C_J kirjoitti:se on ihan täydellinen ostin sen noin puol vuotta sitte enkä oo yhtään petty siihen! se on paljon parempi ku DS se vain maksaa enemmän vaan nuubit ostaa DS:n!!!

haisku kirjoitti:Terve olen noob. Ostin DS:n ja en ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Kannattaa tutustua molempien laitteiden pelitarjontaan ennen ostopäätöstä, sillä pelithän tekevät hyvän konsolin - eivät tehot.
C_J kirjoitti:haisku kirjoitti:Terve olen noob. Ostin DS:n ja en ole katunut päätöstäni hetkeäkään. Kannattaa tutustua molempien laitteiden pelitarjontaan ennen ostopäätöstä, sillä pelithän tekevät hyvän konsolin - eivät tehot.
riippuu viel mitä pelejä pelaat ja mitä varten tarttet käsikonsolin, jos pelaat jotain vähä omaperäisiä pelejä ja kaipaat uutta niin sitte DS, jos haluut surffailla netis, kuunella musaa, kattoo leffoi ja pelata kunnon räiskintäpelejä ja GTA pelejä niin sitte ei ku vaan ostamaan PSP:n, mun mielestä PSP on paljon kätevämpi ja siihen on paremmat pelit ku DS:hen
haisku kirjoitti:Yhtään hyvää räiskintäpeliä en ole kummallakaan konsolilla nähnyt.

-bam- kirjoitti:PSP on hyvä itselläni on PSP.siinä on hyvät grafiikat ja hyvät pelit mun paras peli PSP:lle on SmackDown vs RAW 2006.

ysinelonen kirjoitti:PSP on paras ja aika saman hintane on kyllä DS:n kanssa, mutta en kyllä DS:ässästä yli 20 maksaisi.