TOTAL reps koulutunnilla tilanteet

Aiheet jotka eivät sovi muualle.

Viesti Heware 02 Marras 2006 19:29

Olen muutenki niin ärssy ja vihattu oppilas ja saan raivokohtauksia aika paljo ku olen väsyny..tässä muutamia:

O=Ope, M=Minä, A= Kaverini arttu.

Oli enkuntunti, ja rupesimme puhumaan koripallosta, ja joku tuumasi että "pitää olla pitkä jos haluu pelata". Sitten meiän enkun ope tuumas: No ethän siekää oo Arttu mikään hyvä kun noin pieni olet.
A=Ai miäkö pieni??!! Haista homon likaiset kalsarit!
O=Mitäs sinä sanoit?? >:( Tuosta rapsahtaa muistutus.
M=Mitä??! Vittu ite oot varmaan ollu sellain perskutan homokääpiö!
O=Mitäs sinä sanoit? >:(

:D
ioghjnog9uhmv735hvc8tnbnbunbntjntrhnothniuthyuhy5+hy859+h9hu+nhu9nhu9tr
Heware

Viesti kyrpaeee 02 Marras 2006 21:37

Varmaan se kun joku päivä sitten, ruotsin tunti oli juuri alkamassa, niin jotkut 2 poikaa varmaan jotain 8-9 luokkalaisia tuli luokkaan ja sanoi että "Anteeks kun ollaan myöhässä... Voi vittu väärä luokka!". Koko luokka siinä sitten revettiin.
Käyttäjän avatar
kyrpaeee

Viesti [element] 02 Marras 2006 22:21

meil oli sellane hieno juttu et opettaja alottaa tarinan ja oppilaiden pitää jatkaa sitäää.... :

joku sano: "Vatsakipu ei lakannut, joten menin apteekiin ostamaan lääkettä"

minä jatkoin: "jonkin ajan päästä huomasin että lääke oli kokaiinia"

"REPS"
[piilotettu kuva]
Oppaita, Läpipeluuohjeita
Käyttäjän avatar
[element]

Viesti Quentin 05 Marras 2006 16:42

Eräällä liikuntatunnilla...
Ope: Ja muistakaa: Koripalloa ei heitetä näin!
Sitten ope heittää pallon silleen jännästi yläviistoon ja pallo kimpoaa seinästä opettajan turpaan. Ja kaikki repee luonnollisesti.
[piilotettu kuva]
McDonalds, pepsi, coca cola company jne. Olkaa hyvä ja syökää paskaa.
Käyttäjän avatar
Quentin

Viesti MarQus 06 Marras 2006 20:06

Matikantuntiko se nyt oli...

Me saimme kokeitamme takaisin, niin yks eturivin tyttö alkoi laulamaan tällee:
"everybody get down!" niin meiän ope oli ihan niinku OMG "Viikonloppufiilis sulla!" Ja kaikki revettiin jtn minuutiksi!
"Now, the water is 12 meters deep, so if you bang your head to the rocks while diving you got a problem!"
"Horseplay? Ruffhousing? Horsehousing?!?"
MarQus

Viesti J0nez 06 Marras 2006 21:13

Joskus 4 vuotta sitten kokeen aikana kaverini päästi oikean emärupsun -.-
Koko luokka repes totaallisesti.
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Jason 06 Marras 2006 23:46

mun kaveri oli koulun kivellä mis ei saanu olla ope sano:haluutko jälkkää.
mun kaveri vastas:no, haluuksä turpaa.
rock is best.rap sucks.
Jason

Viesti Wildlord 06 Marras 2006 23:48

ApeS kirjoitti:
pete92 kirjoitti:ei tapahtunut meijän luokal mut yhel rinnakkais luokal.

oli köksän tunti ja niil on sellanen muutenki pervo opettaja sit ku oli alettu tekee ruokaa se sano: ai 1 ryhmästä puuttuukin joku no 2 ryhmän juho tekeekin sitten kaksin kertaset mällit.

