RuneScape Pk-Pure opas.

Oppaani.

Erittäin hyvä! Menen tekemään heti oman puren!
17
13%
Aika hyvä.
15
11%
Keskitasoa.
24
18%
Menettelee...
20
15%
Täysin paska.
60
44%

Ääniä yhteensä : 136

RuneScape Pk-Pure opas.

Viesti olasd 31 Heinä 2006 18:45

Jooh, aattelin tämmösen oppaankin tehä niin kaikki saavat puren =).

Ensiksi kannattaa tietää pk:ttamisen perus-asiat.

Minkälainen inventory wilduun?

Wildussa ja pk:lla kannattaa olla aina full foodit mukana ja str pureilla str potionikin(tullaan kertomaan myöhemmässä vaiheessa).

Mikä on pure?

Pure on account, jolla kehitetään vain melee skillejä. Yleensä str pureilla jätetään def 1. Mutta on monenlaisia pureja. Voit tehä vaikka magic puren, ranged puren, str puren, tai sekoituksen kaikesta.

Mitä laitan päälle wilduun?

Se riippuu täysin sinun leveleistäsi. Useimmat str puret, jotka ovat def 1:siä, käyttävät monk robeja. Nämä saat Edgevillen viereisestä Monasterystä jos sinulla on prayer lvl 31. Mageille kannattaa ottaa wizard robet, ja rangeille dragon hidet.

Milloin olen valmis menemään wilduun?

Minusta valmis mageilla on se, että heidän magensa on ainakin 59. Rangeilla ranged kannattaa olla 60-70. Ja Str pureilla kannattaa olla attack 40-50, str 60-80

Puren tekeminen.

Osa 1. Accountin tekeminen.

Menet tänne klikkaat isoa palkkia "create account". Laitat ikäsi, Klikkaat OK. Sen jälkeen sinun pitää keksiä nimesi. Useimmilla pureilla on joku "I P K I" Omani nimi on ownedrange69 :D Sitten tulevat säännöt. Kukaan ei niitä ikinä lue, scrollaa vaan alas, tai lue, jos haluat, klikkaa OK sen jälkeen, tulee salasana osio. Kirjoita siihen salasana minkä haluat purella olemaan. Sitten oletkin jo tehnyt accounttisi! *Tap tap*

Osa 2. Accountin kehittäminen

Str pure
Kannattaa aloittaa lumbridgen goblineilla. Str purelle kannattaa kehittää magea ja rangedia. Ei tule combattia mutta hp:ta =). Siellä kehitä attackisi ja strenasi 15 --> monkeille. Ota siellä attack 20 ja str 20, kun olet nämä saanut, siirry barbarian villageen tai jää monkeille. Ota siellä attack 30 ja str 30 --> al-kharid warrioreille. Treeni siellä attack 40 ja str 50 --> Edgeville dungeonin hill gianteille. Treeni siellä semmoset statsit kun haluat ja siinä se. Saat samalla prayer xp jos sitä otat.

Mage pure

Kannattaa aloittaa wind strikellä Port Sarimin Jailissa. Kehitä siellä kunnes mage on 13. Sitten siirry fire strikeen ja pysy samassa paikassa. Kehitä kunnes mage on 35. Sitten siirry blue wizard toweriin mageemaan lessuja. Kannattaa ottaa varuilta laweja mukaan jos tulee rune med droppi. Kehitä siellä kunnes magic on 59. Sitten olet omasta mielestäni valmis jo pk:lle. Mutta jos haluat vieläkin magea, ja olet p2p, suosittelen, että menet brimhaven dungeoniin tappamaan fire boltilla steel dragoneita, tai water/fire/earth blastilla tappamaan fire giantteja. Niillä kehität magiccisi 99 tai siihen levuun mihinkä haluat.

Ranged pure

Kannattaa aloittaa goblineilla lumbridgessä. Muista, että aina kun kehität rangea tai pk:tat, muista käyttää Rapid tyyliä. Ampuu nopeasti ja tarkasti.Kehitä siellä ranged 20 --> monkeille. Siellä kehität rangedin 40, ja sitten alat kehittää bronze arroweilla blue wizard towerin lessulla, tai sitten menet deadly red spidereille/moss gianteille varrockin viemäriin.

Kiitokset Oppaani lukemisesta. Toivon, että teette hyviä pureja.

=) Ei ole mitallinmetsästystä
Viimeksi muokannut olasd päivämäärä 31 Heinä 2006 19:12, muokattu yhteensä 1 kerran
tseitsei kirjoitti:QQ moar

Villex kirjoitti:eikä kaverin vehkeen kokeilu riitä.
olasd

Viesti Olkihattu 31 Heinä 2006 18:56

Eikös tälle alueelle pitänyt tulla vain valmiit oppaat?

OlaX kirjoitti:Oops, teen sen loppuun heti.

Hyvä niin. Sanoppas missä treenaisin 31 Rangedin 40?
Viimeksi muokannut Olkihattu päivämäärä 31 Heinä 2006 19:06, muokattu yhteensä 1 kerran
50 gmail kutsua jäljellä, yksityisviestiä mulle.
Käyttäjän avatar
Olkihattu

Viesti olasd 31 Heinä 2006 19:01

Olkihattu kirjoitti:Eikös tälle alueelle pitänyt tulla vain valmiit oppaat?

Hyvä niin. Sanoppas missä treenaisin 31 Rangedin 40?

