Itsemurha

Entinen sumppikuppila.

Viesti MJM 15 Marras 2006 22:18

Kuulin, että kaverin kaveri hyppäsi kerrostalolta ja kuoli. Tapahtui noin 2 viikkoa sitten.
U know wat? Blueshit is dickhead. And all of u sux.
MJM

Viesti Vessaharja 16 Marras 2006 00:27

MJM kirjoitti:Kuulin, että kaverin kaveri hyppäsi kerrostalolta ja kuoli. Tapahtui noin 2 viikkoa sitten.

Joskus joku mummo täällä hyppäs ekasta kerroksesta, mutta meni vain jalat.
EyeEarn.com

CS:S <33
Vessaharja

Viesti Nugetti 16 Marras 2006 17:23

Itse murha on perkeleen vakava asia. Ja se tulee vain äärimmäisessä tilanteessa jossa ihminen uskoo että elämällä ei ole enää arvoa. Myös uskonto aikuttaa itsemurhaan.
Eli tapat 15 väärä uskoista itsemurha pommilla, niin terve tuloa taivaaseen!

Haha porukat haluaa olla cooleja joten kehittelette koko ajan suurempia tarnoita kerrottavaksi tänne.
Käyttäjän avatar
Nugetti

Viesti Blueshit 16 Marras 2006 17:59

Juu terve tuloa taivaaseen. Tuo "kaverini hyppäsi kerrostalon katolta ja kuoli"- juttu, aika laimeesti sanottu, jos olis oikeesti tapahtunut.
Intel Q6600 @ 3.0ghz | Leadtek 8800GT 512mb | 4GT DDR2 800mhz | 500Gb | Sonata III 500W | Asrock Twins-P35

SuperPi2M : 42.375s 3DMark06: 12846

[19:58] <SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Käyttäjän avatar
Blueshit

Viesti Mashmi 16 Marras 2006 18:02

Blueshit kirjoitti: Tuo "kaverini hyppäsi kerrostalon katolta ja kuoli"- juttu, aika laimeesti sanottu, jos olis oikeesti tapahtunut.

Niinpä, itse olisin luultavasti vastaavassa tilanteessa yksin hiljaisuudessa, enkä varmaan jaksaisi olla edes koneella (mahdottomuus?)
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti Pelaaja^ 16 Marras 2006 20:12

Jos joku random nevari hyppää katolt ni olisit iha hiljaa etkåä koneel?
Ihan sekasi oot :F
Ei konetta jos kaverin kaveri nmummon papan koiran omistaja pomppii katolt alas ja delaa ni ei konetta?
wtf
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Pelaaja^

Viesti StoneCarl 16 Marras 2006 21:17

Pelaaja 2004 kirjoitti:Jos joku random nevari hyppää katolt ni olisit iha hiljaa etkåä koneel?
Ei konetta jos kaverin kaveri nmummon papan koiran omistaja pomppii katolt alas ja delaa ni ei konetta?
wtf

Eiköhän kyseinen henkilö ihan meinannut sitä että jos hänen oma kaverisi tekisi itsemurhan.
StoneCarl

Viesti MJM 16 Marras 2006 22:20

Mashmi kirjoitti:
Blueshit kirjoitti: Tuo "kaverini hyppäsi kerrostalon katolta ja kuoli"- juttu, aika laimeesti sanottu, jos olis oikeesti tapahtunut.

Niinpä, itse olisin luultavasti vastaavassa tilanteessa yksin hiljaisuudessa, enkä varmaan jaksaisi olla edes koneella (mahdottomuus?)

Kyseessä oli kaverin kaveri, jota en tuntenut ollenkaan. Siinäpä ehkä syy. Samaa ei voi sanoa minun kaverista... ._.
MJM

Viesti Mashmi 16 Marras 2006 23:42

MJM kirjoitti:
Kyseessä oli kaverin kaveri, jota en tuntenut ollenkaan. Siinäpä ehkä syy. Samaa ei voi sanoa minun kaverista... ._.

Noo sitten kyllä ymmärrän.

Jos joku random nevari hyppää katolt ni olisit iha hiljaa etkåä koneel?
wtf

Kuulemma vähän toi sun kirjotusasus reistailee?
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti praKKA 16 Marras 2006 23:47

Mashmi kirjoitti:Kuulemma vähän toi sun kirjotusasus reistailee?

No vähän kaikkien reistaa kun kaikki on irkannut :P

Joo, on se aika vakava asia. Itse vaan en onneksi ole nähnyt/kuullut kenenkään tekevän itsaria. Enkä itsekään aio moista tehdä, paitsi sitten kun oon rampa enkä voi edes irkata :(
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Katepillar 17 Marras 2006 07:52

Itsemurha on ilkeä asia itselleen ja myös läheisilleen. Se on iha hullu tappaa ihtensä. Setäni teki itsemurhan kun olin pieni, kukaan ei tienny vaan miks :cry: . Mä muistelen joskus mun setää mut se oli sen päätös tappaa itsensä. Vain hullut siihen pyrkivät.
Revolution is coming...
Katepillar

Viesti MJM 17 Marras 2006 07:58

Katepillar kirjoitti:Itsemurha on ilkeä asia itselleen ja myös läheisilleen. Se on iha hullu tappaa ihtensä. Setäni teki itsemurhan kun olin pieni, kukaan ei tienny vaan miks :cry: . Mä muistelen joskus mun setää mut se oli sen päätös tappaa itsensä. Vain hullut siihen pyrkivät.

Syitä voi olla monenlaisia :

1. Masennus
2. "kukaan rakasta mua"
3. "Mä lennän1!!" <--- (Psyykkistä?)
4. "Elämä huono, itsari halpa"

O_o
MJM

Viesti Lombax 17 Marras 2006 16:32

Itsemurha voi myös aiheutua päihteiden käytöstä. Eräs henkilö oli huumeiden vaikutksen alaisena ajatellut sateenvarjon kanssa hypätä parvekkeelta ja leijailla alas. Todellisuudessa asia päättyi erinlaisella tavalla.
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
I'm Back
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti 1473 22 Marras 2006 17:18

Kuinka nopeesti ihminen kuolee jollei juo mitään, mutta syö kuitenkin ihan tavallisesti? Kun tuo aseen hankkiminen on niin vaikeaa niin yritän sitten tämmöttin.

PS. 33 tuntia menny.
1473

Viesti Anzee 22 Marras 2006 17:48

1473 kirjoitti:Kuinka nopeesti ihminen kuolee jollei juo mitään, mutta syö kuitenkin ihan tavallisesti? Kun tuo aseen hankkiminen on niin vaikeaa niin yritän sitten tämmöttin.

PS. 33 tuntia menny.

Syömättä pärjää 3 viikkoa, juomatta 3 päivää ja hengittämättä 3 minuuttia.
Käyttäjän avatar
Anzee

Palaa alueelle Vanha kahvihuone