The sims 2 peliapu

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

The sims 2 peliapu

Viesti vhjps 02 Elo 2006 20:33

Saisinko ohjeita The sims kakkoseen (playstation 2)
vhjps

Viesti vhjps 03 Elo 2006 12:32

miten päästä naimisiin
vhjps

Sims koodien käyttäjä

Viesti Sims koodien käyttäjä 22 Marras 2006 20:38

Ensin laitatat ne rakastuun ja siellä lukee että kosi niin ota se ja katso mitä tapahtuu 8)
Hohoo hehee ;D Täällä minä kiusaan teitä.
Sims koodien käyttäjä

Viesti Speeder 07 Tammi 2007 21:14

muute mikä sen kosinnan nimi on englanniks? :? kun oon rakastunu yhen naisen kaa mut en saa niitä naimisii! :( kun sen toive on vaan se vihkisormushomma! :lol:
Speeder
Speeder

Viesti NEVSSONS 10 Tammi 2007 16:43

Speeder kirjoitti:muute mikä sen kosinnan nimi on englanniks? :? kun oon rakastunu yhen naisen kaa mut en saa niitä naimisii! :( kun sen toive on vaan se vihkisormushomma! :lol:

sä voit laittaa sen suomeks siit alusta. Se ''kosi'' ei tuu aina.
sä voit soittaa terapeutille se vaihtaa toiveet.
Käyttäjän avatar
NEVSSONS

Auttakaa?!?!

Viesti örkki- 18 Tammi 2007 19:44

oon ehkä avuton mut tarttisin apuu siin koodien käytössä ku en saa niit toimii... :roll: :?: pitäskö niit kaikkii nappuloit mitä siihen koodiin kuuluu nii pitää pohjas vai painaa yksitellen? :( Apuaa?!?! :!:
örkki-

Viesti Speeder 20 Tammi 2007 19:57

NEVSSONS kirjoitti:
Speeder kirjoitti:muute mikä sen kosinnan nimi on englanniks? :? kun oon rakastunu yhen naisen kaa mut en saa niitä naimisii! :( kun sen toive on vaan se vihkisormushomma! :lol:

nii mut mä puhun XBoxista! Siin ei voi vaihtaa suomenkieltä! Nii mut mikä se on siis englanniks se terapeutti? Kun kosi on "Propose" niin sanotusti.
Speeder
Speeder

Viesti Simulator 20 Tammi 2007 20:02

Terapeutti on englanniksi therapist.
Käyttäjän avatar
Simulator

Viesti Halpahitleri 21 Tammi 2007 16:12

Speeder kirjoitti:
NEVSSONS kirjoitti:

nii mut mä puhun XBoxista! Siin ei voi vaihtaa suomenkieltä! Nii mut mikä se on siis englanniks se terapeutti? Kun kosi on "Propose" niin sanotusti.

Mene enkun tunnille.
Käyttäjän avatar
Halpahitleri

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu