Maksullista sivutilaa?

Keskustelua web-ohjelmointikielistä, kuten PHP ja Javascript. Myös CSS ja tietokanta-aiheiset keskustelut kuuluvat tänne.

Maksullista sivutilaa?

Viesti FuJi 24 Marras 2006 22:35

Saako mistään sivutilaa, jossa on ainakin 100mt sivutilaa, 2000mt/kk siirtokaistaa, oma domain, ainakin 4 mysql tietokantaa, 5 sähköpostia?

Ja mitä halvempi sitä parempi :wink:
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti okokok 25 Marras 2006 00:42

ei oo olemassakaan
okokok
Käyttäjän avatar
okokok

Viesti FuJi 25 Marras 2006 09:18

okokok kirjoitti:ei oo olemassakaan

Lyödäänkö vetoa että on..

Minä sanoi että
NoConnection kirjoitti:...ainakin 100mt sivutilaa

Ja jos ostaa enemmän sivutilaa saa myös paremmat muut palvelut esim. enemmän mysql tietokantoja ja enemmän sähköpostiosoitteita
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti praKKA 25 Marras 2006 10:30

http://www.futuron.org

Futuroni myy Advanced hosting 42€ per vuosi ja siinä on enemmän kuin tarttet. Muuten saisit paljon halvemman, mutta tarttet ainakin 4 mysliä niin toi on halvin futuronilta. On myös nopee jne.
Intel C2D E4400@vakio | 3Gb DDR2 800MHz | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Asus Eee PC -laskuri: 30€ kasassa, 600€ jäljellä :P
Limecash - Jopa minä käyn siellä!
Neobux - Rekisteröidy tästä =)
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti FuJi 25 Marras 2006 11:33

Prákka kirjoitti:www.futuron.org

Futuroni myy Advanced hosting 42€ per vuosi ja siinä on enemmän kuin tarttet. Muuten saisit paljon halvemman, mutta tarttet ainakin 4 mysliä niin toi on halvin futuronilta. On myös nopee jne.

onko muita paikkoja, josta sais sivutilaa?
Löysin kun googletin niin Webbinen nimisen sivun mutta sieltä ei saa yhtään mysqliä
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti Matso 25 Marras 2006 13:14

Et tarvitse yhtä enempää tietokantoja, sillä kaikki voi hoitaa yhdelläkin tietokannalla.

http://www.serverimaailma.com

A1 PAKETTI

Asennus 20e
Vuosimaksu 0e
Domain 15e/vuosi
Levytila 500mb
Kaistankäyttö 25GB/KK = 25 000MB
MySQL: kyllä (1 tietokanta)
PHP: kyllä

+ muuta pikkusta, kuten 50 sähköpostilaatikkoa, PHP:n GD kirjasto...

EDIT:

Jos välttämätät haluat maksaa enemmän, niin:

B1 PAKETTI

Asennus 0e
Vuosimaksu 45e
Domain 15e/vuosi
Levytila 2000mb
Kaistankäyttö 50GB/KK = 50 000MB
MySQL: kyllä (4 tietokantaa)
PHP: kyllä
Alidoimainit: 25kpl (=jotakin.omaosoite.com)

+ muuta pikkusta, kuten 50 sähköpostilaatikkoa, PHP:n GD kirjasto...
Viimeksi muokannut Matso päivämäärä 25 Marras 2006 13:19, muokattu yhteensä 2 kertaa
Käyttäjän avatar
Matso

Viesti Ihmemies 25 Marras 2006 13:18

http://www.webol.fi tuolta saat 1gt sivutilaa MySQL ei siirtokaista rajotusta ja domainin 20e/vuosi
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ihmemies

Viesti Beautiful 26 Marras 2006 16:35

Ihmemies kirjoitti:www.webol.fi tuolta saat 1gt sivutilaa MySQL ei siirtokaista rajotusta ja domainin 20e/vuosi

Tuo on hyvä. =) Itse suosisin tuota, jos nyt välttämättä tarvitsisin paljon sivutilaa.
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti FuJi 26 Marras 2006 16:50

-blocci- kirjoitti:
Ihmemies kirjoitti:www.webol.fi tuolta saat 1gt sivutilaa MySQL ei siirtokaista rajotusta ja domainin 20e/vuosi

Tuo on hyvä. =) Itse suosisin tuota, jos nyt välttämättä tarvitsisin paljon sivutilaa.

Javaikak ei tarvitsisikaan paljon kannattaa tuolta ostaa, koska saat tuolta 1000mt sivutilaa samaan hintaan kuin futuronista 50mt :D mutta onko kenelläkään kokemusta tuosta webolista? onko se hyvä palvelin?
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti Beautiful 26 Marras 2006 17:07

NoConnection kirjoitti:
Javaikak ei tarvitsisikaan paljon kannattaa tuolta ostaa, koska saat tuolta 1000mt sivutilaa samaan hintaan kuin futuronista 50mt :D mutta onko kenelläkään kokemusta tuosta webolista? onko se hyvä palvelin?

Kyllä tuo aika ammattimaiselta vaikuttaa.. =) Eikä se kaksikymppiä niin suuri riski ole.
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti FuJi 26 Marras 2006 17:59

-blocci- kirjoitti:
NoConnection kirjoitti:

Kyllä tuo aika ammattimaiselta vaikuttaa.. =) Eikä se kaksikymppiä niin suuri riski ole.

No ei se paljoa vuodessa ole, vaan 20€
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti BlackIce 09 Joulu 2006 20:23

http://www.ammuu.com
on kans ihan ok, paitsi asiakaspalvelu saattaa olla joskus hidasta, mutta muuten kaikki kyl toimii :P
Paras vaihtoehto olis ehkä perustaa oma serveri, mutta ihan sama :)
BlackIce

Viesti FuJi 09 Joulu 2006 22:16

BlackIce kirjoitti:www.ammuu.com
on kans ihan ok, paitsi asiakaspalvelu saattaa olla joskus hidasta, mutta muuten kaikki kyl toimii :P
Paras vaihtoehto olis ehkä perustaa oma serveri, mutta ihan sama :)

Perustaa oma serveri pelkästään omaan käyttöön :/
Käyttäjän avatar
FuJi

Viesti Beautiful 09 Joulu 2006 22:50

NoConnection kirjoitti:
Perustaa oma serveri pelkästään omaan käyttöön :/

Sit täytyisi hankkia palvelinkone + pitää auki 24/7 + hankkia vielä se domainkin. =D Saattaisi olla halvempi vaan hankia webolista.
oot mun idoli ja mestari
Beautiful

Viesti d-hunter 14 Joulu 2006 21:31

http://www.suncomet.com

Otin tuolta itse tilan eilen. Aikaa tilauksesta toimintakuntoon saantiin kesti alle vuorokausi (yö välissä). Asiakaspalvelu pelaa hienosti ja homma toimii :wink:
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Palaa alueelle Www-ohjelmointi ja kotisivut