TOTAL reps koulutunnilla tilanteet

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

TOTAL reps koulutunnilla tilanteet

Viesti verenro 29 Elo 2006 21:13

Tänne ei kommentteja, pelkkiä juttuja. tää on paha:

Oon 5 luokalla, niin naapuri luokalla oli opettajana joku opettaja ylä-asteelta. ( se oli melko vanha ) Ja niitten oppilaitten piti pareittan tehä sellanen esitys ettei ne saanu miettiä sitä etukäteen vaan piti esittää sellanen esitys että ne löytää rannalta jotain eikä sitä saanut paljastaa heti mikä se on vaan piti vähän aikaa ihmetellä sitä. No sitten yks mun kaveri ja niitten luokkalainen uus oppilas jonka nimi on Eemeli, esitti tällasen esityksen

(mun kaveri on nyt tyyppi 1 ja eemeli tyyppi 2)

Aluksi ne käveli siellä rannalla ja sitte tyyppi 1 sano: heeii kato mikä tossa on!
Tyyppi2: Oho, alaston nainen!

Opettaja: Ette te saanu heti paljastaa sitä kokeilkaapa uusiksi

tyyppi1: Kato mikä tossa on! mikä se on??
tyyppi1: Emmä tiiä mutta aika komiat kummut siinä on :lol:

Juttu2:
Isovelin kemian opettaja on tärähtänyt, taululta tippuu pyyhkimis sieni niin opettaja: Tuhma taulu sieni!
Ja kerran se valkokangas räpsähti ylös niin se opettaja rupes pyörittään käsiä ja sano: iik kummituksia :lol:
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti Mephistopheles 29 Elo 2006 21:39

Köksän ope:
''Mitäköhän siitäkin tulisi jos Antero (reksi) hyppäisi ulos kaapista
ja huutaisi; PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!1110ne'' *totaalinen repäisy luokassa*
Mephistopheles

Viesti Shamanisti 29 Elo 2006 22:52

^ Jooh, olishan sen antsun aika tulla ulos kaapista.

Öööh, monia monia hauskoja koulujuttuja on tullut kuultua ja nähtyä. Täytyypi edittaa tätä jos vaikka huomenna pirteempänä muistaisikin jotain.

To be edited...

0.o
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Katepillar 30 Elo 2006 07:13

No meil oli kerran eeeerittäin tylsä matikan tunti nii Risto (nimi muutettu) pöräytti hirveen pierun nii pikkase kaikki repes, jopa opekin!
Revolution is coming...
Katepillar

Viesti MJM 30 Elo 2006 07:23

Viime viikon liikuntatunnilla sai tehdä duel-juoksuja 100 m suoraan. Ei kerrottu, että piti mennä sitä suoraan, vaan menin juoksemaan kokoradan riviä. (WTF? O.o) Ja kun olin 100 m juossut, minut diskattiin. :P

Mutta ei se siinä ollut, otettiin tämän kaverin kanssa uudestaan, nyt minä juoksin oikein, vaan kaveri teki sen mitä tein viimeksi. Repesin tosi pahasti.
[b]MJM[/b] -> [b]Em Zii Em[/b]
Toivottavasti te kaikki palatte helvetissä.
Käyttäjän avatar
MJM

Viesti Milou 30 Elo 2006 07:30

Oli tylsä uskonnontunti ja näin maassa Aakkoset -karkin. Nostin sen maasta ja laitoin sen viivottimen toiseen päähän ja taivutin viivotinta->Päästin irti->Viiuuh!-->BLANK! Karkki lensi suoraan luokanlamppuun ja hirveä kolahdus! ;P

Oli kyllä vaiketa ottaa se sieltä pois... :wink:
joo
Milou

Viesti [Ò.ó] 30 Elo 2006 08:25

Ehkäpä se kun olimme menossa luokkaretkelle ja ope sanoi : Niin ja saate siellä linja-autossa pillumehut.. :F jos joku ei tajunnut niin opettajan piti sanoa pillimehut ;s..
[Ò.ó]

Viesti Flugrekorder 30 Elo 2006 14:09

Hmmh no eipä paljoo mitää muuta ku meijän luokkalaiset idiootit ala-asteella. Opettaja sanoo tähän asiaan pitää paneutua. Idiootit LOLLOLLOLLOL :?
Flugrekorder

Viesti Yeme 30 Elo 2006 14:36

No. Oli historian tunti. Opettaja kysy Suomen presidenttejä ensimmäisestä tähän päivään. No sitten niitä sanottiin. Sitten luokan vihatuin oppilas viittasi. Opettaja sanoi, vaikka että "Matti."
Oppilas sanoi: "Matti Vanhanen"
Koko luokka repesi.
Käyttäjän avatar
Yeme

Viesti B-Button 30 Elo 2006 15:13

Tänään köksän tunnil:

"Keitä täyspannu sit sitä kahvia?"

"Älä sinä poika opeta isääs naimaan!"