no sitten meijän tunnilla sama opettaja:no mitä sitten tehtäisi vuoden viimeisellä kotitalous tunnilla. onko ehdotuksia? ei ole vai. no jos me vaikka harrastaisimme ryhmä seksiä. kaikki varmaan luulee että kuulin väärin mut totta se on. sen kuuli koko luokka mutta kukaan ei uskaltanu ruveta nauramaan.

sitten jos tunnilla "tappelee" tai tönäisee jotain mainittu opettaja sanoo: "jos teillä on noin kova halu päästä hiplaamaan jotain hiplatkaa minua"

sitten jos tunnilla pelleilee jotain tämä opettaja sanoo esim. "pekka haluatko jöödö koulun jälkeen vähän humpsuttelemaan" tai "hiplailemaan"

*reps*
oispa meilläkin noin pervo ope..
Ai Auranen, HYI VI**U(ette te tajuu :D). Tässä on yks juttu, ei niin hauska eikä tapahtunu tunnilla, mutta ku meidän nahkalakki(=kalju) reksi on mukana ni kaikki on hauskaa.

Oli Ruokatunti ja me alettiin pelaa paskahousua ruokapöydässä, niin joku paksu akka ala-asteelta tulee valittaa meille, että me ollaan huona esimerkkiä ala-asteelaisille. No sitte se sanoo että kerätkää kortit pois, no mun kaveri alkaa kerää niitä pois. Se ei ollu kerenny kerätä ku osan korteista pois ku se alkaa valittaa, että kortit pois ( Aika idiootti). No sitte jatkettii syömistä ni kohta se tulee taas. "Mikä on teidän luokanvalvojan nimi??!?" kaveri siiihe "PENTTI!"(ketää sellasta ookkaa, ja oon eri luokalla ku muut). Alettiin nauraa hemmetisti (sisäpiiri huumoria). No se ei sitte saanu tietää meidän luokanvalvojaa. No se lähti valittaa Reksille, Reksi tulee "nahkalakki" päässä valittaa. No se sanoo jotain ja me vi**uiltiin sille takas. No ei tuo kovin hauska juttu ollu, paitsi tietenkin silloin.

EDIT: Lisää tätä "huumoria", keskustelu meidän maantiedon tunnilta (O=ope K=kaveri):
O:Mihin vedetään yön ja päivän raja
K:NEEEKERIIIN!! (semmosella tyhmällä äänellä)

Toinen, meni jotenkin näin (Oli jotain puhetta hirvistä ja hirvikärpäsistä, poroista). :
O:Hirvikärpäset ei tykkään kuin hirvistä
K: No kyllä niitä hirvikärpäsiä on minussakin
O: No sä näytätkin ihan hirveltä.
[piilotettu kuva]
Kuvasta pääset profiiliin
Käyttäjän avatar
Wildlord

Viesti Jopp 07 Marras 2006 17:41

Päivän matikan tunnin päätteeks heitin opettajalle että "Kiitos jumalalle tästä päivästä!" Niin tää vaan "Eiku teille" sitten tää samainen opettaja ownas yhen oppilaan kun tämä selitti jotain tyhmää että: "Risto.(Nimi muutettu) Kerro lisää." Editoin sitä mukaa kun tulee mieleen enemmän.
Ei elämästä voi selvitä hengissä!
Käyttäjän avatar
Jopp

Viesti Suddeth. 14 Marras 2006 15:11

Ei tapahtunut tunnilla mutta laitan tähä..
*Nimi muutettu
Terhi (opettajamme) pitää puhuttelun "välipalalle" menosta, jota ei ollut..

O: Ope 1:Kaveri 2:Toinen kaveri 3:kolmas kaveri M: Minä

O:Teetsä sen mitä mä kuvittelen?
M: Kuka, miä vai?
O: *hiljaisuus* Eläköön kännyköiden nykyaika..
3: Niil pystyy äänittää..
O:Nii niil pystyy äänittää!
äänitätteks tyä nyt vai ette?
Kaikki: Ei..

