Linnut

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Viesti NewSpring 01 Elo 2006 16:27

Katsoinhan minä serkku tytön kanssa :D Oli ihan hyvä, mutta elokuva loppui tyhmästi :x Eli oliko siinä naisessa jkotakin? ja mitä sitten tapahtui kun he lähtivät autolla pois talosta, kuoliko nainen? jne.
Kun lapset juoksivat koulusta niin kohtaus oli huvittavan näköinen :P Ja autolla ajo oli kanssa tyhmän näköistä.

Ps. Äh, joku ehti tehdä aiheen eka :P
[piilotettu kuva]
NewSpring

Viesti Jii 01 Elo 2006 16:39

Juu nyt tuli vielä mieleen että miten ne sai Linnut olemaan agressiivisesti..? Siis miten ne jotka teki leffaa.. DVDn ostaisin ellen olisi nauhottanut leffaa, pakko kait se pitäs viel polttaa dvdlle (huom. dvd-nauhoittimella nauhotin) kun samana iltana jo pätkäsin mainoskatkot leffasta pois niin en tehnyt mtn turhaan.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Generation 02 Elo 2006 01:31

Tulihan se Maanantaina katsottua. Pidin elokuvasta, mutta olen nähnyt parempiakin. Loppu oli mielestäni hyvä.

Pitäisi varmaan katsoa nuo muutkin Hitchcockin elokuvat, mutta kun ei oikein koskaan muista.
[piilotettu kuva]

Paina. On jo kova nälkä.
Käyttäjän avatar
Generation

Viesti Speed 02 Elo 2006 11:45

Ihan ok leffa, mutta he jäi harmittamaan koska se loppui kuin seinään.
[piilotettu kuva]
<Reaver-> Mä viillän koht ranteet auki ton Speedin kanssa

Lahjat:
[Tomzu<3]
Käyttäjän avatar
Speed

Viesti StandingInLine_ 02 Elo 2006 12:53

Jep, huono loppu. Muuten oli aika hyvä elokuva.
[piilotettu kuva]
StandingInLine_

Viesti HEBBULI 03 Elo 2006 18:32

Ihan perseestä tylsä ku mikä... vähä kyllä nauroin mut silti tylsä...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
HEBBULI

Viesti miksa93 03 Elo 2006 23:34

****Eli neljä tähteä. Linnut mun mielestä teki hulluksi ne rakkaudenpapukaijat (tai sain sellaisen käsityksen).
Haetko Americas Army klaania? Ei hätää! Lähetä hakemus -> http://www.foorumi.info/fso/
Käyttäjän avatar
miksa93

Viesti J0nez 04 Elo 2006 01:20

Huippu elokuva. Hitchcockia isänikin katsoi pienenä.
[piilotettu kuva]
@ Jonneweb since 21.2.2005
Käyttäjän avatar
J0nez

Viesti Milou 04 Elo 2006 08:13

Generation kirjoitti:Loppu oli mielestäni hyvä.

Minä en nähnyt siinä mitään hyvää.
joo
Milou

Viesti Jii 04 Elo 2006 09:38

Xipper kirjoitti:
Generation kirjoitti:Loppu oli mielestäni hyvä.

Minä en nähnyt siinä mitään hyvää.

Ei todellakaan..Paitsi jos miettii siinä olevaa tunnelmaa, niin voisin antaa 4½len jos unohdetaan se että se jäi "kesken".
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Nugetti 10 Elo 2006 15:29

Legendaarinen klassikko.
Käyttäjän avatar
Nugetti

Viesti Hepsankeikka 12 Elo 2006 11:57

minusta elokuva olisi voinut antaa jonkin selityksen lintujen käyttäymiselle . siis olivatko ne jotenkin kyllästyneet ihmisiin vai mitä... itse annan elokuvalle 2/5 se olisi minusta ollut parempi jos se olisi jatkunut mutta kai siinä elokuvan lopussa oli sitten jokin idea kun se siihen lopetettiin... :roll:
Hepsankeikka

Viesti Regalis 12 Elo 2006 16:00

Hepsankeikka kirjoitti:minusta elokuva olisi voinut antaa jonkin selityksen lintujen käyttäymiselle . siis olivatko ne jotenkin kyllästyneet ihmisiin vai mitä...

Niinhän siinä annettiinkin... Tai ei sitä sanottu suoraan, mutta siinä aika alkupuolella se nainen (en muista nimeä) puhui puhelimessa että kanat ovat sairaita.
On tuo linnut ihan hyvä niin vanhaksi elokuvaksi, mutta siinä on muutamia todella huonosti tehtyjä trikkejä... Esim. niissä kohdissa kun se päähenkilö on veneessä tai ajaa autolla näkee selvästi että tausta on lisätty erikseen. Miksi niitä ei olisi voinut kuvata oikesti, jos trikistä tulee niin epäaidon näköinen?
Käyttäjän avatar
Regalis

Viesti Bönä 12 Elo 2006 16:13

Muute se kyl oli iha hyvä elokuva, paitsi että ne linnut kuulosti enemmä aljeneilta ku itse linnuilta. :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Bönä

Viesti Kapteeni 18 Elo 2006 22:00

Kaipa tuon nyt kattoo.. vähän tylsä loppu mutta että kun nauroin lapsille ja sille kun se nainen jäi nokittavaks sinne vintille :lol: oikeestaan nauroin melkein kaikelle. Jopa lopulle koska se oli niin hölmö kun ne kaikki linnut istu siinä kuistin vieressä :D Ajattelin siitä paljon jännittävämpää mutta se olikin iha LOL.. Tähtiä voisi antaa 7/10 Siitä syystä että nauroin faijani kanssa ihan kuoliaaks :)
100% Noobeista winee. Lisää tämä allekirjoitukseesi jos olet yksi heistä.
Kapteeni

Palaa alueelle TV & elokuvat