..Paikalla olijat repes :)

Ja näitähän hauskoja "juttuja" sattuu 3~ päivässä.
If want a picture of the future,
imagine a boot stamping human face.. FOREVER
Käyttäjän avatar
B-Button

Viesti Regalis 30 Elo 2006 15:36

Tänään ruokailussa saatiin vähän revetä kun tehtiin pieni pila yhdelle tyypille... Kysyimme "uhrilta" miksi hän ei ollut otanut karkkia tiskiltä. Eikä siellä tietenkään mitän karkkia ollut. "Uhri" meni sitten takaisin ruoanottotiskille ja yritti epätoivoisesti löytää karkkikulhoa. Eikä sitä sitten löytynyt, ja sanoimme että kannattaa kysyä keittäjiltä missä niitä on. "Uhri" meni kyselemään keittäjältä mihin karkit on laitettu ja vähän aikaa selitettyään tajusi että häntä oli kusetettu. x)
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Maketsuppi 30 Elo 2006 15:42

Aww.. Olen odottanutkin että pääsen kertomaan kaikesta "jännittävästä" koulusähellyksestä -.-..

Tuossa puoli vuotta sitten oltiin luokkakaverin kanssa jouduttu jälkiistuntoon, opettajanhuoneen eteen. Siinä sitten jotain palloa heiteltiin, parin minuutin päästä rehtori kävelee siitä vierestä ja kaveri just heitti sen pallon, kivasti osui lamppuun ja kamala *tönks* ääni kuului, rehtori pokkana kävelee pois sanomatta mitään, outoa?

Muutaman kerran tuli kanssa repeiltyä, kun sijaista kusetettiin kunnolla, nimet vaihtuivat, melkein kaikki tehtävät oltiin "tehty" ja puolet luokkalaisista veti jotain pervoa, pari kertaa "repesin" kun opettaja yritti olla pokkana suuttumalla näille henkilöille.

Mitäs muuta? Kyllähän niitä sattuu ja tapahtuu, mutta sitten kun pitäisi muistaa niin ei muista ;F
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Seneca 30 Elo 2006 16:53

Noh, matematiikan tunneilla, opettajana Kitta. K=Kitta ja O=Oppilas:

O: Mikä uskonto sä olet?
K: Olen kristinusko.

K:...ja jaetaan kymmenen mokkulaa kahdellasadalla.
O: Mikä on mokkula?!
K: En tiedä, mutta sillä ei ole väliä.

O: Mulla on ihan himo nälkä ja kuolen kohta!
K: No siellä on lukiolaisten vuoro ruokalassa, mutta kyllä voit sinne mennä. Kasvavan lapsen täytyy syödä.
O: Oikeesti?
K: Tottakai.

Historian tunneilla Takala.

T: Tietä kauneudelle!

O: *puheen sorinaa*
T: Ollaan nyt niin hiljaa, että kuulemme kuinka hiiri pissii pumpuliin tuolla takanurkassa.

O: *Taas puheensorinaa*
T: Otan nyt esiin melunpyyhkimet *ottaa auton pyyhkijät esiin ja heiluttaa niitä* ja nyt ei enään yhtään tule melua, eihän?
O: *Hiljaisuus*

Latinan tunneilla opettajana Vilkkis.

O: Unohdin kirjan kotiin.
V: Ei se mitään, poltan sinut koulun jälkeen roviolla.

O:Miks sä aina angstaat kun kirjotat taululle?
V: En tiedä, olen vähän angstinen ihminen...

O: *puheensorinaa*
V: Nyt hiljaa tai herra Kukkakeppi tulee ja murhaa teidät!

O: *Puheensorinaa yhä*
V: Varokaa vain tai ammun teidän laatikossani olevalla pistoolilla!

O: Vilkkis... Vihaa... Puluja!
V: Enkä vihaa? Niitä on vain kiva potkia. No ei... No joo...

Itse pahuuden lausahtamia sanoja.

P: Olette varmaan kuulleet minusta juttuja, olen iso, paha ja tarvittaessa haisen pahalle.

P: Nuoko kilttejä? Susia lampaan vaatteissa. Karvapäitä, sano minun sanoneen... *Mwuahahaha!*

Viitala:

O: Miten tota reikäkonetta käytetään?
V: *Mwuahahha!* Mikä on reikäkone?
O: Noi toi jolla porataan reikiä!

V: Enkä juuri sanonut ettei vasaroilla saa hakata lujaa, koska seinän toisella puolella on ylioppilastutkinto! Kerjäättekö verta nenästänne, täh? *Lisää karjuntaa...*

Ja lisää on vaikka kuinka, mutta tuossa esimerkkejä kouluni opettajista ja oppilaistani. :>
"My son, why hide your face in fear?"
"See you not, Father, the Erlking?
The Erlking with crown and flowing cloak?"
"My son, it is a wisp of fog."
Käyttäjän avatar
Seneca

Viesti Milou 30 Elo 2006 17:12

Arra kirjoitti:Viitala:

Mikä koulu? ;o
joo
Milou

Viesti Seneca 30 Elo 2006 17:14