DragonBall Z

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Re: heh

Viesti Astraalipenis 31 Loka 2006 17:32

metabug kirjoitti:On ollut pari huhuakin pyöriny DragonBallista.

("no tässäpä yksi")Dragon Ball live action movie eli ihmiset näyttelisi DB hahmoja...(Mitä Ihmettä!) no kumminkin se perutettiin (luulisin) koska näyttelijöitä ei oikein löytyny eikä ne jaksanu......(Jackie chan oli yks Goku ehoikkaista)

Tuollanen hanke on ollut olemassa niin kauan kuin muistan. Ei sitä vaan koskaan toteutettu. Sääli. Ois ollu hauska nähdä kuinka idioottimaista on ku joku hugh jackman pomppii ja huutaa kamehamehaa..
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti procent 31 Loka 2006 17:42

metabug kirjoitti:
On ollut pari huhuakin pyöriny DragonBallista.

("no tässäpä yksi")Dragon Ball live action movie eli ihmiset näyttelisi DB hahmoja...(Mitä Ihmettä!) no kumminkin se perutettiin (luulisin) koska näyttelijöitä ei oikein löytyny eikä ne jaksanu......(Jackie chan oli yks Goku ehoikkaista)

Tuollanen hanke on ollut olemassa niin kauan kuin muistan. Ei sitä vaan koskaan toteutettu. Sääli. Ois ollu hauska nähdä kuinka idioottimaista on ku joku hugh jackman pomppii ja huutaa kamehamehaa..
haha onhan tuota huhuu pyörin ja semmost et DBGT olis tehty jatkoo. Mut jotkut fanit vaa teki omia töherryksiään. Muutaman jakson DBGT näin saksan reissulla ja niissä ehkä enemmän juonta ku DGZ mutta tahtoisin edelleen nähdä DB
mitä niitä ensimmäisiä jaksoja nähny ni "sairaampia" kuin DBZ.
Hyvä sarja ei voi muuta sanoa B)
[piilotettu kuva]
Jos jonkun näistä saisi
Käyttäjän avatar
procent

Re: DragonBall Z

Viesti Neorael 22 Huhti 2009 23:53

Goku on hyvä sit Vegeta sit en osaa sanoa
[piilotettu kuva]
Neorael

Viesti Neorael 22 Huhti 2009 23:55

Youtubesta löytyy video siitä elokuvasta
[piilotettu kuva]
Neorael

Viesti Verts 25 Huhti 2009 11:05

Elokuva, jossa näyttelee oikeita ihmisiä, on nimeltää DragonBall Evolution. http://www.imdb.com/title/tt1098327/
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti BigOne 26 Huhti 2009 18:43

Siis tuo Dragonball evolution on aivan roskaa. Näyttelijät on aivan hanurista, tarina on ihan erillainen eli sekin hanurista eli mitä opimme? Animesarjoista ei saa live elokuvia tekemälläkään.
[piilotettu kuva]
Kiitokset sigistä ja avatarista Razer+:lle<3
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti Radiohead 26 Huhti 2009 19:17

Radiohead kirjoitti:Kuka kattoo? Mie seuraan aina kun se tulee. Majin Buu on kova :twisted:
Vegeta on toiseks kovin :twisted: goku sit :twisted: ööh sori :evil:
Kuka älykääpiö tänki nosti -.-'? On kyllä melkosta shittiä toi mun vuoden 06- teksti :D
'
Huoh
Käyttäjän avatar
Radiohead

Viesti Jaukoi 07 Touko 2009 22:26

Jos jotain kiinnostaa, niin Dragonball Z:tasta tehdään uutta versiota, Dragonball Kai. Z:tan juoni turhat huutelut jne poistettuna. Ilmestynyt muistaakseni 5 jaksoa.

PS: Olen kuullut kokonaiskestoksi tulevan alle puolet Z:tasta, eli aika paljon turhuuksia karsitaan
Jaukoi

Viesti Muhku 26 Touko 2009 22:14

okei, omasta mielestä ihan umpipaskaa koko ohjelmaa.
KAuhee kasa jotain ylillihaksika/luonnollista randomporukkaa jotka kaikki vaan tappee koko ajan... Itse en ole löytät siitä mitään juonta sitä katsellessa.
Ei turha mutta säälittävä ohjelma111!
||Mah YouTube Channel||
LässynLää, Läpätiläpätilää, Lää______________________Ei ole todellisuutta!
ÄLÄ KlikKaa! | <-----älä klikkaa
MLoL?
[piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Muhku

Viesti BigOne 27 Touko 2009 20:51

Muhku kirjoitti:okei, omasta mielestä ihan umpipaskaa koko ohjelmaa.
KAuhee kasa jotain ylillihaksika/luonnollista randomporukkaa jotka kaikki vaan tappee koko ajan... Itse en ole löytät siitä mitään juonta sitä katsellessa.

