Yliluonnolliset/pelottavat asiat

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Re: Yliluonnolliset/pelottavat asiat

Viesti kyrypä 07 Heinä 2010 21:31

Linkkuveitsi kirjoitti:Kerran kuulin mun olkkarista jotain ääntä, ihan ku siellä ois ollu joku ryöstelemässä, otin latasin ilmakiväärin ja sinne kattomaan. Ku kävelin keittiön läpi ja katoin sinne olohuoneeseen, niin HYI VITTU :shock: ku säikähin, siinä olkkarin oviaukossa leiju joku äijä jolla ei ollu jalkoja. Pamautin impparilla nii se pati meni siitä "äijästä" ja olkkatin ikkunasta :oops: läpi. Sitten kuulu klik klik :evil: ja taas pam, ja klik klik ja pum :twisted: . Sitten lähin juokseen pihalle ja sitten aattelin "ei vittu". Menin takas sinne ja paita oli kuivumassa leuanvetotangosta :roll: . Arvatkaa oliko kiva vaihtaa ikkuna seuraavana päivänä?

Sulla on äkänen imppa (cal.5.5 ja lähtönopeus yli 300) tai sitten teillä on vitun lahot ikkunat.
kyrypä

Viesti jjjoona 07 Heinä 2010 21:45

Joskus kun oon yksin kotona, kuulen vaimeaa kuorsausta :shock:
jjjoona

Viesti Linkkuveitsi 08 Heinä 2010 13:08

Mortti kirjoitti:
Linkkuveitsi kirjoitti:Kerran kuulin mun olkkarista jotain ääntä, ihan ku siellä ois ollu joku ryöstelemässä, otin latasin ilmakiväärin ja sinne kattomaan. Ku kävelin keittiön läpi ja katoin sinne olohuoneeseen, niin HYI VITTU :shock: ku säikähin, siinä olkkarin oviaukossa leiju joku äijä jolla ei ollu jalkoja. Pamautin impparilla nii se pati meni siitä "äijästä" ja olkkatin ikkunasta :oops: läpi. Sitten kuulu klik klik :evil: ja taas pam, ja klik klik ja pum :twisted: . Sitten lähin juokseen pihalle ja sitten aattelin "ei vittu". Menin takas sinne ja paita oli kuivumassa leuanvetotangosta :roll: . Arvatkaa oliko kiva vaihtaa ikkuna seuraavana päivänä?

Sulla on äkänen imppa (cal.5.5 ja lähtönopeus yli 300) tai sitten teillä on vitun lahot ikkunat.

Vitun lahot ikkunat. Ja ammuin niitä aika läheltäkin, about 4 metriä
paskanjauhaja
Käyttäjän avatar
Linkkuveitsi

Viesti Plogman 08 Heinä 2010 21:38

Mulla alkoi mikrosta pyörimään se nuppi väärään suuntaan, kun keittelin siellä lihapiirakkaa. Myöskin yläkerrasta kuuluu omituista ääntä öisin, jotain kiljuntaa tai sellaista. Pitäisi varmaan kutsua joku haamututkija paikalle.
Plogman

Viesti Jooneezx 24 Heinä 2010 15:09

Minulle sattui eräs pelottava kokemus n. 7kk sitten. Olin siis juuri lähdössä koluun ja oli hirveä kiire, mutta päätin silti syödä vielä pari leipäpalaa. Leikkasin juustohöylällä siivuja leivän päälle ja nappasin (pikemminkin heitin) höylän pöydän päälle. Se tipahti kumminkin lattialle. Söin leipäni kumminkin loppuun ja vasta syötyäni leivät päätin nostaa höylän lattialta. Suureksi hämmästykseni kumarruttuani nostamaan höylää, se oli kadonnut lattialta. Nousin ylös, ja huomasin että se oli pöydällä. Kuka/mikä nosti höylän lattialta? :shock:
Jooneezx

Viesti awp 25 Heinä 2010 03:11

Linkkuveitsi kirjoitti:
Mortti kirjoitti:

Vitun lahot ikkunat. Ja ammuin niitä aika läheltäkin, about 4 metriä

En usko että ikkunaan kovin kovaa impparia tarvitaan? Kovinkin paksua lasia?
WTF?
awp

Palaa alueelle Yleinen keskustelu