Suosittelen Monkkeja, kuten oppaassani lukeekin.

olasd

Viesti shadows of world 09 Elo 2006 02:06

Aika keskin kertanen opas... suunnilleen puolet samanlaista kuin pofc:in sivuilla

ihan ok kuitenkin
shadows of world

Re: RuneScape Pk-Pure opas.

Viesti [larenze] 09 Elo 2006 10:45

OlaX kirjoitti:Milloin olen valmis menemään wilduun?

Minusta valmis mageilla on se, että heidän magensa on ainakin 59. Rangeilla ranged kannattaa olla 60-70. Ja Str pureilla kannattaa olla attack 40-50, str 60-80

Mitä tarkoitat tuolla milloin on valmis menemään wilduun? Itse kun olen joskus ihan muuten vaan pelannut runescapea, kun mulla on sellanen ihan kökkö ukko (6 lvl?) niin olen sillä monet kerrat käynny hakemassa big boneseja. Ja tullu aina elossa takasin. Vai tarkotatko tolla, että on valmis mennä taistelemaan?
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
[larenze]

Viesti ualtonen 14 Elo 2006 07:15

Free to Playhin EI kannata "purena" ottaa 50 att. Se kannattaa jättää 40
ualtonen

Viesti braveheart 20 Elo 2006 13:39

Samanlainen opas suunnilleen, kuin muutkin oppaat. ihan ok.
braveheart

Viesti olasd 03 Syys 2006 08:52

[larenze] kirjoitti:
OlaX kirjoitti:Milloin olen valmis menemään wilduun?

Mitä tarkoitat tuolla milloin on valmis menemään wilduun? Itse kun olen joskus ihan muuten vaan pelannut runescapea, kun mulla on sellanen ihan kökkö ukko (6 lvl?) niin olen sillä monet kerrat käynny hakemassa big boneseja. Ja tullu aina elossa takasin. Vai tarkotatko tolla, että on valmis mennä taistelemaan?

Tarkotan taistelee joidenki nubujen kaa.

olasd

Viesti leeevi 03 Syys 2006 09:28

Aiak helmi opas kun kerrotaan mitä inventorua kannataa käyttää puressa. Ja sitten oli woodsista aika paljon juttua kanssa.
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Sherlock 02 Marras 2006 19:42

OlaX kirjoitti:Str purelle kannattaa kehittää magea ja rangedia. Ei tule combattia mutta hp:ta =)
Tämä kohta on täyttä potaskaa! Minulla on eräällä purella magic 30 ja hp 17! Combat 19, eli väkisinkin mage levellistä on tullut combattia!
:P
Käyttäjän avatar
Sherlock

Viesti JuqqE 02 Marras 2006 20:03

Spraypaint kirjoitti:
OlaX kirjoitti:Str purelle kannattaa kehittää magea ja rangedia. Ei tule combattia mutta hp:ta =)
Tämä kohta on täyttä potaskaa! Minulla on eräällä purella magic 30 ja hp 17! Combat 19, eli väkisinkin mage levellistä on tullut combattia!

Niin jos ensin kehität str ja attackia niin silloin ei nouse magesta eikä rangesta combat. Mutta jos kehitätkin magea niin ei nouse vähään aikaan str eikä attkista combat, eikä tosin rangestakaan.
Eli toi on täysin oikein tuo kohta, kannattaa kehittää str 60, att 40, mage 40-60 ja range 40. HP nousee samalla hyvin, ja voit iskeä magella ja meleellä. Tarvittaessa rangella.
JuqqE

Viesti Sherlock 03 Marras 2006 08:26

JuqqE kirjoitti:
Spraypaint kirjoitti:

Niin jos ensin kehität str ja attackia niin silloin ei nouse magesta eikä rangesta combat. Mutta jos kehitätkin magea niin ei nouse vähään aikaan str eikä attkista combat, eikä tosin rangestakaan.
Eli toi on täysin oikein tuo kohta, kannattaa kehittää str 60, att 40, mage 40-60 ja range 40. HP nousee samalla hyvin, ja voit iskeä magella ja meleellä. Tarvittaessa rangella.
Jos se näin menee niin ei sitten mitään. Ei ole runea tullu vähää aikaa kunnolla pelattua niin ei ole tullut katottua.
:P
Käyttäjän avatar
Sherlock

Viesti ersbergers 03 Marras 2006 16:57

Hyvä opas, mutta jos olisin moderaattori, niin en menisi antamaan tästä mitalia. Hyvin kerrottiin melkein kaikki asiat.
ersbergers

Viesti Finzero 05 Marras 2006 04:16

Spraypaint kirjoitti:Tämä kohta on täyttä potaskaa! Minulla on eräällä purella magic 30 ja hp 17! Combat 19, eli väkisinkin mage levellistä on tullut combattia!

Se combat tulee niistä hp levuista mitä olet saanut ton magicin hankkimisesta, ei itse magicista. Hanki sitä levuu vaikka curseilla ni ei nouse hp ja ei tuu combuu, rangesta tosin tulee väkisinkin f2p hp eli combuu jos kehittää mutta ei siitäkään pahemmin.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Vessaharja 06 Marras 2006 23:19

Teen purea niin ajattelin jos jättäis macig, ranged, defence 1, attack 44, strena 99 ja prayer 44 vai kannattaako?
Vessaharja

Palaa alueelle Pelioppaat