
http://paskaaaaaaaa.act4trees.com <----CLICK
Max sugar, no taste
Panonaattori

Viesti TVB 22 Joulu 2006 09:35

Umm.. Eikö teillä ole mitään muuta juttuja kun jotain: "Leikkaa reikä sen selkään ja tunge täyteen papaatteja" juttuja? :?

Laitoin sen muuten vähän aikaa sitten astianpesukoneeseen, oli aika nuutuneen näkönen kun tuli pois sieltä. 8)
Käyttäjän avatar
TVB

Palaa alueelle Yleinen keskustelu