DragonBall Z

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

DragonBall Z

Viesti Radiohead 29 Loka 2006 15:00

Kuka kattoo? Mie seuraan aina kun se tulee. Majin Buu on kova :twisted:
Vegeta on toiseks kovin :twisted: goku sit :twisted: ööh sori :evil:
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Zako! 29 Loka 2006 17:51

On se ihan hyvä ohjelma! :)
Ite katon aina kun muistan 8)
Käyttäjän avatar
Zako!

Viesti Grim 29 Loka 2006 20:02

SkullReaper kirjoitti:On se ihan hyvä ohjelma! :)
Ite katon aina kun muistan 8)

Pah.. Katot aina kun muistat. Viimeksi kesällä 8) ?
Mut asiaan. Katon AINA paitsi tänä viikonloppuna kun nukuin jaksojen yli =)
Käyttäjän avatar
Grim

Viesti shadows of world 29 Loka 2006 20:10

dragonball z on ihan ok ohjelma. sitä vaan on hieman tylsä kattoo ku mulla on kaikki kirjat no. 1-38 suomeksi ja oon lukenu 35-42 enkuksi. katon sitä, koska vertaan että miten se eroo kirjoihin... :D
shadows of world

Viesti MJM 29 Loka 2006 21:23

Kaveri seuraa, mutten minä. Olen katsonut hänen kanssaan kaksi jaksoa, ja minun mielipiteeni on se, että siinä tapahtuu pelkkää samaa. "Lol tuu tänne idiootti" "Ruaaah puuum" "Olipa sul pienet voimat"

Eli niin sanotusti juonta voisi parantaa ja hyvin paljon. Ja ihmisillä noin isot voimat... o.o
[b]MJM[/b] -> [b]Em Zii Em[/b]
Toivottavasti te kaikki palatte helvetissä.
Käyttäjän avatar
MJM

Viesti Seneca 29 Loka 2006 22:24

Noh... Katsoin sitä syyslomalla aamulla kerran ja kuukauden päästä uudestaan ja sama taistelu oli yhä käynnissä. Siis onko siinä se idea, että on kaksikymmentä jaksoa siitä, kun pikkuräkänokka ja vaaleanpunainen sukka taistelevat? o_.

Ehkä pitäydyn muissa animeissa...
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti Mato 29 Loka 2006 22:33

Aluksi minäkin hihhuloin tässä deebeezeee! paskas...
Sitten aloin katsomaan kunnon animea pari kunnon sarjaa (elfen lied).Sitten alko kaikki anime tympiin lopulta parannuin ja aloin sivistää itseäni runsaalla elokuvien katselulla...
Käyttäjän avatar
Mato

Viesti Nogan 30 Loka 2006 00:04

Arra kirjoitti:Noh... Katsoin sitä syyslomalla aamulla kerran ja kuukauden päästä uudestaan ja sama taistelu oli yhä käynnissä. Siis onko siinä se idea, että on kaksikymmentä jaksoa siitä, kun pikkuräkänokka ja vaaleanpunainen sukka taistelevat? o_.

Repesin. :D.

Niin, tosiaan. Onko ideana se, että aluksi katsotaan sata jaksoa siitä, kun pari tyyppiä etsii kuulia, ja sitten parikymmentä jaksoa siitä, kun vaikkapa tyyppi jolla on kahdeksan silmää, ja tyyppi joka huitoo käsiään tappelevat, ja sitten sata jaksoa kuinka pari robottia tulee ja...

Ei, en katso.
Aika kökkö sarja, ja kökömpi sarjakuva.
Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Zelgre 30 Loka 2006 09:29

Katsoin silloin kun tuli aina arkisin klo: 16:00. Nyt on jäänyt vähemmälle, kun nukun aina silloin kun se tulee ^.^
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti FordRallyeSport 30 Loka 2006 17:23

Tosi surkea ei voi muuta sanoa :( ..
FordRallyeSport

Re: DragonBall Z

Viesti Radiohead 30 Loka 2006 17:59

Minä kirjoitti:Kuka kattoo? Mie seuraan aina kun se tulee. Majin Buu on kova :twisted:
Vegeta on toiseks kovin :twisted: goku sit :twisted: ööh sori :evil:
Edit: Jatkuispa se taas aina arkisin. Kaipaamme sinua DBZ.
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Astraalipenis 30 Loka 2006 21:07

Tuli nyt noista jaksojen ja taisteluiden pitkittämisestä koominen tilanne mieleen kun katoin yhen jakson dbztaa, jossa goku latas jotain hypermegaspiritpasauspommia. Parin jakson päästä se vieläki huito käsilläään avaruuteen ja latas sitä ihmepommia.. >__>

Itse en voi enää käsittää dbztaa. Parempiakin animeja on =)
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti tohveli 30 Loka 2006 21:15

Kuulin kaverilta, että DBZ loppuisi kohta, kun ei jaksoja ole enää tehty.Onkos tuo totta vai ihan huhua?Harmi jos niinkin hyvä ohjelma jää pois telkkarista :( .
tohveli

Viesti Astraalipenis 30 Loka 2006 22:03

tohveli kirjoitti:Kuulin kaverilta, että DBZ loppuisi kohta, kun ei jaksoja ole enää tehty.Onkos tuo totta vai ihan huhua?Harmi jos niinkin hyvä ohjelma jää pois telkkarista :( .

Jaksoja on tietääkseni tehty nykytapahtumien (buu?) jälkeen joku muutamakymmenen + DBGT, jota on 64 jaksoa. Eri asia on, onko SubTVllä oikeudet DBGT:hen.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

heh

Viesti metabug 31 Loka 2006 17:28

On ollut pari huhuakin pyöriny DragonBallista.

("no tässäpä yksi")Dragon Ball live action movie eli ihmiset näyttelisi DB hahmoja...(Mitä Ihmettä!) no kumminkin se perutettiin (luulisin) koska näyttelijöitä ei oikein löytyny eikä ne jaksanu......(Jackie chan oli yks Goku ehoikkaista)
Metabug Forum ny toimii url.
metabug

Palaa alueelle TV & elokuvat