Ja sitte koko paska nauhal. :D

Samassa puhuttelussa..

O: Ja hauskaa on.. Naurakaa nytte äänee.
*naurua*
O: Ja kertokaa sitte mikä täs on niin hauskaa?
1: Noku 2 nauraa.
3:Miä en tiiä mitä 2 nauraa
2:Miä nauran M ilmeelle

Ja vielä samassa

O: Mie en tajua teitä enää. Missä on teiän selkäranka?!
1: *naputtelee selkäänsä*

Piettii sitte opee niin pilkkanamme.. :> ._.
Suddeth.

Viesti ThongChai 14 Marras 2006 19:08

No, matikan tunnilla oli TÄYDELLISEN hiljaista, ja minä,ja mun kaveri huudetaan yhteen ääneen täysillä: EEEEOO!!! KAIKKI päät käänty meihin päin , kukaan ei nauranu, ja sitten molemmat meista sanoo: "Mitä?" *Kaikki repes*

Myös samantyylinen, että oli hiljaista, ja sitten... joku PIERAS XD!
Ihan koko luokka repes :D
Viimeksi muokannut ThongChai päivämäärä 02 Tammi 2007 09:47, muokattu yhteensä 1 kerran
ThongChai

Viesti Turbopottu 14 Marras 2006 19:29

Lil^Milou kirjoitti:Mikä koulu? ;o

meinaatkö Hra "hörökorvaa" :lol:

hauska juttu tapahtu ku menin ulos koulusta (koska pitää mennä syömään eri rakennukseen prkl) ja vetäsin turvat rappusissa heti ku päästin ulko-oven kahvasta. ehdin sanoa ylös päästyäni että "V*** oon aina turvallani" ja lensin matkalla lukioon 5 kertaa turvat (koska koulun piha on aivan totaalisen kuhmurainen). hauskaa oli ainakin kaikkilla ketkä luistelu sessioni sattuivat näkemään :D
Käyttäjän avatar
Turbopottu

Viesti Heware 14 Marras 2006 21:03

Muistan vielä alempien luokkien kovistelua, kuten:

(O=Ope, M=Minä)

O=Nyt hiljaa! Ei täällä kuule mitään! (Kaikki huutaa)
O=Jos on asiaa, niin viittaatte! Ihan kauheeta tämmöin!
M=*Viittaan*
O=No mitä? (Kysyy oikein hennosti)
M=Syö paskaa. (Matalalla äänellä) xP
ioghjnog9uhmv735hvc8tnbnbunbntjntrhnothniuthyuhy5+hy859+h9hu+nhu9nhu9tr
Heware

Viesti R.I.P-kuollut 18 Marras 2006 12:00

Opettaja on lähtenyt joitakin kertoja keskentunnilta ulos "haukkaamaan happea" ja palannut viinalta haisevana.
Kerran hän ei vaivautunut tulemaan tunnille ollenkaan.
R.I.P

€nter on jättänyt foorumin ja lähtee helvettiin täältä. Terve Menoa.
R.I.P-kuollut

Viesti Kartonki 19 Marras 2006 21:56

No mun vuoro heittää väliin jotain:
elikkäs matikan tunnilla takarivillä (missä minäkin sattumoisin istun) oli puhjennut melkonen juttutuokio, jossa sitten puhuttiin jostakin kortsuista, mitä ne kaverit oli kähminyt jostakin mukaan. Sitten yks niistä pojista rupes kaupittelemaan yhelle tytölle kortsuja jotain 1.50€/kpl ja seuraavaks kuuluukin keskirivilät: ''Ope, täällä on pojilla kortsuja!'' Sitten ope: ''No muistakaahan tarjota muillekin.'' Ja kaikki.. no, tiedätte jo. Repes koko porukka.
Ja olishan mulla näitäkin lisää, mutta en mie vaan musita niitä! :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Kartonki

Palaa alueelle Yleinen keskustelu