psp

Keskustelua Playstationeista ja PSP:stä.

psp

Viesti pyrrez 12 Marras 2006 21:34

onks psp hyväki ku aion ostaa sen ehkä :wink:
pyrrez

Viesti olasd 12 Marras 2006 21:37

Väärä alue. Ja on hyvä.
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
olasd

Viesti Halpahitleri 13 Marras 2006 08:25

Ei niin hyvä, kuin DS.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti _Bulletproof_ 15 Marras 2006 09:24

se on ihan täydellinen ostin sen noin puol vuotta sitte enkä oo yhtään petty siihen! se on paljon parempi ku DS se vain maksaa enemmän vaan nuubit ostaa DS:n!!! :D
Käyttäjän avatar
_Bulletproof_

Viesti noldor 15 Marras 2006 16:12

Terve olen noob. Ostin DS:n ja en ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Kannattaa tutustua molempien laitteiden pelitarjontaan ennen ostopäätöstä, sillä pelithän tekevät hyvän konsolin - eivät tehot.
noldor

Viesti Halpahitleri 15 Marras 2006 16:59

C_J kirjoitti:se on ihan täydellinen ostin sen noin puol vuotta sitte enkä oo yhtään petty siihen! se on paljon parempi ku DS se vain maksaa enemmän vaan nuubit ostaa DS:n!!! :D

PSP on konsoli, joka ei tarjoa pelillisesti mitään uutta. Vain noobit ostaa persepeen.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti _Bulletproof_ 15 Marras 2006 22:17

haisku kirjoitti:Terve olen noob. Ostin DS:n ja en ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Kannattaa tutustua molempien laitteiden pelitarjontaan ennen ostopäätöstä, sillä pelithän tekevät hyvän konsolin - eivät tehot.

riippuu viel mitä pelejä pelaat ja mitä varten tarttet käsikonsolin, jos pelaat jotain vähä omaperäisiä pelejä ja kaipaat uutta niin sitte DS, jos haluut surffailla netis, kuunella musaa, kattoo leffoi ja pelata kunnon räiskintäpelejä ja GTA pelejä niin sitte ei ku vaan ostamaan PSP:n, mun mielestä PSP on paljon kätevämpi ja siihen on paremmat pelit ku DS:hen
Käyttäjän avatar
_Bulletproof_

Viesti noldor 15 Marras 2006 22:22

C_J kirjoitti:
haisku kirjoitti:Terve olen noob. Ostin DS:n ja en ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Kannattaa tutustua molempien laitteiden pelitarjontaan ennen ostopäätöstä, sillä pelithän tekevät hyvän konsolin - eivät tehot.

riippuu viel mitä pelejä pelaat ja mitä varten tarttet käsikonsolin, jos pelaat jotain vähä omaperäisiä pelejä ja kaipaat uutta niin sitte DS, jos haluut surffailla netis, kuunella musaa, kattoo leffoi ja pelata kunnon räiskintäpelejä ja GTA pelejä niin sitte ei ku vaan ostamaan PSP:n, mun mielestä PSP on paljon kätevämpi ja siihen on paremmat pelit ku DS:hen

Itseasiassa kaikki nuo mainitsemasi jutut saa myös DS:sään. Musankuuntelu ja leffojenkatselu onnistuu pienellä kikkailulla. DS:lle on oma Opera-selain. Yhtään hyvää räiskintäpeliä en ole kummallakaan konsolilla nähnyt. GTA taitaa olla se PSP:n helmi, mutta kun samaa voi pelata PS2:lle...
noldor

Viesti Astraalipenis 15 Marras 2006 23:25

haisku kirjoitti:Yhtään hyvää räiskintäpeliä en ole kummallakaan konsolilla nähnyt.

Metroid hunters ? Mielestäni siinä toimii ohjaussysteemi loistavasti ja muutenkin kiva peli kavereiden kanssa. Itse ennemmin ostaisin DS:n koska
a) menee vähemmän rahaa
b) sullon varmaan kotona DVD-soitin
c) Ps2 on parempi
d) Ps2-tasoisella grafiikalla ei tee paskaakaan niin pienessä ruudussa
e) se on taskukonsoli, ei sillä tarviikkaan päästä nettiin
f) PSPn akunkesto on hirvittävän huono.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Hapero 16 Marras 2006 20:15

Psp on parempi kuin Ds . Ds on sellane köyhien konsoli LoL :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Hapero

Viesti Halpahitleri 17 Marras 2006 08:02

No niin! Millä perusteella DS on köyhien konsoli? PSP maksaa tietyissä paikoissa saman verran, kuin DS. Jossain se on kalliimpi, mutta se ei tee siitä parempaa. PSP menee helpommin rikki, eikä se tarjoa pelillisesti mitään uutta. Mielestäni hyvä hinta PSP:lle on 85e. On sen verran laaduton käsikonsoli.

Sony on huonoin elektroniikkafirma ikinä! Aika noloa Sonylle, kun flopanneessa Sega Dreamcastissa oli enemmän tehoja, kuin PS2:ssa.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Nombart 14 Joulu 2006 11:16

-bam- kirjoitti:PSP on hyvä itselläni on PSP.siinä on hyvät grafiikat ja hyvät pelit mun paras peli PSP:lle on SmackDown vs RAW 2006.

totta PSP RULEZ !!

:D

ooööhh.. mitä muita pelei sul on siin ?
Käyttäjän avatar
Nombart

Viesti ysinelonen 14 Joulu 2006 14:46

PSP on paras ja aika saman hintane on kyllä DS:n kanssa, mutta en kyllä DS:ässästä yli 20 maksaisi.

PSP:n taas saan joululahjaksi. Ja KIllzone Liberationin kaupan päälle.
Käyttäjän avatar
ysinelonen

Viesti Halpahitleri 14 Joulu 2006 15:47

ysinelonen kirjoitti:PSP on paras ja aika saman hintane on kyllä DS:n kanssa, mutta en kyllä DS:ässästä yli 20 maksaisi.

Minä en maksaisi PSP:stä yli 5cent.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Viesti Kani67 03 Tammi 2007 15:08

psp on hyvä paljon parempi kuin ds eihä ds:ssässä oo mitää järkee kahdella ruudulla pitää miettii hmm...?kumpaa ruutu kattoisin?
Kani67 Ei maailma tähän kaadu
|Amd Athlon 64 X2 5400+@3,0Ghz|4096Mb DDR2 800mhz|Asus HD4850 512Mb|Logitech X-230|MX518|BenQ E2200HD 22"|Windows Vista™ Home Premium
Käykää pliis!;D http://nuubilandia.myminicity.com/
Käyttäjän avatar
Kani67

Palaa alueelle Playstation

Samankaltaisia viestiketjuja