Itsemurha, huih. Onhan se paha juttu. Itse en ole kenenkään sellaiseen vajonneen lähiomainen. Ei ole järkeä eikä kiinnostusta tietää miksi sellaisia tehdään.
Dark Assassin kirjoitti:Elämä on kallisarvoinen asia, jonka joka ihminen saa kokea vain kerran elämässään
Ellei sitten uskota siihen että syntyy uuteen elämään kuolemansa jälkeen.
Kontiainen kirjoitti:Saako itsemurhassa auttaa?
Ei missään tapauksessa, siitä pitäisi soittaa johonkin palvelunumeroon. Itse en googlella löytänyt mut sellainen olisi todella järkevä.
No, siitä oli täälläkin. Esim. se laitto erästä siivousainetta viemäristöön kun siivouskopin ovi oli auki, josta tuli paha haju josta tulee päänsärkyä. Kaikkien joilla oli päänsärkyä piti mennä terkkariin. (about ~10)
Sit se tääl kyläs jossa asun sytytti savupiipun. (tai jtn)
No juttu on siis näin, tyyppi seurusteli erään kans pari viikkoo ja sit ne lopetti.
Sit monet luokkalaiset huomasivat hänen kiinnostuksen erästä luokan tyttöä kohtaan.
Kumminkin se johti riitaan, joka johdatti pahaan juttuun.
Eräänä historiantunnilla ope huomasi kyseisen tyypin poissaolon ja parin muun tytön. Eräs tyttö sitten kerto että ne meni rautatieasemalle, josta ei sitten hyvää seuraa.
Historiaope lähti heti paikalla kyseisen tytön kanssa asemalle.
*heh, muut oltiin vaan tekemäs jtn*
Itse sain tästä mitä tapahtu siellä eräältä tutulta joka on samassa koulussa eräs hyvä tyypin ystävä.
Tyyppi meni istumaan rautatielle odottamaan junaa, tytöt huusi: *tyyppii*, *tyyppii*!!! (sensurointi iski) ja tytöt yritti pelastaa hänet menemällä myöskin raiteelle ja yrittää saada hänet pois sieltä. Sitten tuli historianope ja se tyttö joka kerto hommasta. Historianope soitti Poliisit, ja ne sitte soitti junaan että pysäyttää junan kun se tyyppi on edellee raiteel. Poliisit tuli ja veivät hänet poliisiasemalle Riihimäkeen.
Sen jälkeen häntä nähtii koulussa pariin kertaan tekemässä pari koetta. Toisella kerralla hän kertoi kaikille että hän muuttaa ruotsin ja suomen rajalle, eikä tulla häntä näkemään sen jälkeen. Tämä sitten kyllä osoittautui vääräksi kun irc-galleriaan ilmestyi kuvia jossa hän oli täällä.
E: Se mitä siellä Rautatieasemalla tapahtui on erään silmännäkijän tekstiä. Lisäksi, yllätys yllätys! Babari sattuu nyt minut tuntemaan niin että hänen kaverin kaverin kaveri tuntee minut! Ja, se on se itsemurha tyyppi!
Näht. hänen tietojen mukaan hän asuisi taas nykyään siellä missä se aikoinaankin asui.