Salama [Gimp]

Re: Salama [Gimp]

Viesti mu1ku1la1 05 Touko 2008 21:13

Jos näkisin sinut livenä, peltzi, ja tunnistaisin sut niin on 100% varma että pyytäisin nimikirjotusta, sen verran hyvää grafiikkaa!!
Erinomainen opas! Oikein hieno lopputulos, lisään myöhemmin omani.
Arvosanaksi 10!
Anna minun kutsua sinut lockerziin, ja saat kirjoittaa jotakin allekirjoitukseeni. Mitä tahansa siis. :) (mainostilaa, aivan mitä tahansa koko allekirjoituksen täydeltä.)

Lähetä vain YV:nä sähköpostisi, ja säästy mainosboteilta ym. paskalta. En levitä osoitteita.
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti mökö 24 Kesä 2008 11:50

mahtava opas tässä on oma lopputulos Kuva
Regalis kirjoitti:
erikoinenjoonas kirjoitti:Lol se on ottanu sakarin täältä http://servut.us/nutshell/random/Sakarin_Villapaitapeli.swf

Ei kai. O_O Nyt kyllä huijaat...

Olen vihdoin päättänyt että en tule takaisin... Niin ja Fonzie oot edelleen kingi (:
mökö

Viesti ©ÍPULÍ 04 Heinä 2008 10:00

mu1ku1la1 kirjoitti:Jos näkisin sinut livenä, peltzi, ja tunnistaisin sut niin on 100% varma että pyytäisin nimikirjotusta, sen verran hyvää grafiikkaa!!
Erinomainen opas! Oikein hieno lopputulos, lisään myöhemmin omani.
Arvosanaksi 10!

Sori off... ja nosto:
Mutta eihän se niin mene, tarvittaisiin ainakin 1 kone jossa on gimp ;)
Käyttäjän avatar
©ÍPULÍ

Viesti •,• 04 Heinä 2008 21:22

Kai tuo gimpillä on hyvää jälkeä, mutta ei mikään paras, kun vertaa esim. photoshoppiin tai psp.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti Ferçen 05 Heinä 2008 14:45

•,• kirjoitti:Kai tuo gimpillä on hyvää jälkeä, mutta ei mikään paras, kun vertaa esim. photoshoppiin tai psp.

Juuri tällaisia kommentteja GIMP oppaisiin kaivataan... not :evil:
Mutta mua kiinnostais nähdä Photoshopilla tällä tekniikalla tehty hienompi salama. Voisitko näyttää?
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti •,• 07 Heinä 2008 18:35

Peltzi kirjoitti:
•,• kirjoitti:Kai tuo gimpillä on hyvää jälkeä, mutta ei mikään paras, kun vertaa esim. photoshoppiin tai psp.

Juuri tällaisia kommentteja GIMP oppaisiin kaivataan... not :evil:
Mutta mua kiinnostais nähdä Photoshopilla tällä tekniikalla tehty hienompi salama. Voisitko näyttää?

1. Arvostelijan ei tartte olla parempi kuin tekijä.
2. Photoshop on paljon monipuolisempi ohjelma
3. Voin tehdä salaman, mutta en samalla tyylillä.
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti Ferçen 07 Heinä 2008 18:56

•,• kirjoitti:1. Arvostelijan ei tartte olla parempi kuin tekijä.

Samaa mieltä, kuka on väittänyt muuta? Tarkoitin, ettei GIMP oppaisiin kaivata vakuuttelua muiden ohjelmien paremmuudesta, etenkään kun ohjelma on tässä tapauksessa kaupallinen, toisin kuin oppaassa käytetty.
•,• kirjoitti:2. Photoshop on paljon monipuolisempi ohjelma

Katso edellinen. Sen lisäksi tämäkin on melkeinpä ikuisuuskysymys, mutta hinta-laatusuhde puhuu armotta GIMPin puolesta. Ja ennen kuin otat puolustavaksi kommentiksesi: Waretusta ei tule pitää yleisesti hyväksyttävänä keinona tehdä maksullisista ohjelmista ilmaisia.
•,• kirjoitti:3. Voin tehdä salaman, mutta en samalla tyylillä.

No mitä iloa siitä sitten on tämän keskustelun kannalta? Oppaan on tarkoitus välittää tietoa ohjelman käytöstä; lopputulos on vain sivutuote.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti Plokoon 07 Heinä 2008 20:30

Katso edellinen. Sen lisäksi tämäkin on melkeinpä ikuisuuskysymys, mutta hinta-laatusuhde puhuu armotta GIMPin puolesta. Ja ennen kuin otat puolustavaksi kommentiksesi: Waretusta ei tule pitää yleisesti hyväksyttävänä keinona tehdä maksullisista ohjelmista ilmaisia.

Mutta kuka puhui hinnasta? Photoshop on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi.
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Ferçen 08 Heinä 2008 08:46

Plokoon kirjoitti:

Mutta kuka puhui hinnasta? Photoshop on paljon laadukkaampi ja monipuolisempi.

Toin esille, että nämä seikat tuovat mukanaan myös haittapuolensa.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti Ruoska 09 Heinä 2008 18:04

Ihan loisto opas lisää oppaita gimp:lle. 5/5
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti DreamZ 25 Tammi 2009 12:41

Suuri kysymys?? Onko Pelzillä GIMPIn vanhempi versio vai miksi minä en löydä mitään noita juttuja oppaasta?
Some people don't like me. I don't like some people. Fair enough
Käyttäjän avatar
DreamZ

Viesti Ferçen 25 Tammi 2009 12:44

Suuri vastaus, aloitusviestin päiväys:

Salama [Gimp]
Peltzi 6. 11. 2006, 16:21

Päivitetty versio on luettavissa kotisivullani:
http://peltzi.arkku.net/nayta_opas.php?kieli=fi&opas=5

E: Saattaisin veikata, ettet löydä Suotimet -valikosta kohtaa Muodosta kuva. Se on nykykäännöksessä Hahmota. Värit -valikko on irroitettu Taso -valikosta erikseen. Korjailen nuo sivulleni piakkoin.
Tehty.
Käyttäjän avatar
Ferçen

Viesti DreamZ 30 Tammi 2009 15:38

Kiitän suuresti
Some people don't like me. I don't like some people. Fair enough
Käyttäjän avatar
DreamZ

Viesti Jiz 01 Helmi 2009 00:15

Minulla tuo ei toimi. Minulla on kylläkin eri Gimp, mutta se ei vain toimi. En tajua miten tason toiminnoksi voi laittaa "Erotus".
Jiz

Viesti Ferçen 06 Helmi 2009 22:09

Jiz kirjoitti:Minulla tuo ei toimi. Minulla on kylläkin eri Gimp, mutta se ei vain toimi. En tajua miten tason toiminnoksi voi laittaa "Erotus".

Tätä on kysytty ketjussa aiemminkin, vastaus löytyy oppaan lopusta, osiosta "Kokeilleet kysyvät"
Käyttäjän avatar
Ferçen

Palaa alueelle Kuvankäsittelyoppaat