MJM kirjoitti:Kuulin, että kaverin kaveri hyppäsi kerrostalolta ja kuoli. Tapahtui noin 2 viikkoa sitten.
Pelaaja 2004 kirjoitti:Jos joku random nevari hyppää katolt ni olisit iha hiljaa etkåä koneel?
Ihan sekasi oot :F
Ei konetta jos kaverin kaveri nmummon papan koiran omistaja pomppii katolt alas ja delaa ni ei konetta?
wtf
Mashmi kirjoitti:Blueshit kirjoitti: Tuo "kaverini hyppäsi kerrostalon katolta ja kuoli"- juttu, aika laimeesti sanottu, jos olis oikeesti tapahtunut.
Niinpä, itse olisin luultavasti vastaavassa tilanteessa yksin hiljaisuudessa, enkä varmaan jaksaisi olla edes koneella (mahdottomuus?)
MJM kirjoitti:
Kyseessä oli kaverin kaveri, jota en tuntenut ollenkaan. Siinäpä ehkä syy. Samaa ei voi sanoa minun kaverista... ._.
Jos joku random nevari hyppää katolt ni olisit iha hiljaa etkåä koneel?
Ihan sekasi oot :F
Ei konetta jos kaverin kaveri nmummon papan koiran omistaja pomppii katolt alas ja delaa ni ei konetta?
wtf
Mashmi kirjoitti:Kuulemma vähän toi sun kirjotusasus reistailee?
Katepillar kirjoitti:Itsemurha on ilkeä asia itselleen ja myös läheisilleen. Se on iha hullu tappaa ihtensä. Setäni teki itsemurhan kun olin pieni, kukaan ei tienny vaan miks :cry: . Mä muistelen joskus mun setää mut se oli sen päätös tappaa itsensä. Vain hullut siihen pyrkivät.
Palaa alueelle Vanha kahvihuone