No niin, väittäilen jälleen äsköttäisten replyjen kanssa.
Maketsuppi kirjoitti:Ei välttämättä suuresti enemmän, kunhan porukka pysyy vetreänä ja liikuu paljon, robottien maailman valtaukseen on vielä aikaa, jos ne nyt ikinä ehtii vallatakkaan, kotirobotti olisi aika kiva varsinkin vanhuksille ^^ Siivoisi ja palvelisi, se tosin tulisi maksamaan todella paljon, ehkä tekniikan kehityksen mukana keksitään uusia materiaaleja ja säästytään kuluissa, jolloin mm. robotit valmistuisivat halvemmin/nopeammin, kuka tietää..
Joo, ja porukkaaakin täytyisi sitten vielä syntyä maailmaan. Näyttäisi todella oudolta jos miljardi vanhusta taistelee robotteja vastaan ilman ketään nuorta.
Maketsuppi kirjoitti:100 vuodessa? Ehheheee.. Tuskinpa, ehkä tulevaisuudessa, silloin kun roboteille annetaan tekoäy, jota ihmiset ei voi määrätä? Miksi tehdä sellainen tietokone ja kuka sellaisen osaa tehdä? o.O
Ootko nähnyt Spider-Man 2 leffan? Siinähän oli sellanen tekoäly siru joka meni helposti rikki. Eli mahd. siihen että ne voisi tehdä mitä tahansa kuten valloittaa maailma.
Vilkkula kirjoitti:Itse en usko lentäviin autoihin ja robotteihin vuonna 2100. Tekniikka saattaa kehittyä eri aloilla mitä uskomme, näin on ollut ennenkin. Kyllähän joskus uskottiin vuonna 2000 olevan lentäviä autoja ja ties mitä, mutta tietokoneista tai kännyköistä ei ollut aavistustakaan.
http://www.moller.com/skycar/Hippi kirjoitti:Aika karmivaa minusta. Aku Ankoista sen oppii, että ei luontoa vastaan pidä taistella

Enpä itse ainakaan tahdo koskaan lasteni ulkonäköön vaikuttaa.
Sen verran mä voisin vaikuttaa ettei niistä tulis kaljuja jos niin voisi tapahtua. (ei tää mun sairaus tietääkseni voi siirtyä seuraavalle sukupolvelle suoraan, tai miten sen ny sanotaan)