Säälittävä ohjelma? Vähän väärällä sanalla kuvailet.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti Zyskowicz 28 Touko 2009 11:01

Meinasin tulla tähän haukkumaan tätä DragonPallia (Suomennos japanista: lohikäärmeen seitsemän kivestä) mutta Muhku puhuu puolestani.
E: Jaa tossa kaissa ei ole mitään turhaa?
Muuten vaa tolla öh... Mikä lie koku onkaan sillä oli häntä (turhaa?) sitten avaruudessa räjähti (MITÄ HELVETTIÄ?) ja se ehm... "koku" lensi sieltä keskeltä ja ei edes omistanut happinaamareita ja sielä avaruudessa lenteli jotain dorkia sekä joitain ihmeen laser säteitä. Ja miksi he käyttävät nyrkkejä, kun onhan siellä noita ydin pumppeja ym? Veisivät yhden niistä pommeista jonnekki terroristi valtioon jos haluavat auttaa maailmaa.
E: Ja kun se lensi sieltä savusta, samalla se huusi jotain vitun "hiikaa! aaahaaaaaaaaa" ynnä muuta paskaa jotai ei kestä kuunnella.
Eli samaa paskaa.
e: http://www.youtube.com/watch?v=rRVJf3Xx ... re=related
Pitääkö avaasi parannella? Esimerkiksi niin että osa siitä sulautuu taustaan? Otas yhteyttä!
Esimerkkejä:
http://img263.imageshack.us/img263/4282/44512702.gif
http://img214.imageshack.us/img214/5020/29453655.gif
Käyttäjän avatar
Zyskowicz

Viesti BigOne 28 Touko 2009 17:06

Zyskowicz kirjoitti:

Meinasin tulla tähän haukkumaan tätä DragonPallia (Suomennos japanista: lohikäärmeen seitsemän kivestä) mutta Muhku puhuu puolestani.
E: Jaa tossa kaissa ei ole mitään turhaa?
Muuten vaa tolla öh... Mikä lie koku onkaan sillä oli häntä (turhaa?) sitten avaruudessa räjähti (MITÄ HELVETTIÄ?) ja se ehm... "koku" lensi sieltä keskeltä ja ei edes omistanut happinaamareita ja sielä avaruudessa lenteli jotain dorkia sekä joitain ihmeen laser säteitä. Ja miksi he käyttävät nyrkkejä, kun onhan siellä noita ydin pumppeja ym? Veisivät yhden niistä pommeista jonnekki terroristi valtioon jos haluavat auttaa maailmaa.
E: Ja kun se lensi sieltä savusta, samalla se huusi jotain vitun "hiikaa! aaahaaaaaaaaa" ynnä muuta paskaa jotai ei kestä kuunnella.
Eli samaa paskaa.
e: http://www.youtube.com/watch?v=rRVJf3Xx ... re=related

Tämäkin älypää on perillä juonesta...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
BigOne

Viesti Hampoturen 28 Touko 2009 18:22

Dragonball on eräänlainen klassikko, vaikka on olemassa tuhat kertaa parempia shounen animeita/ mangoja. Dragonball Z taas on kaikkien vihaama anime, jopa perinteisen Dragonballin fanit sanovat sitä paskaksi. Miksiköhän?
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Re:

Viesti {Tapee 01 Kesä 2009 12:01

MJM kirjoitti:Kaveri seuraa, mutten minä. Olen katsonut hänen kanssaan kaksi jaksoa, ja minun mielipiteeni on se, että siinä tapahtuu pelkkää samaa. "Lol tuu tänne idiootti" "Ruaaah puuum" "Olipa sul pienet voimat"

Eli niin sanotusti juonta voisi parantaa ja hyvin paljon. Ja ihmisillä noin isot voimat... o.o

Sama.Joskus nuorempana sitäkin tuli katottua.
Gotlero kirjoitti:Löysin meetwurstipaketista mejän naapurin hevosen. Snif.

:D
Käyttäjän avatar
{Tapee

Viesti Mobopo 02 Kesä 2009 01:35

Koko show täyttä häränpaskaa. Iso kasa. Aattelin kattoo kun lehessä luki "suosittu anime sarja alkaa jälleen... blaablaa.."
Minä: Ahaa, animea >_<
-Myöhemmin samana päivänä-
Mi... mi-mi-mitä vittua?!

Siis tää ohjelma on sellasta "Hei, tapellaaks?!" -okei

"VITTU SAATANA ET VOI OLLA VOIMAKKAAMPI KU MÄ HELVETTI!!!11!! Mun voimaleveli on saatana 100000104380862"

ARRRGGGGHHHHHHH KAMEHAMEHAMEHAMEHAMEHAAAAAAAAAAARRRGGHHHHH

btw, nyt kun muistelen niitä aikoja kun seurasin. Kamu oli kylässä ja mun isä katteli siinä samalla että mitä nuoriso kattelee nykyään. Siinä joku "I<otenxxx" 1337 on istuma-asennossa ja tekee sellasta "äärrghhh... rrrrgghhhh.. aaarrrgghhhghghh!"
Isä tokasee: "Mitä, änkeekö se paskaa?"
Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?

WTF... o_o
Käyttäjän avatar
Mobopo

Palaa alueelle TV & elokuvat