Jos näkisin sinut livenä, peltzi, ja tunnistaisin sut niin on 100% varma että pyytäisin nimikirjotusta, sen verran hyvää grafiikkaa!!
Erinomainen opas! Oikein hieno lopputulos, lisään myöhemmin omani.
Arvosanaksi 10!
Regalis kirjoitti:erikoinenjoonas kirjoitti:Lol se on ottanu sakarin täältä http://servut.us/nutshell/random/Sakarin_Villapaitapeli.swf
Ei kai. O_O Nyt kyllä huijaat...
mu1ku1la1 kirjoitti:Jos näkisin sinut livenä, peltzi, ja tunnistaisin sut niin on 100% varma että pyytäisin nimikirjotusta, sen verran hyvää grafiikkaa!!
Erinomainen opas! Oikein hieno lopputulos, lisään myöhemmin omani.
Arvosanaksi 10!
•,• kirjoitti:Kai tuo gimpillä on hyvää jälkeä, mutta ei mikään paras, kun vertaa esim. photoshoppiin tai psp.
Peltzi kirjoitti:•,• kirjoitti:Kai tuo gimpillä on hyvää jälkeä, mutta ei mikään paras, kun vertaa esim. photoshoppiin tai psp.
Juuri tällaisia kommentteja GIMP oppaisiin kaivataan... not![]()
Mutta mua kiinnostais nähdä Photoshopilla tällä tekniikalla tehty hienompi salama. Voisitko näyttää?
•,• kirjoitti:1. Arvostelijan ei tartte olla parempi kuin tekijä.
•,• kirjoitti:2. Photoshop on paljon monipuolisempi ohjelma
•,• kirjoitti:3. Voin tehdä salaman, mutta en samalla tyylillä.
Katso edellinen. Sen lisäksi tämäkin on melkeinpä ikuisuuskysymys, mutta hinta-laatusuhde puhuu armotta GIMPin puolesta. Ja ennen kuin otat puolustavaksi kommentiksesi: Waretusta ei tule pitää yleisesti hyväksyttävänä keinona tehdä maksullisista ohjelmista ilmaisia.
Plokoon kirjoitti:Katso edellinen. Sen lisäksi tämäkin on melkeinpä ikuisuuskysymys, mutta hinta-laatusuhde puhuu armotta GIMPin puolesta. Ja ennen kuin otat puolustavaksi kommentiksesi: Waretusta ei tule pitää yleisesti hyväksyttävänä keinona tehdä maksullisista ohjelmista ilmaisia.
Mutta kuka puhui hinnasta? Photoshop on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Salama [Gimp]
Peltzi 6. 11. 2006, 16:21
Jiz kirjoitti:Minulla tuo ei toimi. Minulla on kylläkin eri Gimp, mutta se ei vain toimi. En tajua miten tason toiminnoksi voi laittaa "Erotus".
Palaa alueelle Kuvankäsittelyoppaat