ApeS kirjoitti:pete92 kirjoitti:ei tapahtunut meijän luokal mut yhel rinnakkais luokal.
oli köksän tunti ja niil on sellanen muutenki pervo opettaja sit ku oli alettu tekee ruokaa se sano: ai 1 ryhmästä puuttuukin joku no 2 ryhmän juho tekeekin sitten kaksin kertaset mällit.
no sitten meijän tunnilla sama opettaja:no mitä sitten tehtäisi vuoden viimeisellä kotitalous tunnilla. onko ehdotuksia? ei ole vai. no jos me vaikka harrastaisimme ryhmä seksiä. kaikki varmaan luulee että kuulin väärin mut totta se on. sen kuuli koko luokka mutta kukaan ei uskaltanu ruveta nauramaan.
sitten jos tunnilla "tappelee" tai tönäisee jotain mainittu opettaja sanoo: "jos teillä on noin kova halu päästä hiplaamaan jotain hiplatkaa minua"
sitten jos tunnilla pelleilee jotain tämä opettaja sanoo esim. "pekka haluatko jöödö koulun jälkeen vähän humpsuttelemaan" tai "hiplailemaan"
*reps*
oispa meilläkin noin pervo ope..
Ai Auranen, HYI VI**U(ette te tajuu

). Tässä on yks juttu, ei niin hauska eikä tapahtunu tunnilla, mutta ku meidän nahkalakki(=kalju) reksi on mukana ni kaikki on hauskaa.
Oli Ruokatunti ja me alettiin pelaa paskahousua ruokapöydässä, niin joku paksu akka ala-asteelta tulee valittaa meille, että me ollaan huona esimerkkiä ala-asteelaisille. No sitte se sanoo että kerätkää kortit pois, no mun kaveri alkaa kerää niitä pois. Se ei ollu kerenny kerätä ku osan korteista pois ku se alkaa valittaa, että kortit pois ( Aika idiootti). No sitte jatkettii syömistä ni kohta se tulee taas. "Mikä on teidän luokanvalvojan nimi??!?" kaveri siiihe "PENTTI!"(ketää sellasta ookkaa, ja oon eri luokalla ku muut). Alettiin nauraa hemmetisti (sisäpiiri huumoria). No se ei sitte saanu tietää meidän luokanvalvojaa. No se lähti valittaa Reksille, Reksi tulee "nahkalakki" päässä valittaa. No se sanoo jotain ja me vi**uiltiin sille takas. No ei tuo kovin hauska juttu ollu, paitsi tietenkin silloin.
EDIT: Lisää tätä "huumoria", keskustelu meidän maantiedon tunnilta (O=ope K=kaveri):
O:Mihin vedetään yön ja päivän raja
K:NEEEKERIIIN!! (semmosella tyhmällä äänellä)
Toinen, meni jotenkin näin (Oli jotain puhetta hirvistä ja hirvikärpäsistä, poroista). :
O:Hirvikärpäset ei tykkään kuin hirvistä
K: No kyllä niitä hirvikärpäsiä on minussakin
O: No sä näytätkin ihan hirveltä.