Eli, tykkäättekö oluesta vai siideristä?
Itse tykkään enemmän oluesta. Modet voi lisätä äänestyksen.

Darkener kirjoitti:Mistä juomasta nyt on muutakaan hyötyä, kuin janon sammuminen tai humalatilaan tuleminen?

No ainaki yks Perttu tuli siit iha vitumoisee kännii yks kerta. Jaettii sen kaa pullo ja se tuli iha hulluks siit.. Sil tyypil o vaa iha paska humalapää, mä ny pystyn juomaan pullonkin ilman, että sammun..Darkener kirjoitti:Siiderihän ei ole tarkoitettu kännäämiseen? :roll:

Kontiainen kirjoitti:No ainaki yks Perttu tuli siit iha vitumoisee kännii yks kerta. Jaettii sen kaa pullo ja se tuli iha hulluks siit.. Sil tyypil o vaa iha paska humalapää, [url]mä ny pystyn juomaan pullonkin ilman, että sammun..[/url]
Kontiainen kirjoitti:No ainaki yks Perttu tuli siit iha vitumoisee kännii yks kerta. Jaettii sen kaa pullo ja se tuli iha hulluks siit.. Sil tyypil o vaa iha paska humalapää, mä ny pystyn juomaan pullonkin ilman, että sammun..

Oluthan maistuu ihan paskalle, maistettu on. Tykkään enemmän pirkka päärynäsiideristä, 0.7% Se maistuu ihan limsalle, ja on halvempaa.
giuly kirjoitti:DD Mikset juo sitten niitä pillimehujas ja limukkojas? Onhan se toki kova tunne ku juo pirkan 0,001 prosenttista "siideriä".