TheRealLifeMan kirjoitti:
Eipäs valiteta jos itselläkin löytyy virheitä!![]()
YHDYASSANA
KIRJOITUSVIRHEET
E:Anteeksi pilkun viilaukseni
Tahallisia virheitä ^^.. Taidan tarvita tätä pian..=)
FullMetal kirjoitti:Joo itte et varmaan saa Asshole! Enkä kysele apua vaan ehdottelin ideoita...
FullMetal kirjoitti:Äijä kirjoitti:FullMetal kirjoitti:Äijä kirjoitti:FullMetal kirjoitti:Hmm... Jospa kirjoittaisit Miten Isken Naisen 10-15 vuotiaille? En usko että 12-vuotiaat tytöt lähtevät baariin :? .
Miksi 10-15 -vuotiaan pitäisi iskeä tyttö?
Jokkut kypsyy nopeammin kuin TOISET!
Jos olisit tarpeeksi kypsä seurustelemaan, niin et olisi täällä kysymässä apua.
Joo itte et varmaan saa Asshole! Enkä kysele apua vaan ehdottelin ideoita...
tseitsei kirjoitti:QQ moar
Zyskowicz kirjoitti:Sääli ihmisiä, jotka (ehkä) murhataan.
Kiitäjä. kirjoitti:Olen todella ylpeä että Lawa on tehnyt noin mahtavan, Monimateriaalisen ja hyvän oppaan! Lawa voisi jatkossakin tehdän näemmä jotain vastaavaa, vaikka tytöille...Ja älkäkää ruvetko vineemään ''No ei tytöt koskaan aloita seurustelua!'' Mutta tiedän tapauksen ( Jossa minä olen) niin tyttö kysyi! Mutta minä tarjosin ruuat ja niin edelleen!
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Ravendark kirjoitti:Kiitäjä. kirjoitti:Olen todella ylpeä että Lawa on tehnyt noin mahtavan, Monimateriaalisen ja hyvän oppaan! Lawa voisi jatkossakin tehdän näemmä jotain vastaavaa, vaikka tytöille...Ja älkäkää ruvetko vineemään ''No ei tytöt koskaan aloita seurustelua!'' Mutta tiedän tapauksen ( Jossa minä olen) niin tyttö kysyi! Mutta minä tarjosin ruuat ja niin edelleen!
Ai kysy: ALAX OLEEE? Vai ALAX SEUKKAA?
Palaa alueelle Oppaat & artikkelit